59. Hiányzol

1.1K 67 1
                                    

- Hannah...Miről beszélsz?
- Ne játszátok itt nekem a hülyét! Tudom, hogy valamit titkoltok! -kiabálta.
- Kisasszony. Menjen vissza a szobájába! -jött elő egy ápoló.
- Addig nem megyek vissza, amíg valaki el nem mondja mi folyik itt!
- Ha nem megy vissza, kénytelenek leszünk erőszakkal bevinni!
- Hannah kérlek menj be. -fogtam meg karját, betoltam az ajtón.

- Hanny. -simogattam arcát.
- Mi történik? -gyűltek könnyek szemébe.
- Megigérem, hogy egyszer elmondom. De most még nem lehet.
- Miért?
- Mert az orvos nem engedi.
Olyan közel voltam hozzá, legszívesebben most megcsókoltam volna, de nem tehettem. Ehelyett szoros ölelésbe vontam.
- Ha tudnád mennyire hianyzol. -simogattam fejét.

- Na mi volt? -kérdezte Drew.
- Inkább hagyjuk.
- Naa. Mondd el.
- Egyáltalán nem emlékszik. Szerelmes belém, de azért mert újra megtetszettem neki.
- És miért nem kezditek előről?
- Mert nem tudnám mégegyszer végigcsinálni. Nem tudnám újra meghódítani.
- Miért?
- Mert minden percbe mikor közel kerül hozzám, alig birom türtőztetni magam. A múlkor már majdnem lefeküdtünk. Nem bírom a tudatot, hogy nem kerülhetek hozzá olyan közel.
- Sajnálom. De hidd el megéri. Olyan jó hatással van rád ez a lány, hogy el sem hiszem, hogy ez te vagy.
- Kimondhatatlanul hiányzik. Nem tudom mit tegyek. -túrtam idegesen a hajamba.

Az elkövetkezendő pár napban semmi különös nem történt. Nem voltam Hannahnal, egyszerűen nem tudok a szemébe nézni.
- Shawn! Hallom a kis barátnőd elfelejtett. -jött ide hozzám egy szöszke csaj, akit még sosem láttam.
- Semmi közöd hozzá.
- Ne segítsek elfeledtetni a bánatod? -simult hozzám, ahogy csak tudott.
- Nem kell és hagyj békén. -toltam el.
- Shawn. Mit tett veled az a csaj? Régen bármikor benne voltál egy menetben.
- Téged még sosem láttalak.
- Ó dehogynem! Nem is emlékszel? Vagy ötször lefeküdtünk már!
- Leszarom. Már más vagyok. Csakis Hannahé.
- Minek neked az a csaj? Ha jól hallottam, nem is  engedte megdugatni magát.
- És? Ő legalább tiszta, nem úgy mint te. Most menj.
- Najó. De ha kellenék, csak hívj. -azzal el is tipegett.

Délután felhívott Hanny anyukája, hogy menjek be Hanhoz a kórházba. Azt mondta nagyon sürgős...

Hai
Meghoztam az új részt, sajnos most egy új story megírásával vagyok elfoglalava, úgyhogy ritkábbam tudok ki tenni részt.
Ne felejts el szavazni és commentelni!😘😘

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now