18. Megbocsássak neki?

2.1K 90 1
                                    

- Tényleg ezt tette? -csodálkozott Anna.
- Igen. Nem fogom ezt neki megbocsájtani. Talán majd később.
- Ott jön. -mutatott Mendesre.
- Ahh menjünk. -fordultam meg, de Shawn meleg keze a vállamon visszafogott.
- Hannah.
- Mi van? -fordultam meg.
- Kérlek. Beszéljük meg.
- Már megbeszéltük tegnap, hagytam, hogy megmagyarázd. Teljesen korrekt voltam.
- Tudom. De addig nem nyugszom, amíg meg nem bocsájtasz.
- Hát akkor sok sikert. -fordultam meg és bementem a terembe.
- Nagyon kemény vagy csajszi.
- Tudom. De úgy fáj. Annyira szeretnék az övé lenni, de így nem megy.
- Ha megbocsájtasz majd neki, együtt lehettek.
- Csak addig is el kell jutnom. És az a baj, ha most elnézem neki, nem fogja érezni a helyzet súlyát.
- Az igaz. Akkor tarts ki.
- Az nem olyan könnyű sajnos. Mindig elgyengülök a közelében.
- Tartsd távol magadtól.
- És azt hogy?
- Hát sehogy. Nem fogja feladni.
- Tudom. -mondtam.

- Jules!
- Hannah szia.
- Mi a bajod velem? -kérdeztem az aulában állva.
- Semmi. Miért?
- Mert olyan fura vagy velem mostanában.
- Csak azért mert nem tetszik, hogy ezzel a Mendes gyerekkel vagy együtt. Félek, hogy megbánt.
- Már megtette. -gyűltek könnyek a szememben.
- Mit tett? -ölelt meg.
- Lefeküdt egy másik lánnyal. -szorítottam magamhoz.
- Az a szemét barom. Ezért megverem.
- Ne Jules! Szeretem!
- Még mindig?
- Igen.
- Ezt akkor sem ússza meg szárazon!
- Ki és mit nem úszik meg? -csatlakozott hozzánk Dav.
- Shawn lefeküdt egy másik lánnyal.
- Ez igaz Hannah?
- Igen. -váltam el sírva Julestól.
- Az a szemét! Megbántott!! Gyere ide Hannykám! -húzott magához szorosan. Ilyenkor jövök rá, milyen szerencsés vagyok, hogy van két ilyen férfi az életemben, akik mindig kitartanak mellettem. Nem csak kettő van, hiszen ott van Nashyy is meg Cam is, de ő nem tudnak mindig itt lenni.
- Skacok! Ma délután a nagy parkban leszünk! Gyertek ti is! -mondta izgatottan Drew.
- Köszi de én asszem kihagyom, bontakoztam ki az ölelkezésből.
- Naa gyere Hannah. Jönnek Camék is!
- Cam? És Nash? Meg Matt?
- Ahha és Hayes is.
- Akkor megyek -mondtam izgatottan.

Már 10 perce itt vagyunk a parkban és Camék még mindig nincsenek itt.
Shawn viszonylag távol ül tőlem, de folyamatosan szemmel tart. Két oldalamon David és Anna ül de Jules itt itt van a közelben.
- Hali. -hallok meg egy ismerős hangot.
- Camyyyyyy!! -kiabáltam és odaszaladtam hozzá.
- Szia Hanny. -zárt erős karjaiba. Ilyen biztonságban, mint most vele, rég nem éreztem magam. Már annyira hiányzott a második bátyám.
Igen, én egy ilyen típusú lány vagyok, akinek nagyon sok fiú barátja van. És mimdegyiküket nagyon szeretem, ők is engem.
Miközben élveztem Cam ölelését, egy két könycsepp legurult az arcomon.
- Hé Hannus mi van veled? -nézett rám és adott egy lágy puszit az arcomra.
- Mindegy csak annyi, hogy, nagyon örülök neked.
- Ezek nem öröm könnyek, látom.
- Majd elmondom. -kibontakoztam ölelésünkből és ránéztem Nashre.
- Nashyyy! -ugrottam nyakába.
- Szia. Han. -szorított meg.
Megöleltem még Mattet és Hayest is.
- Nagyon hiányoztatok. -könnyeztem.
- Te is nekünk.
Megfordultam és Shawn féltékeny tekintetével találtam szembe magam.
Elkapott újra a sírógörcs és hozzábújtam Camhez.
- Naa Hannus. Mondd el.
- Mo-most nem tudom. -szipogtam.
- Átmegyek délután jó?
- Igen, persze. Meddig mardtok?
- A héten.
- Az jó. -befele fordultam mellkasának és nyakába fúrtam a fejem. Mélyen beszívtam illatát, úgy hiányzott már az a tipikus Cameron illat.
Shawn még mindig olyan fejjel bámult, mintha valaki késeket döfködne belé.
Annyira szeretem és nagyon hiányzik. Most, hogy Cameron védelmező karjai között vagyok elképzeltem, hogy most Shawnt ölelem. Annyira más érzés Shawn karjai közt is biztonságban érzem magam, de valahogy egészen máshogy. Vele egészen elveszek hatalmas testében és örökre ott akarok maradni. Testünk teljesen egybeforr és hihetlenül szeretem. Nagyon hiányzik.

