Hannah szemszöge:
Reggel van. Ahh de fáj a fejem. Felültem és körbenéztem. Lányok-fiúk össze-vissza fekszenek. Én Anna mellett feküdtem, az ágy szélén.
Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból és kinyitottam az ajtót. Becsuktam magam mögött és ott álltam egy helyben, mivel a látvány, ami fogadott csodás volt.
A szoba ajtaja a konyhával szemben van, a konyhában Shawn állt a pultra támaszkodva. Csakhogy egy szál alsógatyában. Hátizmai gyönyörűen kirajzolódtak. Körül néztem, úgy látszik csak mi ketten vagyunk fenn.
Már vagy 10 perce bámulom gyönyörű és szexi izmos hátát. És formás seggét, ami az enyémnél is jobb. Fejét lehajtotta, de haja így is, hogy alig látom, gyönyörű.
- Mostmár, ha kinézelődted magad, idejöhetnél. -mondta. Jesszus észrevette, hogy nézem. Ez olyan ciki.
- Mikor vettél észre? -közeledtem.
- Mikor kijöttél. -kezdett megfordulni.
Nyeltem egy nagyot, ahogy elém tárult felsőteste. Még soha nem láttam félmeztelenül, főképp, nem alsógatyában. Eddig csak ruhában gyönyörködtem testében, de most itt van előttem, izmai tökéletesek.
Végigmértem és akaratlanul is beharaptam alsó ajkam. Ezen Shawn elmosolyodott, közelebb húzott derekamnál fogva és nyomott egy puszit homlokomra. Miközben én még mindig sokkban voltam a látványtól.
- Ugye tudod, hogy bármikor megkaphatsz, csak szólnod
kell? -simogatta arcom. Erre teljesen elvörösödtem. Megint végignéztem rajta. Karjai, vállai erősek, izmosak. Kockái tökéletesen ki vannak dolgozva, mellizma tökéletes. V vonala kicsit jobban kilátszott, mivel alsója "kicsit" túlságosan le volt csúszva. Egész testét már most imádtam, de leginkább V vonala kápráztatott el. Meg akartam érinteni, de ő azt talán már szexuális jelzésnek venné. Nem mintha nem az lenne.
- Nem vennél fel egy pólót?
- Miért? -mosolygott huncutan.
- Mert nem tudom levenni rólad a szemem. Jeszus tényleg ezt mondtam? Olyan gáz vagyok.
- Bocsi. Elég gáz vagyok.
- Nem vagy gáz, inkább
aranyos. -simogatta arcom és játszadozott hajammal.
- Megyek akkor veszek fel egy pólót.
- Köszi.- Remélem megdugattad vele
magad. -hallottam David hangját.
- Miért vagy ilyen?
- Mert nem akarom, hogy egy legyél a sok lány közül. Csak megvédelek.
- Nem. Pont ő az aki megvéd, tőled.
-Tőlem? Hanny. Tőlem nem kell senkinek megvédenie, hiszen szeretlek. Hannah én a báyád vagyok. Tudom, hogy csalódtál bennem, de pasiból vagyok én is. Ha el tudod fogadni, hogy Shawn ilyen, engem miért nem fogadsz el?
- Dav. -tártam ki karjaimat és szorosan megöleltem.
- Szeretlek Hanny és tudod, hogy mindig csak jót akarok neked.
- Azt mondta Shawn, hogy már visszafogta magát és, hogy komoly kapcsolatra vágyik.
- Remélem így is lesz.
- Egyaltalán nem mászott rám. Tisztel és vigyáz rám. Nem láttad, hogy tegnap háromszor is megvédett?
- Nem. Csak kettőt. Mi volt a harmadik?
- Bejöttem és egy srác belemarkolt a seggembe.
- Jaj Hanny. Sajnálom, hogy nem voltam ott. -simogatta fejem és adott egy puszit. Felnéztem és Shawn végig ott állt.
- Ha tényleg tiszteled és vigyázol rá, akkor áldásom rátok. De ha kiderül, hogy csak kihasználod, vagy megvántod, kiverem belőled a szart is. -mondta Dav.
- Köszi haver. -mosolygott Shawn. Olyan édes volt.
- De ugye végül nem történt köztetek semmi?
- Nem, semmi. -jött hozzám Shawn és átölelt.
- Ti most akkor együtt vagytok?
- Nem tudjuk. -válaszolta Shawn.
- Vagyis nem. -mondtam. Talán kicsit rideg volt válaszom, mivel Shawn egyből rámkapta tekintetét és szemében láttam, hogy megbánottam.
- Vagyis lehet, még nem beszéltük meg. -javítottam ki válaszom, de Shawnt ez sem elégítette ki.Már mindenki felkelt és együtt reggelizünk. Mindenki nagyban beszélgetett, csak mi nem Shawnnal.
- Sajnálom. -tettem kezemet kezére az asztal alatt.
- Nem kell sajnálkoznod, ha te így gondolod, így érzel, nem kell sajnálnod.
- De nem így érzem. Csak kimondtam. Persze, hogy még én sem tudom, mi van köztünk, de amit mondtam, azt nem úgy értettem, hogy esélyt sem adok nekünk. -simogattam karját.
- Értem. Semmi baj. Csak kicsit rosszul esett. -fogta meg a kezem és hüvelykujjával elkezdte simogatni kézfejem. Rámnézett, gyönyörű barna szemeivel. Egy ideig szemeztünk, majd tekintetem elvándorolt ajakira. Nem hiszem el, hogy majdnem csókolóztunk. David meg megzavart minket. Ahhj nem hiszem, hogy többet meg akar majd csókolni. Vagy, hogy egyáltalán akar-e még valamit tőlem.Shawn szemszöge:
"Vagyis nem", nem vagyunk együtt.
Ezzel a mondatával eléggé lesokkolt.
Nem akar már tőlem semmit? A tegnapi "majdnem" csók csak a pia miatt lett volna?
Olyan gyönyörű ez a lány. Olyan határozott mindenben, de a kapcsolatunkban nagyon félénk. Mivel még nem volt barátja, nem hiszem hogy pontosan tudja, mit is kéne tennie. Kis amatőr a pasik terén ez tetszik. Én viszont majd megmutatom neki, milyen egy igazi kapcsolat. De ezt még én sem tudom, milyen lehet egy rendes párkapcsolat, hiszen még nem volt. Érzelmekben ő a jobb. Mindketten taníthatunk majd valamit egymásnak. Meg kell beszélnünk, mégis mi van köztünk. Ez így nem jó, hogy ennyire akarom őt de én nem ismerem az ő vágyait.
Akarom őt, nagyon. Most is számat nézi, miközben alsó ajkát harapdálja. Látom rajta, hogy ő is vágyil rám, de nem tudom mennyire. Csak egy csókot akar, vagy többet?
- Én megyek haza. -állt fel a kis szépség mellettem.
- Mivel mész? -kérdezte July.
- Busszal. -engedte el a kezem.
- Ne menj egyedül,
elviszlek. -ajánlottam fel.
Erre elkezdtek a többiek huhogni.
- Majd elviszem én. Te ne menj át Torontóba, én úgyis oda
megyek. -mondta David.
- Okés. Megyek veled. -nézett Davidre Hannah.
- Húú Shawn le vagy alázva! -nevettek a többiek.
- Bocsi. -nézett rám Han.
- Semmi baj. -hazudtam. Mert amúgy kettesben akartam vele lenni, beszélgetni.
- Akkor menjünk. -ezzel kimentek az ajtón.-Na mondjad. Mi van
köztetek? -kérdezgette mindenki
- Nem rátok tartozik. Ha lesz valami, szinte biztos, hogy mindenki tudni fog róla.
- Megdugtad? -kérdezte Drew. Ezzel nagyon felbaszta az agyam. Anna beleboxolt Drew vállába.
- Hogy mersz így beszélni a legjobb barátnőmről?
- Jól van. Nyugi. Csak egy egyszerű kérdés volt. Szóval?
- Nem. És ezzel le is zárom a témát. Értve vagyok? -álltam fel az asztaltól.
- Már mész is?
- Ahha. Kell valakinek egy fuvar?
- Nekem! -kiabált egy picsa, akivel pár hónapja volt egy-két kalandom.
- Ahh. Még valaki?
- Én! -szólt egy másik lány, aki szintén kurvának nézett ki, de jó alakja volt. Vele még sosem voltam. Kíváncsi lennék milyen. Jesszus Shawn mikre gondolsz? Már felhagytál ezzel. Most Hannah-ra kell koncentrálnod, ő a legfontosabb.
- Jó menjünk. Forgattam meg szemeim.
- Júj itt hámasban lesz. -kiabálta egy srác.
- Fogd be!❌❌❌❌❌
Beültünk a kocsiba, mögöttem ül az a csaj, aki már egyszer-kétszer megvolt.
Mellettem az a szexi csinibaba. Ha most nem változtam volna meg és nem lenne Hannah tuti már rámásztam volna.
Síri csönd van. Megpróbálok csak az útra figyelni. De tekintetem néha elvándorol oldalra.
- Amúgy Sabrina vagyok. -fogta meg karom és nyomult rám a csaj.
- Én meg Ashley. De rám biztos emlékszel ugye?
- Őszintén? Nem. Csak annyit tudok, hogy lefeküdtünk egyszer-kétszer.
- Lehetne megint. -fogta meg a vállam és kezeit lejjebb csúsztatta mellkasomra.
- Nem, nem lehetne.
- Na és velem? -tette mellkasomra kezét és csúsztatta lejjebb Sabrina, egészen addig, ameddig nem szabadott volna.
Nyeltem egy nagyot.
- Nem. Egyikőtökkel sem. És most rögtön vegyétek le rólam a kezeteket!
Erre mindketten felkapták fejüket és egyből végrehajtották kérésem.
- Hát jó. Te tudod. Mondták egyszerre.Halika! 💕💕
Remélem tetszett ez a rész, ha igen szavazzatok és írjatok, hogy folytassam-e!💕
Holnap jövök az új résszel.❤
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...