11. El kell mondanom

2.3K 92 5
                                    

Hirtelen mindketten felkaptuk fejünket. Hannah kisírt szemeivel is olyan gyönyörű volt.
- Ana? -hallottam Hannah szipogó hangját.
- Ti mit csináltok itt? -kérdezett idegesen.
- Meg tu-
- Nem tőled kérdeztem
kaszanova! -vágott szavamba Anna.
- Majd elmondom. -mondta halkan az a kis szépség mellettem.
- Azt el is várom. Na de most gyere Han. Menjünk órára.
Hannah rámnézett tekintetébn fájdalmat láttam. Elendgedtük egymást. Szörnyű volt elválni tőle és szerintem ő is hasonlóan érzett.

Hannah szemszöge:
Mekkora barom vagyok. Beadtam neki a derekam és erre pont most kap rajta Anna.
- Mióta tart? -kérdezte An.
- Mi?
- Ez köztetek.
- Ez nem így van. Majd nálunk elmondom.
- Jó, de boldog vagy?
- Nem tudom.

                       ❌❌❌❌❌

Itthon vagyunk, Ana itt ül velem szemben az ágyon.
- Szóval. Mesélj.
- Ne haragudj.
- Miért haragudnék?
- Nem tudom. Olyan fura vagy.
- Mert féltelek. Na mondd.
- Szóval az egész sztori 3 hónappal ezelőtt történt. Ugyanis azon a bizonyos estén szerettem bele Shawnba.
- Lefeküdtél vele?
- Hadd mondjam végig a sztorit, aztán lehet kommentálni.
- Oké.
- Szóval aznap este, inkább éjjel sétáltam haza Davidéktől és elkezdett esni az eső...
           __________________________

- Szóval ezért szerettél bele. Van egy teljesen másik énje, ami az igazi Shawn.
- Igen. Pontosan.
- És most attól még bunkó veled.
- Hát igen az volt a mai napig. Ma reggek találkoztam vele a folyosón és ugyanazt a régi mosolyát láttam.
Mikor kiszaladtam a teremből. Beleütköztem Shawnba szó szerint.
Látta, hogy sírok, megfogta a karomat és elkezdett simogatni, majd megint a derekamra csúsztatta a kezét...
- Ahhj Han ez a srác csak kihasznál.
Máskülönben miért próbálna meg befolyásolni az érintésével?
- Én is ettől félek. De aztán mondott valamit.
- Mit?
- Azt hogy úgy érzi hozzá tartozom. És, hogy tudja, ha most elenged akkor örökre elveszít.
- Minden csajnak azt a dumát tolja?
- Én azt hittem, de úgy érzem és látom, hogy tényleg jelentek neki valamit.
- Ezt mikor mondta, mikor az asztal alatt simogatott, vagy mikor ölelkeztetek, vagy esetleg mikor a derekadat fogta? -kérdete gúnyosan.
- Mikor megláttál.
- Nem értem miért engeded neki mindig, hogy taperoljon.
- Nem engedem. Most adtam be a derekam, de csak egy ölelésre.
- Ahha és akkor azok amiket meséltél?
- Nem tudtam ellenük tenni, annyira szeretem.
- Pont ezt használja ki. Ha tényleg egy normális kapcsolatot akar mondd meg neki, hogy ne tapogasson.
- Jó, de én nem akarok vele beszélgetni. Nem akarok tőle semmit.
- Akkor miért hagyod ezt az egészet?
- Mert nem tudok ellene mit tenni. Szeretem és élvezem, amit csinál.
- Hát ne élvezd. Ennyi. Mondd meg neki, hogy te nem akarsz semmit.
- Jó, de nem fogja anyniban hagyni. Azt monda, addig küzd, amíg nem kap meg.
- Akkor, ha ennyire akar téged, miért nem jöttök össze?
- Mert félek, hogy csak kihasznál. Félek, hiszen mindenben ő lenne nekem az első és ha aztán otthagy, azt nem élném túl.
- Megértelek. Akkor keress mást.
- De én őt szeretem. Csak nem értem, a rajongói mit szeretnek rajta, ha ilyen bunkó!?
- Lehet nekik az igazi énjét mutatja.
- Ez nem logikus.
- Nézzük meg! -vette elő telefonját és megnyitotta a Youtube-ot.
Találtunk is egy olyan videót Shawn mendes being himself (Shawn Mendes önnmaga) címmel.
Megnéztük és hihetetlen. Ez a srác tényleg önnmaga a rajongóival. Ez eddig senkinek nem tűnt még fel?


Hali!💕💕
Meghoztam a mai részt! A videót nézzétek meg, nekem az egyik kedvencem! Ha tetszett szavazzatok, commenteljetek.❤❤❤

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now