Bab 60

4.2K 126 21
                                    

Hai guys sorry dah lama gila tak update.. Harini aku update 2 chapter baru untuk korang. I hope you guys enjoy it. bagi yang dah lupa bagaimana jalan cerita yang lalu, boleh tengok balik kat bab-bab yang sebelumnya..

-Aashraf pov-

"Danie..Daniaelle.. to..long hentikan.."

"berhenti..? jangan harap.."

"saya..terseksa..nghhhh.."

"Aku suka tengok kau terseksa macam ni.." Daniaelle tersenyum memandang wajahku.

Senyumannya..

Aku benci melihat senyumannya!!

Daniaelle memegang batangku. Dia memicit-micit batangku dengan begitu kuat sekali.

Sakit.

Itu yang aku rasakan sekarang ini.

Aku memandang jendela disebelahku. Dapat aku lihat sinar mentari sedang memancarkan cahayanya menembusi segala ruang di dalam bilik ini.

Sejak malam tadi Daniaelle tidak henti-henti menunjah lubangku. Dia langsung tidak memberi kesempatan kepadaku untuk berehat seketika.

"Aaahhh..Aasshhraffff!!!" Daniaelle memancutkan kencingnya pada wajahku. Aku yang tidak sempat untuk mengelak terpaksa menelan air kencingnya yang banyak mengenai wajahku. Daniaelle ketawa melihat diriku yang sungguh kotor.

"cantiknya wajah kau ni.. penuh dengan air mani aku HAAHHAHA!!!" kata Daniaelle bersama ketawa iblisnya. Aku langsung tidak membalas kata-katanya itu. Aku sungguh penat. Sejak malam tadi aku tidak henti-henti meraung pada Daniaelle supaya berhenti fuck lubangku, namun dia masih tetap berkeras. Oleh disebabkan itu aku menjadi tidak bermaya sekarang kerana penat menjerit dan meraung meminta untuk berhenti.

.
.

"kau pergi mandi sekarang" arah Daniaelle kepadaku.

"Nanti ye.." balasku tidak bermaya. Rasa sakit dan penat dikerjakan oleh Daniaelle dari malam hingga subuh tadi belum hilang-hilang lagi. Aku pelik tengok lelaki tak guna dihadapanku ini. Dia tak rasa penat ke.. Dah lah aku rasa nak mati sekarang ni. sampaikan nak bangun pun tak larat. Celah kangkangku rasa sakit yang amat. Manakala suaraku pula bagaikan sudah tidak kedengaran lagi. Aku penat menjerit dari malam tadi. Memang kaw-kaw Daniaelle bagi kat aku kali ni.

"kau faham tak aku cakap SEKARANGG!! TAK FAHAM BAHASA KE!!????" jerkah Daniaelle kepadaku membuatkan aku jadi takut. Takut bukan sebab apa tapi aku takut kalau dia ulangi perbuatannya seperti malam tadi. Aku tak nak.

"Sabarlah Daniaelle.. I susah nak bangun setelah apa yang you dah buat kat I malam tadi.." kataku setenang yang boleh.

"aku keluar dari bilik ni untuk prepare apa yang patut. Nanti kalau aku masuk balik tengok kau still ada kat atas katil ni siap kau!" Daniaelle terus keluar dari biliknya meninggalkanku keseorangan disini. Prepare apa yang patut? apa maksudnya? Aku mengenyahkan segala persoalan tersebut. Makin aku fikir makin sakit kepala aku dibuatnya.

Dengan segala kudrat yang masih tersisa aku cuba juga bangun untuk pergi mandi.

"auww..s..sakitt.." Aku meringis kesakitan apabila merasa pedih di bahagian lubangku. Rasa nak menangis pun ada juga ni. Air mata lagi sikit nak keluar tapi aku harus bertahan! Aku pun tak tahu sampai bila aku terpaksa menahan air mata ini daripada keluar. Kadang-kadang kalau keluar, keluar banyak sangat. Mungkin time tu aku dah tak tahan diperlakukan sebegini. Kadang-kadang kalau air mata ni kering, kering sangat-sangat. Sampaikan kalau Daniaelle seksa aku pun aku langsung tak rasa nak menangis. Mungkin sebab aku dah terlalu penat dengan semua ini dan rela hidup begini. Aku tak tau sampai bila perkara ini akan berakhir.

Cinta Matiku[Boyxboy] (Complete)✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang