- Shaawn megfulladok!
- Nem baj. -csókolt meg.
Próbáltam kiszabadulni alóla, de esélyem sem volt, sokkal erősebb nálam.
- Ohh ez a szoba már foglalt!
- Mi akkor nem is zavarunk, folytassátok csak. -jött be egy csaj meg egy srác egymásba gabalyodva.
- De mi nem...-kezdtem volna mentegetőzni, de Shawn szavamba vágott.
- Kitakarodnátok végre? -förmedt rájuk.
Becsapták az ajtót, Shawn újra rám szentelte tekintetét.
- Miért mondtad ezt? Most azt hiszik...
- Majd szólok, ha érdekel, mit gondolnak.Shawn szemszöge:
Olyan édes volt, ahogy mosolygott, próbált kiszabadulni karjaim közül. Mikor megzavart az a csaj meg srác, idegesített, hogy csak úgy egyszerűen benyitottak, de ha már itt vannak, mi a szarnak kell még zavarni?
És tudom, hogy ez csúnya dolog, de kicsit azért is csináltam, hogy azt higyjék, mi már eljutottunk idáig Hannahval. Nem akarom siettetni, persze várok, amennyit csak kell, de olyan fura, hogy pont én, aki egy hetet alig bírt ki csajok nélkül, itt vagyok két hete, és még tuti várnom kell egy hónapot.
De szeretem Hannaht és érte megéri.- Shawn kérlek szállj már le rólam. -ütögette karom. Én mintha meg sem hallottam volna, továbbra is csak ölelgettem, csókolgattam.
Annyira akarom már őt, hogy belehalok, ezt a helyzetet is úgy kihasználnám, de tiszteletben kell tartanom Hannaht. Az udvaron, mikor csak engem bámult, azt vártam, mikor nyílik meg, ér hozzám, de még nagyon félénk.Legördültem róla, Hanny morcos tekintetével találtam szembe magam.
- Naaa picim ne harizz. -adtam luszit lebiggyesztett ajkaira.
- Picim?
- Ahha. Most találtam ki. Nem tetszik?
- De nagyon. -nevetett.
Kezemet derekára helyeztem, végigsimogattam egészen combjáig.
- Nem megyünk táncolni?
- Ahhj neeem. -nyomta fejét a párnába.
- Shawn illata van a párnának.
- Mert itt szoktam aludni.
- De miért nem Scottal alszol?
Próbáltam elmondani neki, de egyszerűen nem ment.
Mégis hogyan közöljem vele, hogy régebben ide hoztam a lányokat!? Nagyon haragudna, hogy idehoztam ebbe a szobába.
- Mert az olyan fura.
- Furák vagytok ti srácok.
Akkor menjünk. -állt fel, megindult az ajtó felé.Már 20 perce kifulladásig táncolunk, de Hannahnak ez még mindig nem elég.
- Én megyek iszok valamit. Te kérsz?
- Nem, semmit.
Elsétaltam a konyháig, átvergődtem a smároló párokon,
öntöttem valami koktélt, amit Ana csinált. Miközben ittam, meglátam, hogy Hannah egy sráccal táncol. Nagyon rámászott Hannyra, markolászta a derekát, simogatta, olyan ideges lettem, hogy a poharat majdnem összetörtem a kezemben.
Hátulról hozzásimult, láttam Hannah arcán, hogy megijedt. Megindultam feléjük, de Scott utamat állta.
- Hé haver szóval arra gondoltam, hogy me-
- Scott takarodj, most nem érek rá. -próbáltam lerázni.
- Hé ne legyél már ilyen bunkó. Gyere!
- Scott most mennem kell Hannahoz! -lögtem meg.
Erre felfigyelt másik 3-4 srác is és jöttek lefogni engem.
Csodás. Csakis arra gondoltam, hogy Hannahval mit csinálhat az a szemét állat. Hiába vagyok erős, 5 részeg srác ellen nem tudok tenni...
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...