42. Eggyüttalvás

1.4K 73 0
                                    

Shawn szemszöge:
Eleinte azt hittem, csak viccelődik, de aztán olyan komoly fejjel állította azt, hogy ő már nem szeret, hogy tényleg elhittem.
Letörten közelítettem szobája ajtaja felé.
- Shawnie várj!
Megfordultam, derült szemébe néztem.
- Te most ezt komolyan elhitted?
Bólogattam. Még be is könnyeztem.
- Naa. Gyere ide. -húzott magához karomnál fogva.
Fejemet nyakába hajtottam, mélyen beszívtam illatát.
- Shawnie tudod, hogy te vagy a mindenem.
- Te is nekem. Nem tudnék nélküled meglenni.
- Na menj zuhanyozni te nagy gyerek.
Megfordultam, megindultam a fürdő felé.
- Ugye tudod, hogy csak viccelődtem?
- Igen. De ilyet többet ne csinálj. Komolyan vettem.
- Jaaj drágám te sírsz?
- Nem!
- Ahha persze. -forgatta szemeit.
Közelebb sétáltam hozzá, lágyan megcsókoltam. Eleinte ő dominált, engedtem neki, de utána átvettem az irányítást, hozzányomtam a falhoz, hevesebben csókoltam, mint valaha.

- Szerintem mostmár menj. -tette kis kezét mellkasomra.
Bólintottam és besétáltam a fürdőbe. Letusoltam gyorsan, siettem ki Hannahoz, aki nyilván már alszik.

Hannah szemszöge:
Lassan kinyílt az ajtó, Shawn lépett be rajta. Csípője körévolt csavarva egy törülköző. Haja vizes volt, testén vízcseppek csillogtak. Beletúrt hajába, majd lehajolt alsójáért.
Nem akartam szólni neki, ki akartam élvezni, hogy feltünés nélkül bámulhatom.
Visszaindult a fürdőbe gondolom ávette a gatyáját, mert abba tért vissza.
V-vonala még szürkületben is tökéletesen látszódott, kockái mellizma megfeszült.
Megfodult és lassan bemászott mellém az ágyba. Lefeküdt, hozzábújtam, egyik kezével átölelt.
- Shawnie?
- Hmm?
- Nem aludnál pólóban?
- Miért?
- Légyszii.
- Ahhj jó.
Kikelt az ágyból, még utoljára végigmértem tökéletes testét, mielőtt elfedte egy pólóval.

- Így jó vagyok? -fodult meg.
- Tökéletes.
- Nálad nem tökéletesebb. -mászott felém.
Lágyan megcsókolt, kezemet hátára csúsztattam.
Legördült rólam, fejemet mellkasára döntöttem. Egyik karjával átölelt, nyomott egy puszit fejemre.
Kezemet mellkasáról lassan lejjebb csúsztattam egészen hasáig, pólón keresztül is éreztem kockáit. Adtam egy puszit mellkasára és tettetem, hogy alszok.

Éjjel felébredtem, Shawn édesen szuszogott mellettem.
Nem tudtam megállni, hogy ne érintsem meg.
Kezemet, amit továbbra is hasán tartottam, lassan becsúsztattam pólója alá. Csupasz bőrét tapintva elöntött a forróság, ugyanakkor kirázott a hideg.
Elkezdtem cirógatni puha bőrét, éresztem ahogy libabőrös lett.
Mintákat rajzoltam hasára unalomból, nem mintha akartam volna aludni.

Végig abban reménykedtem, hogy ne ébredjen fel rá...

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now