Hai gais sorry baru sekarang nak update.. aku nak cakap sikit, mungkin cerita ni bakal jadi 'very slow update' di kemudian hari sebab aku dah mulai sibuk bila masuk penggal 2 ni. So tolong fahami guys. Bila aku dah lepas dari 'neraka dunia' ni baru aku akan kembali aktif update.. buat masa sekarang ni slow update dulu ok.
-Author Pov-
Selepas habis bersarapan, Zach terus membawa Aashraf pulang kerumah keluarganya untuk menyambut hari ulang tahun lelaki manis itu pada malam nanti. Tapi sebelum itu, Zach ada memberitahu pada Aashraf bahawa dia ingin membawa lelaki manis itu untuk berjumpa dengan seseorang. Aashraf yang tidak tahu apa-apa itu hanya menyetujui sahaja kata-kata pria jangkung itu walaupun sudah banyak kali ditanya dengan siapa Zach ingin membawanya berjumpa, namun tidak diendahkan oleh lelaki itu.
Dalam pada Zach sedang memandu kereta untuk menuju ke destinasi yang ingin dituju oleh mereka, sesekali matanya melirik kesisi memandang wajah lelaki manis itu yang masam mencuka sahaja.
"You ni kenapa pagi-pagi lagi dah buat muka masam je?" soal pria jangkung itu kepada Aashraf. Lelaki manis itu hanya diam sahaja dan langsung tidak ada niat untuk menjawab pertanyaan kekasihnya itu
Zach yang perasan bahawa pertanyaannya itu bagaikan tergantung mulai menoleh memandang Aashraf. Dia lihat Aashraf sudah mulai menyilangkan kedua belah tangannya didada sambil melemparkan pandangan diluar tingkap kereta pria jangkung itu.
"silang tangan pulak? dah kenapa you ni macam badmood saje?" soal Zach lagi. Dia pun bingung dengan kepala angin kesayangannya itu. Sekejap ok sekejap tak ok. Sepatutnya happy lah sebab malam tadi dah merasa sesuatu yang indah😂
"you lah ganas sangat malam tadi! sampai susah I nak berjalan tau. Bontot sakit lagi ni" gumam lelaki manis itu pada ayat terakhirnya namun masih dapat didengari oleh Zach.
"Salah you eh siapa suruh goda I.. lagipun you dah bagi green light kan?" kata pria jangkung itu yang tidak mahu mengalah.
"Memanglah I bagi green light tapi tak sangka pula sampi 5 round!! Sampai kesubuh pulak tu.."
"eh of course lah sebab I dah lama tak dapat so I lepaskan segala-galanya malam tadi"
"Iihhh jahaaattt.. ingat aku ni apa.." Zach hanya ketawa sahaja melihat Aashraf yang sedang marah-marah tak tentu pasal itu. Dia sangat suka melihat lelaki itu marah-marah. Terlihat sungguh comel pada pandangan mata pria jangkung itu.
"Dia boleh ketawa pulak.. You tengok apa yang you dah buat pada leher I ni. Sampai bila I kena pakai scarf ni? rimas lahh" kata Aashraf sambil menanggalkan scarf yang melikit pada lehernya. Maka terserlahlah bercak-bercak kemerahan yang terdapat pada pangkal leher lelaki manis itu.
"Alahh sekali sekala berfesyen takpe kan.." kata Zach yang diselangi oleh ketawanya.
"kepale hotak dia.." kata Aashraf yang mulai malas melayan Zach. Lebih baik dia diam. Tak guna kalau marah-marah dekat lelaki itu. Makin buat Aashraf rasa geram lagi ada lah.
.
.-flashback-
"Nademmm!!" Zach berlari kearah Nadem yang sedang terbaring terkulai di atas lantai menahan kesakitan yang dirasainnya dibahagian perut.
"Demm apa yang telah terjadi?? sape yang buat kau macam ni Demm? bagitau aku Demm!! Sape?" kata Zach yang mulai memangku Nadem untuk dibawa kedalam pelukannya sambil mengambil pisau yang terdapat pada tangan lelaki itu.
"ja..jaga..A..ashraf.."
"apa yang kau cakap ni Demm??!! Siapa Aashraf? Aku tak kenal!! Please jangan tinggalkan aku demm!! Aku angkat kau pergi hospital sekarang!!" Zach mulai mengangkat tubuh Nadem untuk membawa lelaki itu pergi ke hospital, namun langkah pria jangkung itu terhenti disaat tangan Nadem menyentuh dada Zach seraya menahan langkah lelaki itu.
KAMU SEDANG MEMBACA
Cinta Matiku[Boyxboy] (Complete)✔
Teen FictionWarning: 🔞❗️❗️ ⚠️ || Read at your own risk! -Aashraf- Dia melipat kembali sepucuk surat pemberian daripada lelaki itu. Sejurus dengan itu air matanya mengalir dengan begitu deras buat kesekian kalinya. Hatinya benar-benar rapuh setiap kali membaca...