27. Szar nap

1.5K 75 0
                                    

Az ébresztőm megint üvöltött, erre keltem, csodás.
Ma amúgy is szar a hangulatom, ez meg tett még rá egy lapáttal.
Odaálltam a szekrényemhez és felvettem egy fekete farmert egy bő pulcsival, amit még David hagyott nálam. A hajammal nem nagyon törődtem, csak egy szétesett kontyba felfogtam. Sminket ma nem tettem fel, szóval a mai kinézetemen nagyon látszik, milyen hangulatom van.
Leszaladtam a lépcsőn, kisétáltam a buszhoz.
Felültem, egész végig, a Daviddel közös kiskori képeimet nézegettem, miközben Shawnt hallgattam.
Leszálltam a buszról a lépcsőn szokás szerint ott ültek a barátaim, de leszartam őket, nemes egyszerűséggel elsétáltam mellettük.
A folyosón kaptam pár furcsa tekintetet, de ez sem édintett meg különösebben, gondoljanak, amit akarnak.
Minden "rendben" volt, míg szembe nem jött velem. David. Felment bennem a pumpa, ugyanakkor lehangolt is voltam. Lehajtottam a fejem és nem néztem rá.
Annyit még láttam, hogy fájó, rosszalló tekintettel néz végig rajtam. A felismerést láttam szemében a pulcsijával kapcsolatban, de én jobban izgattam.
Tovább sétáltam a terem felé, ami a suli másik felében van.
Odaértem, Anaék aggódó tekintete mellett is elmentem. Végig hallgattam a szokásos kérdezgetésüket, hogy mi a bajom, pár szóban elmagyaráztam, ma nem igazán érdekelt semmi.
- Ma össze leszünk vonva a 12. C-vel. -jegyezte meg Ana.
Erre a mondatra felkaptam a fejem.
- Nocsak valaki tényleg figyel?
- Sz-szóval Shawnékkal leszünk?
- Igen, jól hallottad, velük lesz ének.
Ahh az ének olyan szar óra. Nekem nem megy, nagyon hamis vagyok. Miért nem lehet választani, hogy akarod-e vagy sem?
Nekidőltem a falnak a többiek mellett és próbáltam lehajtani a fejem, hogy majd ne ismerjen fel. De mit is képzeltem? Ő Shawn, a pasim, így is fel fog ismerni.

Áhh. Már csak rá kellett gondolnom, és máris itt termett. Szokásosan a "spanjaival" ment, megemeltem tekintetem és pont rám nézett. Kiszúrt. De király.
- Na mi van Hannah? Emós lettél? -kérdezte röhögve az egyik srác, asszem Joe a neve.
Shawn oldalba vágta és mondott neki valamit, mire a srác fülét-farkát behúzva ment tovább.
Shawn megállt előttem.
Jaj ne. Hozzám fog szólni. Nem bír magával.
- Mi van Hannah? -lökte oda nekem olyan stílusban, amire nem is számítottam. Azt hittem azt az édes Shawnt fogom hallani. De mosolyában nem kellett csalódnom, ugyan az volt, amit megszoktam.
Körül nézett és mikor senki nem látott, egy óvatlan pillanatban...

Hahi!💙
Meghoztam a mai részt, elég unalmas lett, tudom, de ígérem, a holnapi jobb lesz.😍
Ha tetszett, comizz és szavazz!❤❤💟💟

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now