A sorozat vége felé elaludtam, nem is emlészkem, hogy láttam-e végig. Arra ébredtem, hogy Shawn karjaiban vagyok, sétálunk fel az emeletre.
Lerakott az ágyra, bement a fürdőszobába.
Tíz percel később ki is jött egy törölközővel a dereka körül.
- Shawn. -mormoltam.
- Akarsz zuhanyozni?
- Nem. Zuhanyoztam fürdés után.
- Adok egy pólót.
Elő is vett egyet a szekrényéből, felém nyújtotta.
- Segíts. -emeltem fel kezeim.
Lehúzta a pólómat, egy pillanatra kicsit megakadt, aztán levette. Feladta rám a másikat, bebújtam a takaró alá.
Akkor jöttem csak rá, hogy nem volt rajtam melltartó. Shawn nyilván ezen lepődött meg. Olyan fáradt voltam, hogy észre sem vettem. Most nem is érdekel, csak aludni a akarok.
Bebújt mellém, hátulról átölelt, kis kifli-nagy kifli pözban feküdtünk.
- Jó éjt hercegnőm. -adott egy puszit fülem mögé, majd visszafeküdt.
- Jó éjt.Reggel nagy nehezen kinyitottam a szemeimet, már nem ugyan abban a pózban feküdtünk, Shawn a hátán feküdt, egyik lábam dereka köré volt csavarva, ő egyik karjával derekamat ölelte. Pontosabban nem is a derekamat, hanem kicsit lejjebb...
Pillái meg-meg remegtek, ahogy aludt, ajkai kicsit szétnyíltak.
Már értem miért szerettem ezt a fiút.Homályos emlékek törtek fel fejemben, nem tudtam összerakni. Azt hiszem, együtt aludtunk. Vagy nem tudom, de mellettem feküdt és...
Nem megy nem tudok tovább emlékezni. Erőltetem az agyam, hogy sikerüljön, de nem megy. Hiába próbálkozom.
Hirtelen éles fájdalmat éreztem a fejemben. Nyilalt, hasogatott, miközben a fülem zúgott. Azt hittem, ott helyben meghalok a fájdalomtól.
Utat engedtem könnyeimnek, amik égették arcomat. Testem remegett, nem tudtam hogy lábalok ki ebből a fájdalomból.- Hanny? Mi a baj? -kelt fel.
- F-f-áj a fejem. -sírtam.
Szororsan magához ölelt, fejemet mellkasának döntöttem, miközben kezeimmel a halántékomat dörzsöltem.
- Rakd körém a lábaid. -suttogta.
Tettem, amit kért, dereka köré fontam lábaim.
- Kapaszkodj. -mondta, miközben felállt.Fél kezével tartott, másikkal a telefonjáért nyúlt.
- Haló? Shawn Mendes vagyok. Tudná adni Walker doktort?... Doktor úr Hannahnak nagyon fáj a feje. -...- Nyilal. -...- Igen máris beviszem.- Gyere, feladok rád valamit.
Szinte futólépésben haladt, rámadott egy nadrágot, felhúzott magára is egyet, meg egy pólót és már szaladt lefele a kocsihoz.
Berakott az anyósülésre, becsatolta az övemet, miután ő is beszállt, el is indult. Meg sem álltunk a kórházig.- Mitől lehet ez? -állt felettem aggodalmaskodva Shawn.
- Ez elég bonyolult...
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...