25. Nem akartam választani

1.5K 79 4
                                    

- Szóval David. Ma is itt alszol Hannahnál?
- Shawn. -próbáltam jelezni neki, hogy hagyja abba.
- Igen. Talán zavar?
- Igen, zavar.
- Neked semmi közöd nincs ahhoz, hogy itt alszok-e vagy sem. Úgyhogy ha téged zavar, én leszarom.
- Én meg nem szarom le. Talan probléma, hogy nem tetszik, ha a brátnőm egy másik fiúval alszik együtt rendszeresen?
- Ez nem lenne probléma, de én nem egy másik fiú vagyok. Én Hanny tesvére vagyok.
- Te nem vagy a testvére! Csak egy srác, aki kihasználja, hogy együtt aludhat Hannahval!
- Shawn! Ezt most fejezd be! -álltam elé, kezemet mellkasára helyeztem.
- Hannah te maradj ki ebből! -szólalt meg Dav.
- Nem!
- Han most jobb lesz, ha kimész. -fogta meg a kezem Shawn.
- Nem hagylak itt titeket! Még a végén összeverekedtek! Most rögtön fejezzétek be!
- Hannah. Nem fogunk összeverekedni nyugi.
- Ó dehogynem! -villantott egy beteg mosolyt David. Eléggé megijedtem tőle.
- Nem, nem fogunk! Nem állok le veled verekedni.
- Figyelj Mendes! Én téged a kezdeteketől nem bírlak, de elfogadralak, mint a hugom pasija, de ezt is megbántam. Én kurvára leszarom, te mit akarsz vagy nem akarsz vagy, hogy téged mi zavar! Szóval Hannah vagy nem találkozol többet ezzel a féreggel, vagy rám többet nem számíthatsz! -kiabált, ekkor már nagyon megrémített.
- Most a-azt akarod, hogy válasszak közöttetek?
- Igen. -nézett rám keményen. Az a régi, barátságos David mintha eltűnt volna.
- Nem fogok választani!
- Pedig muszály lesz.
- Nem! Mindkettőtöket szeretem csak máshogy.
Teljesen összeomlottam.
- Szóval kit választasz?
- Senkit.
Lábaim remegtek, semmi mást nem akartam, csak, hogy Shawn védelmező karjaiba zárjon. Hozzábújtam, fejemet mellkasának döntöttem, izmos karjaival szorosan átölelt. Mikor felemeltem tekintetem, akkor jöttem rá, mit is tettem. Shawnt választottam. Nem volt szándékomban esküszöm, David arcáról le lehetett olvasni a csalódottságot.
- Akkor jó. Szóval őt választottad. Akkor én megyek is. Többet ne keress hugi. Vagyis mostmár Hannah.
- David várj! -próbáltam utána menni, de ő csak lefutott és kiviharzott az ajtón.
Lefagyva álltam meg az ajtó előtt és azt a pontot bámultam, ahol utoljára láttam őt...

Hallika!💋❤
Szóval új borító van! Hogy tetszik? Írjátok meg commentben!😘💕
Még mindig nem hiszem el, hogy átléptem az 1k megtekintést! Mégegyszer nagyon köszönöm!!😍

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now