-Aashraf Pov-
Aku terbangun dari tidurku kerana berasa haus. Aku memandang ke arah jam yang tergantung di dinding menunjukkan pukul 2:45 a.m. Aku menoleh disisiku pula. Galang sedang tidur nyenyak membelakangiku. Malas lah aku nak kacau dia suruh temankan aku nak pergi minum air dekat dapur.
Oh ye, lupa nak cakap yang aku ni berkongsi bilik dengan Galang since aku diajak olehnya untuk tinggal dekat rumah peninggalan keluarganya ini. Rumah ni ada 3 bilik je. Masing-masing telah dihuni oleh Zach, Sam dan Galang ketika dulu. Tapi sejak aku dan Amber tinggal disini terpaksalah share bilik. Itu lah sejarahnya bagaimana aku boleh sebilik dengan Galang ni.😂
Kalau Sam pula terpaksa berkongsi bilik dengan Zach kerana biliknya diambil alih oleh Amber. Pengkid tu memang suka rampas hak orang😂 Dia tinggal seorang diri dalam bilik Sam itu. Yelah dia tu kan aslinya perempuan. Takkan nak berkongsi bilik dengan kitaorang yang lelaki ni kott. But bagi aku lah, kalau kongsi bilik tu tidak mengapa lah lagi tapi dah kalau tidur satu katil memang tak lah.. kang termengandung anak orang tu nanti siapa yang nak bertanggungjawab.
Setiap bilik di rumah Galang ni mempunyai 1 katil je. sebab tu Amber tinggal seorang diri dalam bilik yang dulu penghuninya adalah Sam. Kami ni je lelaki yang terpaksa berkongsi katil dengan partner kami😢 Nasib lah si Galang tu tak pernah ambik kesempatan terhadap diri aku😅
Aku keluar dari bilik ini untuk pergi ke dapur sebab nak membasahkan tekak. Tidur pun boleh haus haduhh..🙀
Aku jalan melintasi bilik Zach-Sam untuk turun menuju kearah dapur. Tiba-tiba langkahku terhenti saat aku jalan dihadapan bilik mereka. Aku kaku melihat adegan dihadapan mataku sekarang. Zach dan Sam sedang berciuman diatas katil bilik mereka. Aku menyembunyikan diriku disebalik pintu bilik mereka yang sedikit terbuka.
Mataku terasa pedih melihat adegan dihadapan mataku. Aku lihat Sam mencium dada Zach dan menjilat puting lelaki itu. Zach hanya memejamkan matanya sambil menikmati perlakuan Sam itu.
Hati aku berasa hancur melihat Zach yang seperti suka apabila Sam terus menjilati seluruh tubuhnya. Aku dapat dengar suara desahan Zach saat Sam mulai menjilat batang Zach yang sudah mengeras disebalik seluar jeans yang dipakainya.
Aku.. aku tak dapat nak menggambarkan apa yang aku rasa sekarang ni. Ya Allah kenapa perasaan sedih dan kecewa ini datang disaat aku menyaksikan perkara ini. Air mataku terasa ingin keluar saja tapi tidak kesampaian.
Aku melihat Zach bangun dari pembaringannya dan membawa tubuh Sam berbaring diatas katil. Kini Zach mengambil posisinya sebagai top.
Aku rasa cemburu melihat Zach yang mulai mencium bibir Seksi Sam. Ye, memang tidak dinafikan Sam mempunyai bibir yang menawan. Setiap kali kalau lelaki itu bercakap, mata aku memang akan terus fokus pada bibirnya bukan pada wajahnya.
Aku mulai memegang bibirku saat teringat kembali kejadian 5 tahun yang lalu dimana Zach pernah mencium bibirku. Masih aku dapat rasakan kehangatan bibirnya melumat bibirku dulu. Ingin rasanya aku yang menggantikan posisi Sam sekarang ini tapi aku tau itu tidak mungkin terjadi.
Aku lihat Zach membuka seluar Sam. Disaat aku ingin melihat apa yang mereka lakukan pada fasa yang seterusnya, penglihatanku tiba-tiba menjadi gelap dan.. hitam? kejap! asal mata aku tiba-tiba jadi hitam ni. Eh aku buta ke? Aku memegang sesuatu yang menutupi mataku. Aku merasakan benda itu seperti...tangan orang. Hah? tangan sape pulak yang tutup mata aku ni?
"Underage boy is forbidden to see such a thing like that.." kata suara itu. kejap! Rasanya aku kenal dengan suara manusia ni.
Aku dibawa oleh orang itu kesuatu tempat yang agak jauh dari bilik dua orang lelaki yang sedang melakukan adegan 18+ itu sambil mataku yang masih ditutup menggunakan telapak tangannya.
KAMU SEDANG MEMBACA
Cinta Matiku[Boyxboy] (Complete)✔
Teen FictionWarning: 🔞❗️❗️ ⚠️ || Read at your own risk! -Aashraf- Dia melipat kembali sepucuk surat pemberian daripada lelaki itu. Sejurus dengan itu air matanya mengalir dengan begitu deras buat kesekian kalinya. Hatinya benar-benar rapuh setiap kali membaca...