- Na üljünk le a többiekhez. -mondtam és húztam magam után Camet.
Leültünk, Cam mellém, Nash a mögöttem levő padra.
- Shawn hallom jól megdugtad Sabrinat! -röhögött egy srác.
- Hagyjuk. -nézett rám Shawn.
- Na, de mesélj már Shawn! Milyen a csaj? Megéri vele baszni? -nevetett egy másik srác is.
- Fogjátok be! -kiabált rájuk
- Valaki ma rossz passzban van! Kicsi Shawnie nem baszott már két napja!?
-nevettek továbbra is.
Nem bírtam, felálltam és elmentem. Nem tudom, hova, de csak mentem és mentem.

Shawn szemszöge:
Csak ültem ott és néztem, ahogy Hannah Cameron karjaiba borul. Szörnyű érzés volt őket látni. Ahogy Han Camhez bújt, olyan féltékeny lettem. Ezt akartam én is érezni, amit Cam érez. Azt, hogy azt a kis szépséget, Hannaht karjai között tarthatta érezhette lélegzését, beszívhatta finom illatát, egyáltalán maga mellett tudhatta.
Ahogy a srácok elkezdtek Sabrinarol kérdezgetni, láttam arcán, hogy borzasztóan érinti.
Felállt és elment. Utána futottam.
- Hannah!
- Hannah várj!
- Nem vagyok rád kíváncsi Shawn. Remélem jó volt az este Sabrinával, több ilyen is lehet, mert te engem már nem érdekelsz! Összetörted a szívem! Felfogtad? -mondta sírva. Tényleg ennyire megbántottam? Ennyire fáj neki? Most mégrosszabbul érzem magam.
Odamentem hozzá és kezemmel finoman megsimogattam karját. Háttal állt nekem, egyik kezemet derekára helyeztem, majd egy hirtelen ötlettől átöleltem hátulról. Féltem a reakciójától, de olyat tett, amire még csak nem is gondoltam.
Fejét hátrahajtotta nyakhajlatomba és lehunyta a szemét. Lehajtottam fejem és beszívtam finom illatát. Kezeit enyémre tette és elkezdte simogatni.
Hüvejkujjammal cirógattam, tudtam, hogy ezt mennyire szereti.
Nagyot sóhajtott, éreztem, hogy a szíve hevesebben ver, úgy, mint az enyém, hallottam, hogy légzése felgyorsult.
Adtam egy lágy puszit nyakára, amit egy nagyon halk nyögéssel díjazott. Tudtam, hogy élvezi és, hogy ő is akar engem. Azt is tudtam, hogy hamarosan ráeszmél, mi történik itt és el fog tolni magától, de nem érdekelt. Csak ki akartam élvezni a pillanatot.
- Shawn. -sírt továbbra is.
- Hmm?
- Miért? Ennyire nem jelentek neked semmit?
- De. Hanny nagyon sokat jelentesz nekem. Te vagy a mindenem. Nem tudom miért tettem, de nagyon sajnálom. Kérlek bocsáss meg!
- De nem tudok. -fordult befele a mellkasomhoz.
- Túlságosan fáj.
- Tudom. Simogattam fejét.
- Rájuk ne legyél féltékeny.
- Mi?
- Láttam az arcod. -mormolta a  nyakamba.
- Csak nem ismerem nagyon őket és még nem láttalak titeket együtt. Fogalmam sem volt arról, hogy milyen kapcsolatban vagytok. Nem szeretem, ha más fiúk érnek hozzád.
Az utolsó mondatomra halkan kuncogott.
- Most mi van?
- Olyan édes vagy. Figyelj! Cam 24 éves és ő a nagyobbik bátyám David után. És Nash, ő egyidős velem, kicsit fiatalabb és olyan, mintha az öcsém, vagy a legjobb barátom lenne. A többiek is csak barátok.
- Értem. Akkor sem tetszik ez nekem.  -adtam puszit fejére.
- Tudom. Neked semmi nem tetszik, ami velem és egy másik férfival kapcsolatos.
-kuncogott.
- Eltaláltad. -mosolyogtam.
Felnézett rám és szemében láttam a fájdalmat. Tekintetem akaratlanul is megint ajkaira tévedt, beharaptam a számat. Annyira meg akartam csókolni. Ő is észrevette, mit akarok és megnyalta ajkait. Szemei neki is rám vándoroltak és elkezdett közeledni, én is azt tettem, amit ő.
Egyik kezét felemelte, hüvejkujját számra helyezte. Lábujjhegyre állt én,  egy kicsit lehajoltam, hogy megkönnyítsem az apró lány dolgát.
Másik kezével hátamat simogatta, míg ujjával továbbra is a számmal játszott.
Nem bírtam, annyira akartam őt, vágytam rá. Közelebb húztam magamhoz, így szinte egész testünk összesimult. Hagytam, hogy ő irányítson, hiszen nem akartam olyanba belevinni, amit nem akar.
Derekát erősebben magamhoz szorítottam. Ujját elvette és kezével arcomat simogatta. Mégjobban lehajoltam, mivel még lábujjhegyen sem ért fel. Lehunyta szemét, én is így tettem.
Pár másodpercen belül megéreztem puha ajkait enyémen. Éppenhogy csak hozzám ért, de már ezt az érzést is imádtam. Megpróbáltam megcsókolni rendesen, de ő nem engedte, csak tovább kínzott engem, szájával súrolta az enyémet, majd adott egy apró puszit a szám sarkára.
Könnyei megint végigszántották arcát, ujjammal letöröltem őket.
- Shawn bármennyire is szeretném, de nem tudok megbocsájtani. Sajnálom. -mondta és elsétált.
Csak álltam ott lefagyva és nem értettem, mi történik.

Hali!❤
Nem tudom, hogy holnap rakok-e ki részt, de megpróbálok!💕
Remélem tetszett és hamarosan jövök a folytatással.💕💕

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now