Bab 53

8.1K 158 110
                                    

warning : dalam bab ni full unsur 18+ sekali dengan adanya gambar dan gif yang sepatutnya tidak boleh ditayangkan tapi aku buat juga😂 Aku malas nak larang budak bawah umur dilarang baca tu semua sebab tak ada gunanya kalau larang pun, korang tetap berdegil juga nak baca. aku buat camni just nak inform tentang gambar dan gif tu je. Jadi maaf jika ada salah dan silap disini. I hope you guys enjoy it.

-Aashraf Pov-

Aku memejamkan mataku disaat Zach merapatkan tubuhnya padaku sambil mula mencium dadaku. Aku berasa sungguh geli apabila merasakan sesuatu yang lembut dan basah mulai bermain-main pada putingku. Aku membuka mataku dan memang benar Zach sedang menjilat putingku sambil sebelah tangannya mulai meraba-raba pada batangku yang sudah lama mengeras disebalik seluar yang ku pakai.

Aku tak tahu apa yang aku rasakan sekarang tapi aku suka akan perasaan ini. Perasaan dimana Zach mulai menjatah tubuhku dengan begitu rakus sekali. Ye! aku sangat menyukainya. Memang ini lah saat yang aku nanti-nantikan sejak dulu lagi. Saat dimana aku benar-benar ingin kena fuck dengan batang lelaki ini.

Aku meramas rambut Zach untuk menyuruh lelaki itu semakin memperdalamkan jilatannya pada puting dadaku

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Aku meramas rambut Zach untuk menyuruh lelaki itu semakin memperdalamkan jilatannya pada puting dadaku. Aku mengangkat sedikit dadaku supaya dia semakin berselera dan mudah menjilat putingku. Muzik yang dipasang oleh Zach yang sedang bergema dalam bilik ini bagiku bagaikan tidak bersuara. Aku langsung tidak dapat menumpukan perhatianku terhadap muzik tersebut walaupun ianya terpasang dengan begitu kuat sekali. Mungkin ini motif Zach untuk mengelakkan suara desahanku daripada didengari oleh Maknya. Function lagu tu dipasang kuat adalah supaya suaraku tenggelam disebalik lagu ini. Bijak kan my bae?👏😆

"Aahhhhh.." Suara itu, akhirnya terkeluar juga apabila aku tidak dapat menahan rasa kegelian yang teramat apabila sebelah tangan Zach meramas batangku semakin kuat.

"macam mana? sedap?" soal Zach sambil memandang wajahku dengan senyuman yang terukir pada wajah tampannya. Aku hanya mengangguk sahaja seraya menjawab pertanyaannya itu. Memang rasa sedap pun. Tak tipu!

"Kalau sedap I tambah lagi" kata Zach kemudian dia bergerak menuju kearah pinggangku yang sudah tidak berlapikkan apa-apa kain sebab sekarang ni aku memang dah bertelanjang bulat dihadapannya.

Zach melebarkan seluas-luasnya kakiku dan mulai memandang kangkangku yang terbentang luas dihahadapan matanya

"Woww.. pemandangan yang cantik." katanya seraya menyakatku. Eee saja nak buat aku malu😣😣

"janganlah tengok lama-lama.. kita Malulahh😣😣" kataku sambil kedua belah tanganku cuba menutup batangku yang elok tegak dihadapannya.

Zach mengalihkan tanganku daripada terus memegang batangku. Dia kemudian mencapai batangku yang keras itu kemudian dimasukkan kedalam mulutnya tanpa meminta persetujuan dariku. Aku dapat merasakan batangku terasa hangat apabila berada didalam mulut Zach.. Aahhh sungguh nikmat!

 Aahhh sungguh nikmat!

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Cinta Matiku[Boyxboy] (Complete)✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang