Malam
"kat mana aku ni?"Aashraf tersedar dari pengsan. Dia bangun dari pembaringannya dan melihat keadaan di sekelilingnya.
"Eh! ni bukan bilik aku ni." Aashraf turun dari katilnya dan menuju ke arah pintu bilik tersebut untuk keluar dari bilik yang di dudukinya sekarang.
Aashraf cuba membuka pintu bilik tersebut namun ianya berkunci. lelaki manis itu mulai rasa cemas.
"kat mana aku ni?" Aashraf cuba mengingat kembali apa yang telah terjadi pada dirinya. Belum sempat lelaki itu mengingat apa yang telah berlaku, Haiman dan Alan sudahpun memasuki bilik tersebut.
"eh? dah bangun dah dia" kata Haiman dengan senyuman penuh makna yang terukir cantik dibibirnya.
"Haiman? Alan? macam mana saya boleh ada kat sini? mana Daniaelle?" soal Aashraf pelik. Dia melihat Daniaelle tidak ada bersama mereka. Naluri hatinya tiba-tiba mengatakan bahawa dirinya sedang berada dalam bahaya sekarang ini. Melihat dari senyuman Haiman saja lelaki manis itu dapat mengenal pasti ada sesuatu yang Haiman mahukan dari dirinya.
pertanyaan Aashraf itu bagaikan angin lalu ditelinga kedua orang lelaki tersebut. Haiman mula menggerakkan langkahnya mendekati Aashraf dan menolak kasar tubuh kecil lelaki manis itu kearah katil. Aashraf sungguh terkejut dengan perlakuan Haiman.
"awak ni dah kenapa!?" marah Aashraf.
"aku nak rasa tubuh kau" Kata Haiman lalu menghempapkan tubuhnya pada tubuh Aashraf dan menghidu aroma minyak wangi yang masih melekat pada baju lelaki manis itu. Aashraf cuba menghalang Haiman daripada terus melakukan hal itu terhadap dirinya namun, tenaga lelakinya tidak setanding dengan tenaga Haiman.
"bau kau sangat menggoda hmmm.." Haiman memegang kedua belah tangan Aashraf untuk menahan pergerakannya lalu mencium leher lelaki itu dan menjilatnya dengan penuh nafsu.
"woi kau gila ke? lepaskan aku!" Aashraf meronta-ronta untuk minta dilepaskan. Dia menggerak-gerakkan kepalanya untuk menghalang Haiman daripada terus mencium dan menjilat lehernya.
"tak payah nak agresif sangatlah. Daniaelle buat camtu kat kau tak ada pula nak minta-minta dilepaskan"
Haiman mulai mencium pipi mulus Aashraf pula. kemudian ciumannya itu turun ke rahang Aashraf dan kembali menjilat leher lelaki itu semula.
"kulit kau ni lembut lahh. jarang aku main dengan lelaki yang kulit macam kau ni" Haiman merentap baju sekolah Aashraf sehingga tercabut butang-butang yang melekat pada baju lelaki manis itu. Kini dada Aashraf terpampang jelas di hadapan mata Haiman.
Alan dan Haiman melihat puting Aashraf yang kemerah-merahan itu begitu menggoda sekali dipandangan mata mereka. Tanpa berlengah lagi Haiman terus mendapatkan puting lelaki manis itu.
"Annhhhh..."
Aashraf merintih kegelian saat puting kirinya dijilat rakus oleh Haiman. lelaki itu menggigit-gigit puting Aashraf sementara putingnya yang satu lagi digentel-gentel dan dipicit sehingga membuatkan lelaki manis itu mengerang kegelian.
"ahhhnn..berhh..ntii..nghh.."
Alan mula rasa tegang apabila mendengar suara Aashraf yang seksi itu mendesah. Dia melihat Haiman tidak henti-henti menjilat dan menggentel puting Aashraf dengan begitu rakus sehingga menyebabkan puting lelaki manis itu mulai kemerah-merahan.
KAMU SEDANG MEMBACA
Cinta Matiku[Boyxboy] (Complete)✔
Teen FictionWarning: 🔞❗️❗️ ⚠️ || Read at your own risk! -Aashraf- Dia melipat kembali sepucuk surat pemberian daripada lelaki itu. Sejurus dengan itu air matanya mengalir dengan begitu deras buat kesekian kalinya. Hatinya benar-benar rapuh setiap kali membaca...