Ting Tong!!
Loceng rumah berbunyi mengejutkan penghuni di dalam rumah tersebut daripada aktiviti mereka. Haiman dan Alan menghentikan kegiatan mereka dan saling berpandangan saat mendengar loceng rumah berbunyi.
"siapa?" soal Haiman
"Tak tau"Alan menggelengkan kepalanya.
"Daniaelle ke?" soal Alan pula
"Dia mesti bagitau kita kalau nak datang" sangkal Haiman.
"Orang gila kut. manada orang normal yang datang rumah orang time-time macam ni" Kata Alan cuba menyedapkan hatinya dan Haiman.
Ting Tong!!
Loceng rumah berbunyi sekali lagi buat kali ke-2. Kali ni Haiman dan Alan benar-benar rasa pelik dengan kehadiran orang yang datang kerumah mereka pada jam sebegini. Haiman melihat jam di pergelangan tangan kanannya yang telah menunjukkan pukul 1:50 a.m
"siapa pula yang datang pukul 1 pagi ni" kata Haiman. Dia berasa aneh kerana belum pernah ada orang datang ke kondonya pada jam sebegini.
"cuba kau pergi tengok. budak ni biar aku yang jaga" saran Alan.
"nghhmm..!!" Aashraf meronta-ronta minta dilepaskan
"diam anjing! pergi tengok cepat Man" kata Alan lagi.
Haiman hanya mengangguk sahaja. Dia memandang wajah Aashraf yang sejak tadi memandangnya. Haiman tersenyum memandang lelaki manis itu lalu mengeluarkan batangnya dari dalam mulut Aashraf dan memakai seluarnya semula untuk melihat orang yang datang kerumahnya.
"we're not finish yet, Baby." Haiman mencium sekilas bibir manis Aashraf lalu keluar dari bilik tersebut.
Sementara itu di tempat Zach pula, lelaki itu menekan loceng rumah tersebut buat kali ke-3. Dia masih menunggu penghuni dalam rumah itu untuk membukakan pintu untuknya.
Beberapa saat kemudian pintu dibuka. Wajah Haiman muncul disebalik pintu tersebut. Zach melihat lelaki dihadapannya ini yang hanya memakai seluar track memandangnya dengan tatapan pelik.
"Zach?" soal Haiman pelik. Zach mengerutkan keningnya kerana berasa pelik melihat lelaki dihadapannya ini mengenali dirinya.
"You know my name?" soalan bertukar kepada soalan. Zach melihat Haiman memutarkan bola matanya.
"of course Aku kenal kau. Digelar The King of gayboy dekat sekolah Maxwell. Siapa je yang tak kenal kau? nak-nak perangai kau yang serupa jahanam tu."
Haiman memandang serong kearah Zach. kepopularan Zach memang tidak boleh disangkal lagi. Pria jangkung itu bukan sekadar terkenal di sekolah Maxwell saja, bahkan di sekolah Riveraseas juga kerana dia merupakan bekas pelajar sekolah tersebut. Ditambah pula namanya semakin melonjak naik dek kerana pencapaiannya dalam bidang Kokurikulum yang sangat baik termasuk juga perangainya yang tidak serupa manusia itu. Jadi tidak hairanlah kalau ada sesetengah pelajar Riveraseas yang masih mengenali siapa itu Zach. Lelaki itu hanya tersenyum sinis apabila dikata begitu pada dirinya.
"so apa bezanya kau dengan aku?" soal Zach lagi.
"dah lah.. Apesal kau tiba-tiba datang kat kondo aku ni? tak pernah-pernah datang tiba-tiba datang?"
"Mana budak Aashraf tu kau sorokkan?" tanya Zach tanpa basa basi lagi. Dia malas menunggu lama-lama disitu. matanya juga sudah mulai mengantuk sejak tadi lagi.
"hah Aashraf? siapa budak tu? kau gila ke? aku mana ada kenal dia" Haiman cuba berselindung. Dia menjadi sedikit terkejut kerana dari mana Zach tau kalau dia sedang menyembunyikan lelaki manis itu.
KAMU SEDANG MEMBACA
Cinta Matiku[Boyxboy] (Complete)✔
Teen FictionWarning: 🔞❗️❗️ ⚠️ || Read at your own risk! -Aashraf- Dia melipat kembali sepucuk surat pemberian daripada lelaki itu. Sejurus dengan itu air matanya mengalir dengan begitu deras buat kesekian kalinya. Hatinya benar-benar rapuh setiap kali membaca...