13. A buli 1/2

2.2K 100 6
                                    

Ma is az ébresztőm keltett, mint mindig. Kezembe vettem a telefonom, megnéztem az üzeneteim. Rápillantottam a naptárra és leesett. Ma szombat van! Ma lesz a buli!
Huhh.
Kimásztam az ágyból, egyenesen a fürdőszobába. Beálltam a forró zuhany alá és hajat mostam. Felöltöztem egy laza, itthoni ruhába, lementem reggelizni.
- Jó reggelt! -mondtam álmosan.
- Jó reggelt.
- Ma lesz az a buli? -kérdezte apa.
- Igen. Ma este.
- David is megy? -aggodalmaskodott anya.
- Nem tudom. De nem is érdekel.
- Összevesztetek?
- Ahh mindegy.
- Mondd el kicsim. Érdekel mi van veled.
- Hát jó. Szóval csütörtökön megláttam Davidet, csókolózni Britneyvel.
- Azzal a picsával? -kérdezte anya. (Ő mindenről nagyon tájékozott)
- Igen. Oda akartam menni, de Shawn visszafogott. Aztán...
- Shawn? Ő meg ki?
- Mendes.
- Ő is a barátotok?
- Igen. A barátom. -pásztáztam a tányérom.
- Szerintem itt többről is van szó. -mondta anya. Majd elmondom neki. Csak majd, ha tudom mi lesz.
- Nincsen. Na együnk.
- Hát jó. Mikor lesz a buli?
- Este 9.
- Az nem késő kicsit? - kérdezte apa.
- Nem Rob. Nyugi fiatalok. -segített anya.

Fél 8 van. Nem tudom mit vegyek fel.
Sokat keresgéltem, végül egy világosrózsaszín egyberuhára esett a választásom, a háta ki van vágva, a teteje egyszerű pántos trikó kicsit mélyebb dekoltázzsal. Feldobtam egy kis enyhe, bordó sminket. Ledőltem az ágyra és írtam Julyéknak.

H: szia mikor jössz?
J: 3/4 9re
H: az nem túl késő?
J: nem. Nem szabad odaérni 9re.
H: miért?
J: mind1 ez szabály. Felveszlek 8:40kor és megyünk tovább Annaért.
H: oksa írok neki
J: jojo szia
H: szia

H: szia July írta, hogy 3/4 9re érünk hozzád.
A: oksa köszi
H: szia
A: bye

40 van. Na akkor megyek. Lementem felkaptam a cipőm, kimentem az ajtón.
- Szia vigyázz magadra! -hallottam anya hangját.
- Szia anya! Holnap jövök.
- Majd írj!
- Jó szia.
- Szia.

Nem is kellett várnom, July már itt volt.
- Szia
- Hali. Jól nézel ki! - mondtam.
- Te sem vagy rossz, ezzel a dekoltázzsal! Csak nem Mendes hercegnek csináltad?
- Nem. És ezt hagyjuk is. Tényleg nem miatta. Miatta pont nem venném fel ezt a ruhát.
Felvettünk Annat is, elindultunk egyenesen a buliba.
Beléptünk az ajtón, nagyon sokan voltak, lépni nem lehetett.
- Megyek, megkeresem Davidet. -mondtam.
- Jójó szia.
Ahogy mentem, két meleg kezet éreztem meg hátulról a derekamon. Tudtam pontosan kié.
- Szia Shawn.
- Szia! Gyönyörű vagy. -mért végig.
- Köszi -pirultam el. Ő ezen csak nevetett.
- Mi ilyen vicces?
- Miért van, hogy ahányszor megdícsérlek, elpirulsz?
- Nem tudom. Talán többet ne dícsérj.
- Ma nagyon harapós valaki. Táncolunk?
- Öömm persze.

Megmondom őszintén, jó mozgása van Mendesnek.
- Kérsz valami italt?
- Igen. Köszi.
- És mit?
- Jagert.
- Wow egy csaj aki bírja a kemény piát is.
- Megiszom de azt nem mondtam, hogy bírom is.
- Akkor majd figyelek rád, hogy ne igyál sokat. Nehogy bajod
legyen  -nevetett.

-Tessék -adta kezembe.
- Köszi. -hajtottam fel a poharat.
- Húú.
- Most mi van?
- Nem láttam még lányt, aki egyszerre felhajtotta a Jagert.
- Ez most jó? -kérdeztem zavarodottan.
- Igen, nagyon is. Ez is mutatja, hogy te mennyivel különlegesebb és másabb vagy, mint a többi
lány. -simogatta meg arcom és elkezdett ujjaival játszani a hajammal.
Erre elpirultam. Elmosolyodott és közelbb hajolt, fülembe súgott.
- Olyan édes vagy, ahogy elpirulsz. Viszont egyben őrjítően szexi és egyből beindulok rád.
Erre a mondatára nyeltem egy nagyot, és még vörösebb lettem, mint azelőtt, ha ez egyáltalán lehetséges. Ilyet még soha senki nem mondott nekem.
Reakciómon elmosolyodott.
- Nyugi -simította meg arcom és megint a fülembe súgott.
- Nem támadlak le, bármennyire is akarlak, ha te nem szeretnéd. Vigyázok rád.
- Ömm oké. -mondtam még mindig zavarodottan.
- Nem megyünk fel?
- Hogy mi?
- Nyugi. Nem azért. Te nagyon félsz tőlem. -nevetett, miközben megfogta a kezem és felrángatott.
- Húú megvan Shawn új
zsákmánya!! -kiabálta valaki, a többiek továbbra is huhogtak.
Olyan sírógörcsöm lett, hogy egy szót sem tudtam szólni. Azt fogják hinni, hogy egy vagyok Shawn kurvái közül. Ezt ő is észrevette.
- Nem képzeld, nem új zsákmány és nem azért megyünk, hogy megfektessem, hanem beszélgetni! És amúgy kurvára nincsen közötök, ahhoz, hogy mi mit csinálunk, úgyhogy fogd be a szádat a többiekkel együtt, vagy itt bajok
lesznek!! -teremtette le őket Shawn, mire a többiek mint a pincsi kutyák, befogták a szájukat. Olyan agresszívan, hangosan mondta, hogy őszintén kicsit megijedtem tőle.

Felmentünk, odaálltunk a teraszkajtóhoz. A hálószobákból csodás szinfóniák szűrődtek ki.
- Jók ezek az aláfestő
hangok. -kuncogtam.
- Igen. Ennél nem is lehetne hangulatosabb.
Látom, hogy megijedtél tőlem.
- Nem. Csak egy kicsit. -néztem a lábam.
- Hé. Ne félj. Téged sosem bántanálak. Sőt még soha egy lányt sem bántottam és nem is fogok. Én nem vagyok
olyan. -rakta karját derekamra és elkezdett simogatni.
- Nem félek. Csak megijedtem.
  Nem láttad Davidet? Eljött?
- Itt van, majd megkeressük. De eléggé részeg.

Egy perc múlva számomra borszasztó dolog történt. David jött ki az egyik hangzavaros szobából. Mögötte egy vörös lány, megtépázott ruhában. Nem tudom ki ez. Még sosem láttam.
- David? -mondtam könnyes szemekkel.
- Szia Hanny. -közelített kezével felém.
- Ne érj hozzám! -löktem el.
Shawn látta, milyen rosszul érint az egész és közelebb húzott magához. Olyan védelmezően tartott karjai között, hogy már ez a mozdulata is sokat segített lelki állalpotomon.
- Vedd le a kezedet a hugomról! Már megmondtam, hogy hagyd
békén! -kiabált David
- Nem! Semmi közöd nincs ahhoz, hogy mi történik köztünk! -kiabált vissza Shawn.
Közben Dav ribanca el is ment.
- Vedd már le róla  a kezed! Te
barom! -jött közelebb.
- David menj innen! Nem vagyok rád kíváncsi! Azt hittem, te más vagy!
- Más is vagyok és biztos különb, mint ez a fasz! -jött ide és megpróbálta Shawnt megütni és elszakítani tőlem.
- Shawn! -fordultam befelé mellkasához és fejemet nyakába fúrtam. Olyan erősen szorítottam magamhoz, hogy csodálom, hogy kapott levegőt.
- Takarodj el David! -lökte el Shawn és hallottam egy csattanást. -még közelebb húztam magamhoz és beszívtam finom illatát. Shawn is viszonozta a gesztust és belepuszilt hajamba. Ettől kirázott a hideg.
- Jól van. Úgy látszik őt választottad
helyettem. -hallottam Dav messziről szürődő hangját.  Nem nem őt választom. Nem választok senkit. Csak haragszom rá...

Halii❤🍉
Elég hosszú lett ez a mai rész, de remélem tetszett! Ne felejtsetek el szavazni és commentelni, ha tetszett és akartok folytatást!💕💕

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now