- Látom te nem így vagy vele. -megfordult és kisétált az ajtón...
Lassan kisétáltam a folyosóra, menet közben elhullajtottam pár könnycseppet. Esküszöm soha sem sírtam még annyit, mint most ezen a napon.
Felidéztem forró csókját, erős, fájdalmas érintését. Hiába fájt, ahogy szorított a falhoz, hiába volt durva velem, így utólag visszagondolva minden pillanatát élveztem.És hogy miért?
Nem tudom. Talán mert éreztem, hogy foglalkozik velem. Hogy szenvedéllyel gondol rám. Hogy kíván és akar még engem. Hogy nem tud elfelejteni és hiányoztam neki. Hogy szeret.Nekidőltem a falnak, lecsúsztam a földre, ott ücsörőgtem tovább. Fel sem fogtam, hogy a suli melyik részén lehetek és hogy már rég óra van.
Hogy ez már sokadik késésem. Miatta hanyagolom el a barátaim. Miatta változtam ilyen gyönge, sírós lánnyá. De ugyanakkor nagyon erős személyiséggé is fejlődtem. Miatta romlanak a jegyeim. Ő okozza ezt a sok fájdalmat.
Ekkor jöttem rá, hogy Shawn rossz hatással van rám. És ez nekem tetszik.
Felálltam a hideg padlóról, visszasétáltam a terembe.
Bekopogtam az ajtón, amint beléptem, ezer szem szegeződött rám.
- Jó reggelt.
- Jó reggelt Miss Stones.
Leültem a padba, csak meredtem magam elé. Annak ellenére, hogy a hátsó sorban ülök, ahogy csak tudok, elbújok, mégis kipécézett magának.
- Nem akar elnézést kérni a késésért?
- Ahh. De. Elnésést hogy késtem tanár úr.
- Rendben. Akkor a mai első felelőnk legyen mondjuk... -tettette, hogy gondolkozik a napló fölött, mikor mindenki pontosan tudta, hogy az én nevemet keresi.
- Miss Stones! Micsoda véletlen! -vigyorgott a cseppet sem sármos kémia tanárom.Kisétáltam, előjött a gyomorgörcsöm, hiszen semmit nem tanultam Shawn miatt, ráadásul nekem sosem ment a kémia.
- Nos akkor kezdjük egy egyszerű kérdéssel. Írd fel a bór elektronszerkezetét.
Hogy mi?
- E-elég csak a vegyérték héjtól?
- Nem. A teljeset.
Vettem egy nagy levegőt, majd próbaltam lehiggadni.
- Nem tudom. -suttogtam.
- Mit mondott?
- Nem tudom. Tanár úr.
- Hát ez esetben. Menjen a helyére. Egyes.Megtört bennem valami. Nem az egyes miatt, mert kaptam már jócskán. Az a bajom, jogy még csak nem js küzdöttem érte...
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...