-Author Pov-
New York
Harini ini Aashraf mengajak Zach untuk pergi ke Washington square Park untuk mengambil angin dan bersantai-santai disitu sehabis saja mereka pulang dari perpustakaan di university mereka 😂😂
Untuk pengetahuan semua, Washington Square Park ni adalah taman awam di kejiranan Greenwich Village di Lower Manhattan, New York City. Ianya adalah salah satu daripada 1,900 taman awam New York City yang terkenal dan merupakan tempat penting serta tempat pertemuan dan pusat aktiviti budaya disini. Ia juga dikendalikan oleh Jabatan Taman dan Rekreasi New York City.
Kebanyakan bangunan di sekeliling taman ini menjadi milik New York University, sebab tu tak heran kalau ada student dari new york University selalu buat revision atau bersantai disitu😂😂
Beberapa bangunan juga telah dibina oleh New York Universiti sementara yang lain telah ditukarkan dari bekas kegunaan mereka ke bangunan akademik dan juga kediaman.
"Sayang, pandang sini sekejap" pinta Zach pada lelaki manis itu supaya memandang camera handphonenya untuk bergambar. Zach yang pada ketika itu sedang berbaring di peha Aashraf sudah pun bersedia mengangkat handphonenya di udara untuk bergambar dengan Aashraf.
"Malaslah" kata Aashraf yang pada ketika itu sedang sibuk membaca bukunya yang berjudul The Little Dictionary Of Fashion oleh Christian Dior yang merupakan buku panduan untuk berpakaian kemas bagi setiap wanita. Para reader jangan salah faham ye. Aashraf bukan nak tukar haluan jantinanya. Dia kan ambil bidang perfashionan jadi faham-fahamlah ye😂😂
"Sekejap je bukan lama pun" Zach merampas buku yang dibaca oleh Aashraf dari pegangan lelaki manis itu lalu dibawa ke dalam pelukannya supaya Aaahraf tidak dapat mengambil darinya.
"Zach!! Bagi balik!!" Aashraf cuba mengambil buku tersebut dari dalam pelukan Zach.
"No. Kalau you nak jom bergambar dulu"
"Alahh gedik lah dia ni.. Sejak bila suka bergambar you ni?" Aashraf menepuk kasar lengan Zach kerana kesal dengan sikap lelaki itu yang baginya sungguh menjengkelkan😂😂
"Sejak ko dan aku bersatu menjadi cinta bah" kata Zach dalam loghat Sabahnya membuatkan Aashraf geli hati mendengarnya. Yelah dia jarang dengar lelaki itu cakap dalam loghat sabahnya. Kalau slang Sabah tu selalu je Aashraf dengar dari mulut Zach😂
"Eee.. Gedik!! Bagi balik buku tu! .·'¯'(>▂<)'¯'·." Aashraf cuba sekali lagi mengambil bukunya dalam pelukan Zach namun gagal. Zach peluk terlalu erat sehinggakan lelaki manis itu susah untuk mengambil bukunya semula.
"Ok macam ni lah. kalau tak nak bergambar, kiss i je" Zach meletakkan jari telunjuknya di bibirnya memberi maksud Aashraf harus mencium bibirnya.
Aashraf menjadi bingung mendengar permintaan Zach itu. Bukannya dia tidak mahu mencium bibir Zach. Hanya saja tempat mereka tidak sesuai untuk berciuman saat ini. Aashraf menggaru kepalanya yang tidak gatal.
"Cepat cium I.. Kalau tak buku ni i akan simpan sampak bila-bila biar you tak boleh belajar."
"Jahatnyee.. Inikan tempat public. I malu lahh (>_<。)"
"Malu apanya.. Mereka bukan kisah pun"
"Tak nak lah! Kalau nak dalam bilik nanti ok? <(‾︶‾)>"
"Dalam bilik lain cerita lah sayang.. Bukan setakat ciuman je.. Lebih daripada itu I nak."
"Aloo..(╥_╥)"
"Tak nak tau.. Cepat-cepat." Zach sudah sedia memejamkan matanya dan menghalakan wajahnya pada Aashraf supaya lelaki manis itu mencium bibirnya.
Aashraf teragak-agak untuk melakukan ciumannya pada Zach. Dia melihat di sekelilingnya takut-takut kalau ada orang perasan dia akan melakukan ciuman itu nanti.
KAMU SEDANG MEMBACA
Cinta Matiku[Boyxboy] (Complete)✔
Teen FictionWarning: 🔞❗️❗️ ⚠️ || Read at your own risk! -Aashraf- Dia melipat kembali sepucuk surat pemberian daripada lelaki itu. Sejurus dengan itu air matanya mengalir dengan begitu deras buat kesekian kalinya. Hatinya benar-benar rapuh setiap kali membaca...