1. Megint megbántott

3.8K 143 4
                                    

Hannah szemszöge:
Az ébresztőórám hangjára keltem.
Ahh reggel van.
Lassan kinyitottam a szemem, és szembetaláltam magam a fehér plafonommal. Körbenéztem, a falak világoslilák, a TV-m a komódomon, az íróasztalom a másik fal előtt virít. Nem mondanám, hogy egyszeű a szobám, mert nem az. Az egész szobámban a lila, a kedvenc színem dominál.
Még elnézelődtem volna, ha nem jut eszembe hogy elkések a suliból.
Nagynehezen kikeltem az ágyamból, eltántorogtam a fürdőszobáig, belenéztem a tükörbe és elborzadtam a látványon. Kicsit helyrehoztam magam, arcot, fogat mostam, felöltöztem, sminkeltem. Lementem a lépcsőn, ki az ajtón. Eszembe jutott, hogy, ha nem sietek, lekésem a buszt. Szóval futottam. Felszálltam a buszra, közben a fülembe helyeztem a fülesem, és elkezdtem Shawn zenéjét hallgatni. Az egyik kedvencemet, a patience-t hallgattam. Leszálltam a buszról a Pickerimg High School előtt. Igen, mint mondtam ingázok minden nap, bejárok Torontóból pickeringbe, hogy ennek mi értelme van, nem tudom. Talán kérdezzétek meg Annat, ő is ugyanzet csinálja.
Vettem egy nagy levegőt, beléptem a suliba. Egyenesen az osztályom felé vettem az irányt, de mikor elfordítottam a fejem jobbra, megláttam őt. Az a cuki mosoly most is ott volt az arcán, valamin épp nevetett. Fekete farmerban volt (mint mindig) és egy szürke feszülős pólóban, ami tökéletesen kiemelte izmait. Esküszöm ez a srác meg akar ölni.
- Szia -köszönt.
- Hali Hannah -üdvözöltek a többiek is.
- Sziasztok, viszonoztam gesztusát és a barátai(nk)ét. Ott volt James, Dorian, Andrew, na és persze Julian. Neki nagyon megörültem, oda is mentem megölelni. Julian az egyetlen igazi nálam idősebb barátom. Egy osztályba jár Shawnnal és jó haverok is. Shawn és Jules eggyel fölöttem járnak. Ők 4.-esek, én 3.-os vagyok. Ugyan arra az 5 éves tagozatra járunk.
- Mi nem is kapunk
ölelést? -kérdezték.
- Nem -öltöttem ki rájuk nyelvemet.
- Én sem? -Kérdezte a gyönyörű barna szemivel Shawn.
Egy pillanatra lefagytam, hiszen legszívesebben megöleltem volna, hogy erős, izmos karjaiba zárjon és beszívhassam illatát, de az hogy jött volna ki. Megszeppenésem Julian is észrevette, aki rögtön segített volna, de előtte odavágtam, hogy nem.
- Nem, ami a többieknek se jár, az neked sem. Majd kinyújtottam rá a nyelvem.
- Nem is kellene az ölelésed, kapok másoktól még 1000-et is -öltötte ki a nyelvét rám, engem kigúnyolva.
Ouch ez fájt, pedig tudtam, hogy csak viccelt, de akkor is.
Pár perccel később Shawnt megrohamozta pár lány, amit a jelek szerint ő nem is bánt.
Majd én otthagyva Julest bementem a termünkbe.

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now