37. Medencézés

1.5K 72 0
                                    

- Izgulsz?
- Miért izgulnék?
- Mert hosszú idő óta most látod először félmeztelen, plusz ő ma fog téged először fürdőruhaban látni.
- Nem értem miért gondoljátok, hogy ez ilyen nagy dolog. Ez csak fürdőruha.
- Gondoljuk?
- Jahh Shawn azt mondta, hogy ő inkább nem akar úgy látni, mert fél, hogy letámadna.
- Ez most komoly? Ezt mondta? És eddig miért nem mondtad ezt el?
- Ezt ma mondta, tehát most mondom.
- Ebből ma lesz valami. -állapította meg Ana, mintha ez teljesen természetes lenne.
- Szerintem is. -hajolt előre Jasemine.
- Jajj hagyjátok már abba!

Beléptünk az ajtón és tényleg nincsenek olyan sokan. Nincsen dugig a ház, csak a barátaink vannak itt.
- Sziasztok lányok! -üdvözölt Drew.
- Hali. Nem tudod hol van Shawn?
- De. Kint van a medencénél.
- Már fürdik is?
- Nem dehogy. Csak beszélget.
- Ohh ok. Akkor én megyek.

Kisétáltam a hátsókertbe, megláttam Shawnt, ahogy éppen Scottal beszélget.
- Sziasztok! -sétáltam mellé.
- Szia Hanny. -fogta meg derekam és megcsókolt.
- Ti együtt vagytok?
- Igen. -mosolygott Shawn.
- Akkor én nem is zavarok.
- Nem zavarsz, nyugodtan beszélgessetek csak, én köszönök egy-két embernek.
- Jó, de vigyázz magadra, ha valami baj van csak kiabálj nekem. -suttogta fülembe.
Bólintottam egyet és elbattyogtam. Megláttam egy ismerős arcot, ahogy sétál ki a teraszajtón.
- Caamy! -futottam oda hozzá. Szororsan magához húzott, nyomott egypuszit homlokomra.
- Hanny. Jól vagy?
- Nagyonis. -vigyorogtam.
- Khmm. Szia Cam. -jött hozzánk Shawn.
- Ohh szia Shawn. Jó lett a buli.
- Köszi.
- Nem megyünk be? -karolta át derekam Shawn, magához húzott szorosan, rámosolygott Camre.
Láttam arcán, hogy nem nagyon érti ezt az egészet, de nem kérdezett semmit.
- Nem. Még Cammel akarok beszélni.
- Oké. Akkor én megyek. -csókolt meg és elment.
Már éppen örültem, hogy elmegy, erre lesmárol Cam előtt.
- Ti együtt vagytok?
- Ömm igen.
- Mióta?
- Két hete.
- Nekem tudod, hogy szimpi Shawn, de haverként és nem a te-
Nem engedtem,hogy végig mondja, szorosan megöleltem.

- Hannah nem jössz be? -intett Drew.
- Ömm most nem.
- De gyere! Mindenki fürdik.
- Ahj oké megyek.
Ahogy megfordultam, ismerős illat csapott meg. Shawn állt mögöttem, kezét derekamom tartotta. Végignéztem rajta, már ő is fürdőgatyában volt.
Nyeltem egy nagyot és próbáltam szemébe nézni.
- Jössz fürödni?
- Igen. Most akartam átöltözni.
- Várlak. -simogatott végig derekamtól lefele, éreztem, hogy fenekemen is átfutott gyorsan keze.

Besétáltam egy üres szobába, elővettem a fürdőruhám. Egy fekete egyberészes, csipkés ruhát hoztam el. Nem takar túl sokat, dekoltázsom is van bőven, de éppen eleget mutat ahhoz, hogy Shawnnak is tetszek, de mégse legyek egy kurva.

Kisétáltam a teraszajtón, éreztem pár rám szegeződő tekintetet, de nem ők érdekeltek, leginkább Shawn reakciójára vagyok kíváncsi. Direkt olyan a fürdőruhám, hogy ne mutasson meg mindent belőlem. Legyen majd az kesőbb meglepetés.
Shawn rám emelte tekintetét.
Teste, haja vizes volt, ahogyan kijött a vízből. Kócos hajába legszívesebben beletúrtam volna, testének minden pontját felfedezném.
Ahhj Hannh mik ezek a gondolatok?

Nyeltem egy nagyot, vártam, hogy ideérjen. Ekkor már egy hatalmas mosoly volt Shawn arcán. Ahogy közekedett, annál inkább kívántam, annál jobban feszélyezett belülröl egy érzés, amit nem tudtam hova tenni.
Ahogy ideért akaratlanul is beharaptam alsó ajkamat, erre Shawn válaszként megcsókolt, kicsit megharapta számat.
-Shaawn! Vizes vagy!
- És? Te is mindjárt az leszel.
Kicsit hátrébb lépett és végigmért.
- Gyönyörű vagy. Ezért megérte várni.
- Hát én nem éppen így gondolom, de köszi.
- Hova lett az a nagy önbizalom? -simította hajamat a fülem mögé.
- Gyere be. -húzott maga után.

Belementem a vízbe, Shawn szembefordult velem, lágyan megcsókolt. Különös érzésem volt, ahogy keze csupasz derekamat érintette. Ujjával cirógatta bőröm, míg adott egy puszit arcomra.
- Pfúúj! Ne itt nyálazzatok már!
-kiabálták a többiek.
Shawn válaszként vadul megcsókolt, amk nekem elég rosszul esett, mert tudta, hogy nem  szeretek mások előtt csókolózni.
Elhúzódtam tőle és idegesen a szemébe néztem. Elfordulfam tőle és megindultam a lépcső felé...

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now