-Aaahraf Pov-
Aku melangkahkan kakiku ke sekolah dengan perasaan yang sedikit berdebar-debar. Takut? Ye memang aku takut. Tapi bukan takut sebab nak berhadapan dengan setan besar tu. tapi aku takut dengan hukuman yang akan dia berikan kepada aku yang telah menganggu kerjanya haritu. Setan besar? hmm gelaran tu memang sesuai Sangat dengan diri dia.
Aku tak ada mood nak masuk kelas harini. Belajar apatah lagi. Aku memasuki kelasku dengan Sebuah senyuman yang hambar. Ye walaupun hambar at least aku senyum. Aku tak nak classmate aku salah sangka pada aku. aku tak nak orang fikir kalau aku ni sombong. Aku tak nak orang salah sangka mentang-mentang aku adik kepada Zaquan dan Zafran yang famous gila kat sekolah ni, aku ni berlagak dan sombong. aku tak nak orang fikir mcam tu. aku tak suka! Aku trauma sebab benda ni pernah terjadi pada diri aku waktu sekolah rendah dahulu. So aku trauma dngan perkara mcam tu. Biasanya aku akan masuk kelas dengan senyuman yang ikhlas, namun harini ada masalah sikit so terpaksalah senyum hambar je. Lagipon memang ini kebiasaan aku sejak sekolah rendah lagi kalau masuk kelas, secara automatik bibir aku akan mengukir sebuah snyuman.
Aku melihat Amber sedang melambaikan tangan kearah aku. Aku mempercepatkan langkahku menuju ketempat dudukku.
"Yo wassup bro?" sapa Amber setelah aku mengambil tempat duduk di sebelahnya.
"Hai" aku melemparkan senyuman kepadanya.
"Kau tau tak tadi Zach cari kau. Nasib kau masuk lambat tadi" Aku pandang Amber tak percaya. Bukan apa.. Masuk-masuk je dah cakap pasal benda ni. Betul-betul spoil mood aku je.
"So kau cakap apa dekat dia?" aku memandang Amber seraya menunggu jawapan darinya.
"I told to him that you afraid of him, and that's why you're not coming today" kata Amber dengan muka selamba.
What the Fuck!
Aku takut dengan dia!!?? ok memang aku takut dengan dia JIKA dia jadikan aku sebagai hamba sexnya. selain dari itu aku tak takut langsung!!
Dan sekarang ni, apakah dia sedar dengan apa yang telah dia katakan tadi kepada setan besar itu? wajah aku merah padam menahan geram dengan apa yang Amber katakan kepada Zach tadi.
"Kau sedar tak apa yang kau dah cakap kat dia?" Aku mula pegang kedua belah bahu Amber dan mnggongcangkan bahunya berkali-kali.
"Kau ni kenapa? Tentulah aku cakap dalam keadaan yang sedar. Kalau aku cakap sambil tidur tak pasal-pasal kena sepak dengan dia nanti!"
Ya Allah dia faham ke tak maksud dari pertanyaan aku tadi!!?? Aku memicit-micit dahi aku. Stress aku dibuatnya. Ada kawan tapi tak boleh harap. Nak back up tapi jawapan bodoh yang dibaginya. Dugaan apa lah yang kau bagi ni Ya Allah!!!
Guru kelas aku , Madam Ghina telah pun masuk ke kelas kami. Setelah mengucapkan selamat pagi kepada beliau, kami pun duduk dan beliau menyambung sesi pembelajaran beliau. Err..sebenarnya tak belajar pun. Beliau sambung untuk menerangkan tentang organisasi di kelas kami seperti semalam.
Aku menjatuhkan kepalaku pada meja. Aku pejam mata untuk menenangkan sedikit fikiran aku yang bercelaru sekarang ni. Aku tidak menumpukan perhatianku pada Madam Ghina yang sedang bercakap itu ini di dihadapan.
"Aashraf, kau marah ke?" Amber berbisik pada aku. Mata aku terbuka luas. Badan aku automatik jadi tegak semula. Aku memandang wajah putih bersihnya. Dia tanya aku marah ke tak? Soalan apa yg dia bagi kat aku ni!!? Tentulah aku marah!!
"YE!! MEMANG AKU TENGAH MARAH!!" Tanpa sadar, aku telah meninggikan suaraku padanya. Semua pelajar memandang kearahku. Begitu juga dengan Madam Ghina yang terpaksa memberhentikan percakapannya untk melihat kearah aku dan Amber.
KAMU SEDANG MEMBACA
Cinta Matiku[Boyxboy] (Complete)✔
Teen FictionWarning: 🔞❗️❗️ ⚠️ || Read at your own risk! -Aashraf- Dia melipat kembali sepucuk surat pemberian daripada lelaki itu. Sejurus dengan itu air matanya mengalir dengan begitu deras buat kesekian kalinya. Hatinya benar-benar rapuh setiap kali membaca...