80. Izgalom +18!

1.7K 67 26
                                    

Kinyitottam a szemem és erre egyaltalán nem számítottam...
Shawn állt előttem teljes életnagyságban, a lélegzetem is elakadt a látványán.
- Shawn! Mi a szart keresel itt?! -kiabáltam rá, ami láthatóan meglepte.
- Én...
- Te? Shawn nem sétálhatsz be csak úgy ide bármikor! Főleg azok után amit a bulin tettél velem!
- Na idefigyelj! Én amit tettem veled, az semmi ahhoz képest, hogy te titokban randizgattál és beleszerettél abba a srácba, aki tönkre akarta tenni az életem és téged többször is meg akart erőszakolni! Csak nem fogom fel én miért nem voltam jó neked.... -rogyott le a földre.
- Shawnie. Hogy ne lennél jó nekem. Te vagy a legjobb dolog, ami valaha történt velem.
- Akkor miért tetted ezt? Miért bántasz?
- Nem is tudom. Talán izgalmakra vágytam. Meg kicsit hiányzott is a rosszfiús éned. És Damien meg tényleg egy rosszfiú volt lágy szívvel. Eleinte te is ilyen voltál.
- De megváltoztam miattad. Érted. -emelte fel könnyes szemeit rám.
- Shawn csak értsd meg, hogy nekem szükségem volt egy, picit erre. Hogy... -fogtam arcát kezeim közé.
- Hogy?
- Nem tudom magam megfogalmazni.
- Próbáld meg, ha már eddig nem tetted és ide jutottunk emiatt.
- Nekem arra lenne szükségem, hogy néha picit erősebb, határozottabb, dominánsabb legyél velem. Eleinte ilyen voltál, erős és titokzatos. Csak mostanra már teljesen kiszámítható lettél számomra és ezért kerestem izgalmakat.
- Azt akarod, hogy a dominánsod legyek? -húzta fel szemöldökét.
- Nem teljesen. Nem akarom hogy uralj meg ilyenek. Csak néha ha szeretnék elgyengülni, mert arra van szülségem, legyél ott és mondd meg mit tegyek és vigyázz rám.
- Értelek. Mondjuk azért máshol is  jó lenne ha domináns lennék? -húzta félmosolyra száját.
- Shaawn! -csaptam mellkasára teljesen elvörösödve.
Pont rátapintott arra amit érzek. Ismer engem.
- Szóval, mi lenne ha már most elkezdenék változni? -kezdte el lehúzni felsőjét.
- Nincs ellene kifogásom...

Be is mászott a kádba velem szemben, majd jelezte, hogy csússzak oda hozzá. Átkaroltam nyakát és pár centire egymástól feküdtünk, úgy, hogy minden porcikánk összeért és mindketten kimondhatatlan vágyat éreztünk. Ajkait enyémre illesztette, mohón csókolt, mégis lassan. Megnyalva alsó ajkamat jelezte, hogy többet akar. Bejutást engedtem nyelvének, megéreztem szája ízét, ami már úgy hiányzott. Eközben finoman végigcsúsztatta kezét gerincem mentén, megmarkolta fenekem, majd lejjebb csúsztatta kezét nőiességemhez. Egy halk nyögést hallattam, mire belemosolygott csókunkba.
- Olyan rég volt már. -leheltem ajkaira.
- Már hiányzott minden porcikád. -ahogy ezt kimondta, belém vezette két ujját. Áttért nyakam csókolgatásához, tudja mennyire imádom, ha ezt csinálja. Megéreztem hasamnál merevedő férfiasságát, ami még jobban ingerelt.
- Shawn kérlek. -mormoltam fülébe erőtlenül.
- Még nem. -folytatta tovább kényztetésemet, mellyel az őrületbe kergetett. Felhúztam lábaimat, hogy ölébe üljek, de ő visszatolt.
- Kibírod szivem. -egy mozdulattal háttal fordított magának, egyik kezével melleimet markolászta, míg a másikkal továbbra is lábaim között tevékenykedett. Újra nyakamat és kulccsontomat szívogatta, harapdálta, eközben én csak azt éreztem, ahogy altagja nyomja a hátamat.
- Shawn. -lihegtem.
- Igen?
- Kérlek. -néztem szemébe.
Ekkor egy mozdulattal ölébe ültetett és belém hatolt. Hatalmas sóhajokat kivaltva belőlem. Egy halk morgást ő is hallatott, ahogy elkezdett mozogni bennem. Két kezemet összefogta nyaka körül, így teljesen védtelenül, háttal szaporán mozgó mellkasának dőlve ültem. Fejemet hátra vetve élveztem tovább tevékenységeit, hátam ívbe feszült, ajkaim elnyíltak, továbbra is hátra fogott kezeimmel hajába markoltam, ahogy elértem a csúcsra.

Szépen lassan kiemelt a kádból, törölközőbe csavarva, karjaiban vitt be a szobába. Letett az ágyra, majd rámadott egy pólót. Ő is lefeküdt mellém, közel húzott magához és egy szempillantás alatt elaludtam. Még mormoltam neki egy jóéjszakát és elnyomott az álom.
Ahogy reggel kinyitottam szemem, hihetetlenül kimerültnek éreztem magam. Ránéztem Shawnra, aki mosolyogva tekintett vissza rám.
- Jó reggelt tündérke. -nyomott egy csókot homlokomra.
- Jóreggelt. -fordultam hátamra.
- Hogy aludtál?
- Őszintén szörnyen kimerült vagyok.
- Hát egy ilyen este után nem is csodálom. -ült fel az ágyba.
- Köszönöm. -leheltem csókot szajára.
- Nincs mit megköszönnöd. Csak tettem amit kertél. Merem állítani, hogy ez volt életed legjobb éjszakája.
- Az biztos.
Shawn kikászálódott az ágyból, teljesen meztelenül, nem is zavartatva magát. Bár ennyi idő után miért lenne szégyenlős. Énis felöltöztem, majd bebattyogtam a fürdőbe, ahol teljes rend uralkodott.
- Az este még rendet rakni is volt időd? -mosolyogtam rá.
- Hát igen, ha már valaki a szobába se tudott bemenni egymaga. -mosolygott.
Ahogy ránéztem a kádra és visszagontoltam a tegnap estére, a mosoly rémületté vált az arcomon.
- Hanny mi a baj?
- Sh-awn. Nem védekeztünk!! -fordultam felé ilyedten....

Na halika!
Remélem tetszett ez a rész, már nagyon rég terveztem írni ide egy 18+osat, írjátok meg commentben, hogy szeretnétek-e meg ilyen tartalmú részeket!❤❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 13, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now