Hazaérve Shawn levetette magát a kanapéra, jelezte, hogy üljek le mellé.
- Szóval?
- Nem is tudom hol kezdjem.
- Mondjuk ott, hogy honnan ismeritek egymást. -döntöttem fejem vállára, mire automatikusan átkarolt.
- Arra már ugye emlékszel, hogy egyszer ide járt a sulinkba.
- Aha.
- Nos elköltöztek a szüleivek együtt, majd mostanában visszajöttek. A motoros bandája kirekesztette, így az én oldalamról megközelítve akart újra a csúcsra kerülni.
- Shaaawn megjöttem! -toppant be Aaliyah az ajtón.
- Hannah! De jó újra látni! -szaladt hozzám, hogy megöleljen.Őszintén szólva bele telt egy pár másodpercbe mire realizáltam, ki is ő.
- Liyah menj fel a szobádba légyszives.
- Miért?
- Mert fontos dolgokról beszélünk.
- Jólvan megyek. Nem igazság, hogy kitúrsz az egész földszintről. -mormolta felfelé menet.
- Szóval hol is tartottam?
- Ott, hogy újra "menő" akart lenni általad.
- Jahh igen. -vont újra karjai közé. - Andrewékkal tartottunk egy kissebb bulit, mire ő megjelent. Már kicsit részegek voltunk, így beengedtük. Ő nem nagyom ivott, akkor ezt még nem nagyon realizálta senki. Majd megjelent még egy srác, akivel emúgy dem vagyok túl jóban, de Julian miatt elviseltem. Később, mikor már matt részegel voltunk, azzal a sráccal összeverekedtünk. Jobb kondiban vagyol, mint ő, így kerdés sem volt, hogy leverem. Csakhogy nekem ez meg nem volt elég. Addig vertem, amíg volt benne élet. Olyan szinten elfajzlt, hogy élet és halál közé került. A többiek persze semmit sem tudtak tenni, ők sem voltak maguknál. Elvitték a mentősök, azt hazudtuk, leesett a lépcsőn es vége is volt az egésznek.
- É-és mi van most vele?
- Még lábadozik.Shawn megrémisztett, hogy ilyen erőszakos tud lenni. Hogy van benne ennyi erő részegen is? Es mi köze van ehhez Damiennek? Kicsit arrébb húzódtam tőle, most túlsagosan megijesztett.
- Hanny. Gyere ide. Látom, hogy megijedtél, de ugye tudod, hogy téged sosem bántanálak?
- Persze. Csak félelmetes tudsz lenni.
- Na folytassam?
- Uhum.
- Egyik nap Damien felkeresett egy videóval. Abban a videóban benne volt végig, ahogy péppé verem a srácot. Ugye mivel mar nagykorú vagyok, nagyon is megbüntetnének érte, talán börtönbe is mehetnék. Plusz nyilvános alkoholfogyasztás. Dam megzsarol, hogy ha nem teszem újra a csúcsra, nem leszek a csicskája, elviszo a rendőrsegre a videót.
- De mi közöm van nekem ehhez?
- Továbbá azzal is zsarolt, hogy mikor nem leszek melletted, megszentségtelenít téged ahányszor és ahogyan kedve tartja. Lehet hülyeség ez az indok de nem tudtam és nem tudom mit tegyek. Szóval ez a helyzet.
- Shawn. Én szerintem most megyek...Hai
NA GONDOLTATOK VOLNA ILYEN VÉGKIFEJLETRE?
Remelem sikerült elég nem vártnak megírnom.❤
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...