62. Itt vagyok neked

1.1K 71 1
                                    

- Miért? -néztem fel rá.
- Mit miért?
- Miért jöttél oda hozzám?
- Mikor?
- Az esőben.
- T-te emlékszel?
Bólintottam.
Egy kósza könnycsepp vándorolt le arcán, amit gyorsan le is törölt. Nem bánatában sírt. Ez örömkönny volt. Tudom, hiszen közben végig egy lágy, te mégis hatalmas mosoly ült ki arcára.
- Shawn? -húztam fel egyik szemöldököm.
- Olyan boldoggá teszel.
Megölelt, abban a pillanatban nem érdekelt, hogy vizes, csak mi ketten voltunk. Csakis mi.
Mellkasába fúrtam fejem, olyan boldog voltam, hogy ilyen érzéseket váltok ki belőle már csak egy emlékfoszlánnyal.

Egy-két könycseppet én is elhullajtottam, amit Shawn meg is érzett, hiába volt amúgy is vizes. Abbahagyta fejem simogatását, értetlenül bámult rám.
- Tud-od. Sahjnálom, hogy nem tuhdom megadni neked ahzt, amit szeretnél. -hüppögtem.
- Semmi baj. Így is többet adtál, mint vártam. -fogta meg csuklómat, mégegyszer közel húzott magához. Illatával nem tudok betelni. Megőrjít a tudat, hogy nem emlékszek rá és lehet nem is fogok.

- Mit nézzünk? -huppantam a kanapéra.
- Harry Potter?
- Nem.
- Narnia?
- Nem. Te csak ilyen régi klasszikusokat szeretsz?
- Nem. Dehogy, csak gondoltam nosztalgiázhatnánk.
- Más van? Sorozat?
- Riverdale?
- Láttam.
- De van új rész.
- Most nincs hozzá kedvem.
- 13 okom volt?
- Nem. Várj. Itt van egy ilyen íj sorozat, hogy The end of the f***ing life.
- Jól hangzik. Nézzük.
- Nachos van?
- Van nyugi. -ült le mellém. Lerakta a szekrényre a tálat, átkarolt és nyúlt a távkapcsért.
- Hé! A kaja!
- Mi van vele?
- Add ide.
- Hogy neked ez miylen fontos!?
- Az.

Kezembe vettem a tálat, neki kezdtem az evésnek.
- Azért hagyj nekem is, nevetett.
- Majd meglátjuk. -kacsintottam.
- Végre elindult a film.
Labaimat bedzgtam Shawn pólója alá, angyon fáztak, próbáltam felmelegíteni.
- Elhelyezkedtél végre?
- Ahha.

Így ültünk, néztünk a sorozatot részről részre. Shawn kezét combomon pihentette, miközben lassan simogatott ujjaival. Rászólhattam volna, de nem akartam. Őszintén még tetszett is.

- Hanny ne sírj. -simogatta a hátam.
- Deh elütötte a kutyát.
- Ez csak egy film.
Nem érdekelt, csak sírtam tovább. A kutyák mindig is a gyenge pontom volt, most ezt támadták meg.
Megállíthatatlanul sírtam, miközben Shawn erős karjaival átölelt.
- Nyugi Hanny. Itt vagyok...

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now