17. Hogy tehette?

2K 85 2
                                    

Itt állok. Nagyon ideges és mérges vagyok. Remegek az idegtől és mindjárt kitör belőlem a sírás.
Biztos jó ötlet volt eljönni?
Mindegy mostmár itt vagyok.
Megnyomtam a csengőt. Senki.
Mégegyszer. Hallom, hogy valaki jön le a lépcsőn. Csak Shawn legyen az. Nem tudom a családjának hogy magyaráznám ki, hogy ki vagyok.
Kinyitotta az ajtót.
- Hannah? -mért végig enyhe mosollyal az arcán.
- Szia. Beszélnünk kell. -mondtam remegő hangon.
- Gyere be. Mi a baj? -fogta meg a derekam és betessékelt.
- Gyere fel. Egyedül vagyunk.
Felsétáltunk a szobájába. Otthonos a házuk, a szobája kék, egy francia ágy van a közepén a falakoz egy íróasztal és egy szekrény egy TV-vel van tolva.
- Hogy tehetted? -kérdeztem elég idegesen a falnak dőlve.
- Mit? Gyere ülj le.
- Nem. És válaszolj!
- Nem tudom, mit tettem.
- De pontosan tudod! Lefeküdtél Sabrinával!! -ordítottam rá, akkor már kitört belőlem a sírás.
- Ki mondta?
- Sabrina. Odajött hozzám a szünetben. -szipogtam. És reménykedtem benne hogy nem igaz.
- Baszki. Én akartam neked elmondani. De ez a kurva lecsapott rád.
- Szóval igaz!!! -kiabáltam továbbra is.
- Igen. Sajnálom. -jött volna, hogy megöleljen, de ellöktem.
- Hagyjál békén!!!
- Legalább hadd magyarázzam meg!
-Tessék. Mondd. -ültem le a székére, hiszen lábaim annyira remegtek, hogy már nem bírtam tartani magam.
- A buli után őt meg mégegy lányt hazafuvaroztam szivességből, mert arra laktak amerre én. Egyik Sabrina volt. Én nem tagadom, megnéztem a lányt és bűntudatom is volt miatta, de ő ezt úgy vette, hogy én le akarok feküdni vele.
- Mert nem? -vágtam szavába gúnyosan.
- Nem, nem akartam.
Este egyedül voltam itthon és rád gondoltam. Csakis rád tudtam gondolni.
- Jó duma. -mormoltam.
- De tényleg.
Csengettek és reménykedtem benne, hogy te leszel az. De Sabrina volt. Elkezdte nekem mondani hogy látta már a kocsiban, hogy kell nekem. Én meg mondtam, hogy inkább menjen el. De nem ment. Megcsókolt...
- Na innen már nem akarom
hallani. -álltam fel.
- Kérlek higyj nekem. Nem akartam de megtörtént. Egy barom vagyok. Tudom. Felülkerekedett a régi Shawn de esküszöm, csak te kellesz. Miközben Sabrinával voltam, végig rád gondoltam. Nem tudlak kiverni a fejemből.
- De feltételezem ő kiverte
neked. -mondam gúnyosan.
- Ne legyél ilyen.
- Figyelj attól nekem miért lenne jobb, hogy te, amíg egy másik lányt basztál, végig rám gondoltál. Én leszarom, ha engem képzeltél oda, hogy kielégülj, akkor is megtetted! És te akkor is egy tuskó vagy!! -üvöltöttem.
- Hannah kérlek bocsáss meg! Egy farok vagyok és tudom, hogy megbocsájthatatlan, amjt tettem, de én veled akarok lenni. Azóta a bizonyos este óta, 3 hónapja szerelmes vagyok beléd!! Azóta minden nap téged fogyeltelek a suliba, mindenhol. Veled keltem és feküdtem! Kérlek bocsáss meg és többet ilyen nem fog előfordulni!! -állt fel és jött hozzám közelebb, de csak hátráltam.
- Shawn képzeld én is azóta szerelmes vagyok beléd, de ilyen többet nem fog előfordulni! Mert ennyi!! Végeztem veled! Többet ne szólj hozzám és ne is keress!!
- Hannah. -nézett rám gyönyörű szemeivel. De már nem tudott meghatni.
- Tudod mit Shawn? BAZD MEG!!
Ezzel a lendülettem ellöktem magam elől és kiviharzottam. Becsaptam a szobaajtóját leszaladtam a lépcsőn és szembetaláltam magam Shawn apukájával.
- Szia -köszönt.
- Nekem mennem kell. Mentem el mellette és kiszaladtam az utcára.

                    ❌❌❌❌❌

Hazaértem és beszaladtam a házba.
- Szia. -köszönt anya
- Szia. Most felmegyek. -mondtam továbbra is a könnyeimmel küszködve.
- Hé Hanny mi a baj?
- Anya! -futottam oda hozzá és szorosan megöleltem. Könnyeimet már nem tudtam visszatartani.
- Naa. Hannykám mi történt? David volt az?
- Neh-nem -szipogtam.
- Akkor az a Shawn?
- I-igen.
- Mit csinált?
- Hát...

                      ❌❌❌❌❌

- Szóval ezt tette. -mondta anya az ágyamon ülve.
- Úgy örülök, hogy megbeszéltük! -öleltem meg megint.
- Én is kicsim. Hamarabb is elmondthattad volna.
- Tudom de azt hittem egyedül is meg tudom oldani.
- Mostantól mindog mondd el.
- Jó. De anya most mit csináljak?
- Tényleg szereted?
- Igen. Nagyon.
- És ő is szeret?
- Igen, de ezzel a tettével elbizonytalanított.
- Figyelj. A pasik ilyenek. Nem mindegyik, de a legtöbb igen. Nos, ha Shawn eddig ilyen züllött életet élt, ez megeshet. De mivel nem mondtad meg neki, hogy mit akarsz tőle és nem voltatok együtt, ezért ez megtörtént. De biztos avgyok benne ha most megbocsájtasz neki és összejöttök, nem fog megcsalni.
- De nem tudok neki megbocsájtani most rögtön.
- Nem is kell. Érezze meg, hogy most angyon rosszat csinált és, ha nem bocsájtasz meg neki egykönnyen, nem fordul ilyen többet elő. Biztos.
- Köszi anya. Te mindig tudod, mit kell mondanod. -öleltem meg.
Igaza van. Megmutatom neki, mennyire megbánott. És talán megbocsájtok neki.

Hali!💕
A következő pár napban nem tudok majd kirakni részt, de lehet, majd egy-kettőt mégis sikerül.
Commenteljetek és szavazzatok, ha tetszett!❤❤❤

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now