Lassan kinyitottam a szemem, az ébresztőm most valamiért nem szólt, de nem zavart, a lényeg, hogy felkeltem. Összekötöttem a hajam, beültem a sminkasztalom elé, egy kicsit komolyabb sminket tettem ma fel, highlighterrel és vörös rúzzsal. Mostanában elhanyagoltam magam, pedig imádok sminkelni.
Egy hosszúujjú egyberuhát vettem fel, egy pamut harsinyával, minderre a nagykabátomat. Hajamat kiengedtem, kicsit begöndörítettem. Elindultam a buszhoz, szerencsémre nincs messze a megálló, úgyhogy nem fagytam át.A suliba lépve egy új embernek éreztem magam. A termünkhöz siettem, az első órám matek. Mostanában nagyon sokat hiányoztam, lógtam, romlottak a jegyeim. Ezen javítani akarok.
Beléptem a terembe, a barátaim tátott szájjal meredtek rám.
- Most mi van? Meg sem öleltek? -tártam ki karjaimat.
Ahogy ezt kimondtam, egy tömeg indult meg felém. Kicsit többen, mint gondoltam volna.
- Hogy vagy?
- Emlékszel rám?
- Mi van Veled?
- Élsz még?
És még hasonló kérdésekkel bombáztak.
- Igen jól vagyok és mindenkire emlékszem.
- Kivéve rád. -mutattam egy padon ülő, fekete hajú srácra.
- Azért nem, mert ő új.
- Szia Damien vagyok. -nyújtotta a kezét felém.
- Hannah. -mosolyogtam.Később jobban végigmértem Damient, fekete kócos haja van, zöld íriszei kivillantak a göndör tincsek közül. Bőre fehér, de mégsem sápadt, látszik rajta, hogy edzik, széles háta, izmos karja van.
- Tetszik? -bökött oldalba Ana.
- Mi?
- Damien.
- Nem. Dehogy.
- Ahha persze.
- De tényleg nem!
- Mi van Shawnnal?
- Szakítottunk. Az orvos javaslatára.
- De miért hallgattok rá?
- Jobb így mindkettőnknek. Még mielőtt hazavitt, elmondta egy hosszú monologban, hogy miért szeret, meg hogy sosem hagy el.
- Jézusom de aranyos! És te? Mit mondtál?
- Csak sírtam.- Hanny! -rontott be a terembe David.
- Szia. -öleltem meg szorosan.
- Hogy vagy?
- Jól. Lelkileg nem teljesen de amúgy minden rendben.
- Majd megbeszéljük.
- Oké.- David! -szaladt oda hozzá July és megcsókolta.
Ennyi mindenről maradtam le?
- Ti együtt vagytok?
- Igen. Bocsi, hogy nem szóltam.
- Semmi baj. Végülis sokáig el voltam. -rántottam meg a vállam.- Shawn ma van suliban? -kérdeztem Davidtől miközben sétáltunk a büféhez.
- Igen. De elég depressziós. Te jól vagy?
- Igen. Nekem annyiea nem fáj, mint neki, mert nem is emlékszem.
Beálltunk a sorba, miközben beszélgettünk, megláttam Shawnt. Alig lehetett észrevenni, ott ült a sarokban, egy fekete kávéval. A haverjai próbálták felvidítani, de látszólag nem sikerült. Elkezdtek rám mutogatni, Shawn a szemembe nézett, rámosolyogtam, ő caak bólintott.
Nagyon bánt ez az egész, de egyszerűen nem emlékszem.
- Hé Hannah gyere ide! -inntett Drew.
- Nem köszi.
- Na de gyertek!
- Éhes vagyok. Sorba kell állnom.
- Adok kaját. Gyere már.Odabattyogtam Daviddel, odaálltam Drew elé unott arccal.
- Mit szeretnél?
- Rég láttalak. Hogy vagy?
- Jól.
- Meg sem ölelsz? -nézett rám boci szemekkel.
- De. Gyere ide. -vontam magamhoz.
- Amúgy sziasztok. -néztem a többiekre.
- Szia!
- Szia. -mormolta Shawn.
Felnézett rám, arcáról sütött a fájdalom...
DU LIEST GERADE
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...