hai guys sorry gila lambat updated sejak kebelakangan ni. Bagi yang dah lupa macam mana jalan cerita yang lepas, boleh lah tengok2 balik.. btw cinta seorang yakuza aku dah update bab 8 dan 9.. sesiapa yang tak dapat notification tu cuba2 lah tengok ye..
-Daniaelle Pov-
"Abang..bangun bang.." Aku merasakan tubuhku seperti digoncang perlahan oleh seseorang.
"Hmm.." balasku sambil mengeliat.
"subuh dah nak masuk waktunya.. jomlah kita solat sama-sama"
"Sarah pergilah solat dulu.." balasku dalam keadaan mamai lagi.
"errmm..abang tak nak imamkan Sarah ke?"
"HEISHH KAU NI!! SOLAT PUN NAK MENYUSAHKAN ORANG KE?? SOLAT JE LAH SENDIRI! KACAU AKU TIDUR JE LAH KAU NI!!" jerkahku kepada Sarah membuatkan bahu gadis itu tersentak akibat terkejut dengan jerkahanku tadi. Tolonglah aku dah lama tinggalkan benda tu.
"b..baiklah" balas Sarah perlahan. Aku lihat dia mulai membentangkan sejadah dan mula solat. Manakala aku pula hanya memutarkan bola mataku dan kembali menyelubungi tubuhku di dalam selimut.
.
."Abang bangun bang.. Sarah dah siapkan sarapan untuk kita" sekali lagi aku merasakan tubuhku digoncang lembut oleh seseorang. Aku mengeliat kemalasan.
"jangan kacau aku nak tidur lah! Kau pergi jelah sarapan sorang-sorang sana!" balasku
"Masalahnya umi dengan walid tengah otw datang rumah kita, bang" mataku tiba-tiba terbuka luas apabila mendengar perkataan 'umi dan walid' itu dari mulut Sarah. Haduhh apasal diorang nak datang sini.. semak betul lah..
Aku terus menyelak selimut dari tubuhku dan bangun dari pembaringanku. Aku lihat tubuhku yang full naked. Eh apasal full naked ni? Kemudian aku pandang wajah Sarah.
"Sarah macam mana aku boleh naked ni?" soalku sambil menayangkan wajah pelik kepadanya. Apa dah jadi malam tadi? Dia rogol aku ke apa?
"ermm..abang tak ingat ke apa abang buat malam tadi?" soalnya pula kepadaku. Aku lihat wajahnya sudah kemerahan seperti menahan malu. Lah asal ni?
"Abang buat apa?"
"Ermm tak ada apa lah.. abang fikirlah sendiri.. Sarah nak hidangkan sarapan untuk umi dan walid kat bawah.." katanya kemudian terus berlalu keluar dari bilik kami dengan tingkahnya yang malu-malu itu. Aku hanya memandang pemergiannya itu dengan tatapan pelik sambil memikirkan sesuatu apa yang sudah terjadi malam tadi.
.
.-Zach Pov-
"APA SEMUA NI, ZACH??" Meh melemparkan sebuah sampul surat diatas meja dihadapanku, membuatkan aku sedikit terkejut dengan caranya itu. Aku langsung mengambil sampul surat tersebut dan membuka isi di dalamnya.
Mataku terbuntang luas apabila melihat isi dalam surat tersebut.
Apa semua ni?
Dari mana datangnya semua gambar-gambar aku dan Aashraf sedang berpelukan dan berciuman di New York? Siapa yang ambil gambar ni?
"AKU TAK PERNAH AJAR ANAK AKU JADI SONGSANG MACAM NI!! AKU HANTAR KO BELAJAR KAT SANA UNTUK JADI SEORANG YANG BERJAYA BUKAN MENGGATAL DENGAN JANTAN KAT SANA!!" Tengking Meh padaku. Aku dah tak tau nak bagi alasan apa. Akhirnya rahsia yang selama ini aku sorokkan dari Meh, sudah terbongkar jua. Siapa dalang yang membongkarkan semua ni!!
"excuse me" Tiba-tiba aku dan Meh dikejutkan dengan suara seorang lelaki di pintu utama ruang tamu rumah kami. Aku dan Meh sama-sama memalingkan wajah di pintu utama tersebut.
KAMU SEDANG MEMBACA
Cinta Matiku[Boyxboy] (Complete)✔
Teen FictionWarning: 🔞❗️❗️ ⚠️ || Read at your own risk! -Aashraf- Dia melipat kembali sepucuk surat pemberian daripada lelaki itu. Sejurus dengan itu air matanya mengalir dengan begitu deras buat kesekian kalinya. Hatinya benar-benar rapuh setiap kali membaca...