Bab 57

5K 149 68
                                    

p/s: pic diatas adalah Zach

Hari yang dinanti-nanti, masa yang ditunggu-tunggu oleh semua orang selama ini akhirnya tiba jua. Hari dimanakah berlangsungnya perkahwinan antara Daniaelle dan Sarah.

"sayang I kena keluar awal pagi ni" kata Daniaelle kepada Aashraf sambil mengusap lembut pipi lelaki manis itu.

"You nak pergi mana?" soal Aashraf. Dia melihat jam di dinding yang telah menunjukkan jam 5:45 pagi. Tak lama lagi nak masuk waktu Subuh.

"I ada hal.. maybe macam pukul 11 atau 12 tengah hari nanti, I akan balik" kata Daniaelle yang tidak mahu memberitahu perkara sebenar kepada lelaki manis itu. Dia tak suka hal perkahwinannya ini tersebar luas dalam kalangan rakan-rakannya apatah lagi Aashraf dan Zach.

"lamanya.. I takut tinggal sorang-sorang kat pulau ni" Balas Aashraf. Memang patut pun dia takut.. Sunyi kott.

"Apa nak takut.. Anak-anak buah I kan ada.. Kalau ada yang datang menceroboh mereka ada untuk protect you" Aashraf hanya diam sahaja. Jauh disudut hatinya, lelaki manis itu juga tidak beberapa percaya pada anak-anak buah Daniaelle itu. Mana tidaknya, dia merasakan seperti ada mata-mata yang sentiasa memerhatikannya.

"Dah-dah.. tak nak sedih-sedih.. Jom ikut I mandi.." Daniaelle bangun dari pembaringannya lalu menarik tangan Aashraf untuk turut bangun.

"eh tak nak lah..malu.. you pergi lah mandi dulu"

"No I nak mandi dengan you.."

"tapi..mesti nanti you.." Tanpa sempat Aashraf menghabiskan kata-katanya, Daniaelle terus mengangkat tubuh Aashraf untuk dibawa ke dalam bilik air.

Sesampai didalam bilik air, Daniaelle terus meletakkan Aashraf di dalam tub mandi kemudian lelaki itu turut masuk kedalam tub mandi tersebut.

Daniaelle mulai mendapatkan bibir Aashraf dan menciumnya dengan begitu lembut sekali. Tidak seperti aksi malam tadi yang begitu ganas. Aashraf turut meringis kesakitan apabila lehernya digigit dan dicium oleh Daniaelle secara bertubi-tubi.

Selang beberapa minit

"Daniaelle... I takkk...tahannn dahh.. ni nghhh.." Aashraf tidak dapat menahan rasa nikmat yang dirasainya apabila batang Daniaelle menunjah lembut lubangnya yang sempit itu.

"sabar sayangggg mmmnhhh..." Daniaelle semakin memperdalamkan batangnya didalam lubang Aashraf. Kedua belah tangannya sibuk menggentel puting lelaki manis itu.

" baby I wannnaaa Cummmm!!"

"Aaaahhhhhhh...AAAAHHHHH...!!!!"

Kedua insan tersebut melepaskan benih mereka secara serentak. Air mani Daniaelle dilepaskan kedalam lubang nikmat Aashraf manakala air mani lelaki manis itu pula terpancut mengenai wajah Daniaelle dengan begitu banyak sekali.

" I minta maaf Daniaelle.. I tak sengaja" kata Aashraf yang rasa bersalah kerana tidak sengaja terpancut pada wajah lelaki itu sambil cuba mengatur pernafasannya.

"its ok sayangg" kata Daniaelle kemudian mengelap wajahnya yang terkena pancutan air mani Aashraf itu dan dijilatnya sehingga habis.

.
.

"Assalamualaikum" sapa umi Daniaelle didalam bilik anak bongsunya itu.

"walaikumsalam" jawab manusia-manusia yang berada dalam bilik tersebut kecuali Daniaelle.

"MasyaAllah.. Handsomenya anak umi" Kata Wanita paruh baya itu yang melihat Daniaelle begitu segak mengenakan baju melayu yang berwarna putih, ditambah pula dengan sampin dan songkok yang melekat pada tubuh lelaki itu, menambahkan lagi kekacakan pada wajah Daniaelle. Umi Daniaelle terus datang menghampiri anak bongsunya itu dan langsung memeluk tubuh Daniaelle dengan begitu erat sekali.

Cinta Matiku[Boyxboy] (Complete)✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang