3. Jules titka

2.8K 125 7
                                    

Nehezen, de túléletem a sulit. Éppen kifele sétáltam az ajtón Annaval, mikor a bandánk csatlakozott hozzánk. Julian egyből odajött hozzám és kérdezgettett hogy hogy vagyok. Nem nagyon válaszoltam csak sétáltam tovább, és bámultam az előttem sétáló Shawn izmos hátát és különösen jó seggét. Esküszöm, ennek a srácnak jobb segge van, mint bármelyik lánynak ezen a földön!

Pár perc múlva Ana megjelent mellettünk, és elkezdett kiabálni Julessal.
- Miért nem védted meg?
- Kit?
- Hannaht.
- Mégis miért kellett volna?
- Te mekkora egy tuskó vagy...
- De utána én számon kértem Shawnt, hidd el.
- Valamiért nem hiszek neked.
- Pedig kéne.
- Na akkor mondd el, mi történt.

Eközben, mivel engem nem érdekelt a vitájuk szépen arrébb sasszéztam Davidékhez. Akkor még nem tudtam, hogy kár volt elmennem és kihagyni a beszélgetésüket.
- Hova megyünk ma? -kérdeztem.
- Gondolom a parkba -válaszolt Andrew.

Julian szemszöge:
- Shawn muszáj volt ilyen bunkónak lenned?
- Nem is voltam bunkó. Csak szuperszexi, mint mindig -Ekkor egy állatias vigyor jelent meg az racán, amit nem tudtam mire vélni.
- Mármint miért kellett így beszólnod neki?
- Egyáltalán minek törődjek ezzel a csajjal?

- Mert talán egy kedves, aranyos, gyönyörű lány, aki nem érdemli meg a bunkózásod!?

-Te tudom, miért vagy vele ilyen jóban, de nekem nincs okom rá, hogy kedves legyek vele. Ő is csak egy csaj a többi közül, aki egy éjszakára jó, de többre nem.
- Ne merj így beszélni róla!
-Jaj Juli annyira naiv vagy! Nem fogod fel, hogy ő soha nem fog téged viszont szeretni?
- Nem is vagyok belé szerelmes!
- Ezzel csak magadnak hazudsz.
Tudom pontosan, hogy nem fog soha viszont szeretni, de nekem ez is elég, hogy így szeret barátként.

                 ❌❌❌❌❌

- Szóval mit mondott? -Kérdezte ismét Ana.
- Hát csak azt, hogy őt nem érdekli Hannah, ő is csak egy lány, aki egy éjszakára való, többre nem.
- Ezt nem tudhatja meg Hanah!
- Mit?
- Hogy Shawn így gondol róla! És te se mondd el neki!! Mert a te lelkeden fog száradni!
- Oké
- Mást nem mondott?
Nem. Nem mondott, csak elmondta, hogy rájött az érzéseimre Hannahval kapcsolatban. Ezt senki nem tudhatja meg, még Anna sem. Meg kell mondanom Shawnnak, hogy fogja be a száját.
- Nem.
- Hát jó.

Na hali!❤
Itt van a második mai rész is!
Várhatóan vagy napi 2 rész lesz, vagy napi egy, de az hosszabb.
Véleményeket most is várok commentben!❤❤❤

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now