a pólóm máris a földre került...
Végigsimogattam izmos hasát, hátát, ezt egy perverz mosollyal díjazta. Egyik kezével gyengéden megmarkolta mellemet, közben hevesen csókolt. Testét nekem préselte, betérdelt lábaim közé, hozzámnyomta merevedő férfiasságát. Ekkor egy kicsit elbizonytalanodtam,hogy tényleg ezt akarom-e. Belemarkolt derekamba, melltartóm kapcsát kezdte el babrálni.
- Shawn kérte... -lépett be Karen az ajtón.
- Jajj bocsánat nem akartam zavarni. -takarta el szemét és megfordult.
Közben Shawn lemászott rólam, pólóm után nyúltam.
- Mit akarsz anya? -állt elé Shawn.
- Csak kérdezni akartam, hogy kértek-e valamit inni.
- Nem köszi.
- Te sem Hannah? -nézett szemembe, teljesen elvörösödtem a szégyentől, amit éreztem.
- Nem köszönöm.
- Oké. Nem is zavarok tovább.Miután bezárta at ajtót, kicsit ideges fejjel visszaült az ágyra, ajkaimra hajolt, újra hevesen, már-már erőszakosan csókolt.
- Shawn. É-n erre még nem vagyok kész.
Elsötétült szemeivel rám nézett, csalódott arccal nyugtázta mondatomat.
- Ahh jó. Mit akarsz csinálni?Nem mondtam semmit csak leheltem egy lágy csókot szájára és kisétáltam a szobájából.
Hallottam még, hogy utánnam szól, de nem érdekelt. Haza akartam menni. Nem is tudom miért de erre volt szükségem.Ahogy sétáltam Toronto hideg utcáin, olyan érzésem volt, mintha valaki követne. De akárhányszor hátranéztem, nem volt ott senki. Odaértem a házunk elé, még egyszer körbenéztem, de még mindig nem láttam senkit. Kinyitottam az ajtót, beléptem az üres házba, ugyanis anyáék nincsenek itthon a hétvégén. Bezárkóztam, felsiettem a szobámba, onnan a fürdõbe. Gyorsan lezuhanyoztam, közben a gondolataim végig Shawn körül forogtak.
Mi történt velem? Miért hagytam ott? Simán belemehettem volna abba, amit akart. Vagy ha már nem akartam, nem kellett volna eljönnöm.
Kiléptem a kabinból, megtörölköztem, magamra kaptam egy sportmelltartót, egy lenge trikót és egy rövidnadrágot. ebbe a szerelésbe sehova nem mutatkoznék, mivel kint van a seggem a gatyából és a melleim is rendesen megmutatkoznak ebbe a trikóban.
Leültem az ágyra és elkezdtem hangosan zenét hallgatni. Rendet raktam az asztalomon, ami mellesleg rám egyáltalán nem jellemzõ, de most ehhez volt kedvem. Miközben erőteljesen ráztam magam, két erős, hideg kezet éreztem meg, ahogyan erőteljesen derekamba markol.
- Hiányoztam? -súgta fülembe hátborzongató hangjával. Ráemeltem tekintetem, a vér is megfagyott bennem. Az utolsó dolog, amit láttam, mielőtt egy éles fájdalmat éreztem fejemen, egy szőke hajtincs és egy tengerkék szempár volt...
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...