Damien szemszöge:
Mikor Hannah az ajtóban állt, előttem, teljes életnagyságban, akkor realizáltam magamban, hogy mennyire szerencsés vagyok vele és hogy meg kell csókolnom. Szerencsére visszacsókolt és azért az a mosoly, ami az arcán megjelent, teljesen elvarázsolt. Viszont ne higyje hogy itt vége. Ha nem fog ezentúl velem találkozni, a biztonsági másolatot kiszivárogtatom. Ha pedig találkozunk és az enyém lesz, akkor már hagyom szerencsétlen Shawnt, ígyis elég baj lesz az neki, hogy elhagyta a barátnője, letörlöm véglegesen a videót.
Visszabattyogtam a szobámba, út közben visszaemlékezve az este minden pillanatára.
- Hannah Stones. Az enyém vagy.Shawn szemszöge:
Idegesen várom Hannyt a kocsiban Daviddel együtt, nagyon nem tetszik ez nekem, hogy távolabb kell várnom rá.
Mikor megláttam apró termetét, ahogy sétál a kocsi felé, egyből lenyugodtam, viszont fűtött a kívancsiság és az aggodalom, hogy mi történhetett.
- Sziasztok. -pattant be a kocsiba.
- Szia szivem. -hajoltam felé, hogy megcsókoljam, de csak elfordult, így arcát sikerült megpuszilnom.
Hátrahajolt Davidet megpuszilni, aztán bekötötte magát és csendben ült tovább.
- Na? Mi volt? -kérdezte már türelmetlenkedve Dav.
- Hátt. Kitörölte! -mosolygott.
- Ohh dejó akkor többet a közelében se kell lennünk.
- Igen. -húzta száját Han.
Furcsa nekem ez a lány. Valami biztos történt ott, mert nem viselkedne így. De lehet még csak a történtek hatása alatt van, vagy nemtudom.
- Szivem minden rendben van? -simogattam combját.
- Aha. Csak fáradt vagyok. -dőlt neki az ablaknak.
- Ugye nem bántott?
- Dehogyis.
- Jó én azért ha megbocsájtasz, ebben nem vagyok ilyen biztos.
- Miért gondolod hogy biztosan bántott? Szerinted ő egy ennyire rossz ember?
- Ömm. Igen!?
- Pedig nem az. Rohadtul nem az.
- Most mit véded?
- Semmi csak faszkivan, hogy így ítélkezel mindneki felett. Tudod másoknak is vannak problémái.
- De Hannah! Meg akart erőszakolni!!
- Ezekszerint mégsem, mert most nem tette!
- Srácok leállnátok? -szólalt meg David.
- Jó. Haza vigyél. -fordult el tőlem Hannah.
- Most úgyis ott vannak a cuccaim.
- Nem. Te nem alszol nálam. Ma egyedül leszek.
- Miért?
- Nincsen most hozzád kedvem. -mormolta.Az út hátralevő részét teljes idegösszeroppanásban töltöttem, gondolkodva, hogy vajon mi történhetett. Miután kiraktam Hannah-t és Davidet, csak behuppantam az ágyamba és eldöntöttem, hogy én márpedig holnap nem megyek be suliba.
Hannah szemszöge:
Beálltam a forró zuhany alá és csak hagytam, hogy a víz végig follyon minden porcikámon, apró égésnyomokat hagyva. Annyira hülye vagyok. Nem táplálhatok érzéseket iránta. Shawn a pasim. Életem szerelme. És én egy másik sráccal csókolóztam és nem is bánom. Élveztem. Vissza akarnék menni hozzá és fokytatni ezt az egézset. Olyan kimondatlan vagyat érzek eziránt, hogy nem tudtam mit tenni, a telefonomért nyúltam és tárcsáztam Damient.
- Haló? Hannah?
- Szia Dam.
- Szia, hogyhogy ilyen későn?
- Őszintén nemtudom miért hívtalak, csak egyszerűen nem tudom kiverni a fejemből a történteket.
- Megbántad?
- Nem. Épp ellenkezőleg.
- Zuhanyzol?
- Igen, már vagy 30 perce. -nevettem.
- Hmmm, izgató belegondolni, hogy meztelenül állsz a zuhany alatt, legszívesebben csatlakoznék hozzád.
- És mi-t tennél? -hunytam le a szemem.
- Derekadra csúsztatnám a kezem, közelebb húználak, hogy minden porcikánk összeérjen, vadul csókolnálak, miközben a kezeim egyre lejjebb és lejjebb vándorolnának gyönyörű idomaidon. -suttogta.
- Aztán?
- A falhoz nyomnálak és végigcsókolgatnám minden procikádat.
- É-én most leteszem. -sóhajtottam és válszát meg sem várva lecsaptam a kagylót.
Nekidőltem a csempének, továbbra is lehunyt szemekkel.
Hallottam hogy nyílik az ajtó, ruhák sercegését, majd a zuhanyajtó csapódását. Azthittem ezt mindet beképzeltem, de mikor két kéz fonódott derekam köré, halkan kinyögtem egy "Damien"-t.
- Damien?
Kinyitottam szemeim és Shawn állt előttem.
- Shawn. -borultam karjai közé zokogva.
- Shh. Hanny itt vagyok. Tudtam, hogy történt valami. Mi a baj? -simogatta hátam.
- Semmi, nem akarok róla beszélni.
- Oké, megértem, de tutod hogy nekem bármit elmondhatsz.
- Igen. De most mást akarok.
- Mit?
- Téged. -amint kiejtettem a számon ezeket a szavakat, már tette is a dolgát, tudván pontosan jól, mit szeretek, hiszen ismerte minden porcikámat.Reggel lassacskán kinyíltak szemeim, mozdulni nem tudtam, mert Shawn félig rajtam feküdt. Valahogy letoltam magamról, kikeltem az ágyból.
- Hova mész?
- A fürdőbe.
Hallottam lépteit, mögém állt, majd egy puszit nyomott nyakamra.
- Jó reggelt szépségem.
- Miért jöttél?
- Nem örülsz?
- De csak nem értem.
- Mert nem tudtam aludni nélküled. Hiányoztál.
- Köszönöm. Hogy eljöttél.
- Érted bármit, bármikor, tudod, hogy en mindennél jobban szeretlek.
- Tudom.Halika!
Ritkán, de hozok új részeket! Egy kicsit erotikusabbra sikerült megírnom, de nemhiszem, hogy ezzel a 16+ határait feszegetném.
Remélem tetszett, commentben írdd meg, hogy SZERINTED HANNAH KIT VÁLASSZON?💕💕
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...