Már itt állok vagy 5 perce és próbálom feldolgozni, hogy most mi is történt. Egy-két könnycsepp legurult arcomon, de nem törődtem vele. Engem most csak David érdekelt. Érzem, hogy anyáék mögöttem vannak a konyhában és engem néznek, közben sugdolóznak valamiről, próbának rájönni, mi történt az előbb.
Két erős kezet éreztem meg derekamon. Gyengéden hátulról átölelt és adott egy puszit arcomra.
- Mondj valamit. -suttogta fülembe.
Nem tudtam megszólalni, csak az járt a fejemben, hogy most veszítettem el a legjobb barátomat, a bátyámat, számomra az egyik legfontosabb embert.
- Hannah kérlek. -simogatott.
- Hanny mi történt? -kérdezte mostmár anya is.
Csak megfordultam és felszaladtam a szobámba.
Ledöltem az ágyra és csak zokogtam.
Hogy lehetek ilyen hülye? Shawnt választottam, akivel csak két napja vagyok együtt, David helyett, akivel 17 éve "együtt vagyok". Davidet kellett volna választanom. Tudom, hogy fájt volna Shawnt elhagyni, az első szerelmemet, de Davidért megérte volna a fájdalom, a szenvedés.
Hallom, jogy kinyílik az ajtó, besüpped mellettem az ágy. Egy meleg kezet éreztem meg hátamon. Ez nem Shawn keze volt. Anya simogatott.
- Mi történt?
- Elvesztettem. -mormoltam párnámba.
- Mit?
- Davidet. Örökre.
- Nem örökre. Biztos kibékültök.
- Nem. Nem fogunk. Shawnt választottam. Pedig nem akartam.
- Mit nem akartál?
- Válsztani.
- De nem is kell.
- De kellett. David kérte.
- Miért akarna ilyet David?
- Mert a két fiú nem bírja ki, hogy mindketten velem vannak. Sahwn nem tudja elviselni, hogy Daviddel ennyit vagyok, meg,hogy vele alszok. Dav pedig nem rudja elviselni Shawn a pasimként.
- És a választás David ötlete volt?
- Igen.
- És miért Shawnt válaszottad?
- Nem tudom. Nem volt szandékos, csak annyira összetörtem Dav miatt, mert annyira megváltozott és borzasztó dolgot kért tőlem, hogy semmi másra nem vágytam jobban, mint, hogy Shawn megöleljen. És akkor David és én is rájöttem, hogy azzal, hogy megöleltem Shawnt, konkrétan őt válsztottam.
- Ez azért van, mert most, mivel Shawn még friss kapcsolat neked, nagyon ragaszkodsz hozzá. Idővel azért fogsz hozzá húzni, mert szeretni fogod. Ezt Davidnek is el kell fogadnia. Ha nem megy neki, akkor el kell engednie.
- Pontosan ezt tette.
- Igen, mert David okos fiú és szeret téged.
- Tudom. De ennyi. Elveszítettem.
- Majd megoldódik. A ti kapcsolatotok sokkal szorosabb annál, min hogy így érjen véget.
- Anya?
- Hmm?
- Ma jtt volt Austin.
- Hogy micsoda? Mit keresett az itt?
- Nem tudom. Shawnnal ültünk az ágyon és egyszer csak megjelent a szobámba.
- Bántott?
- Nem. Shawn nem engedte, hogy hozzámérjen és kidobta a házból.
- Mégiscsak jó ez a Shawn gyerek.
- Kételkedtél ebben valaha?
- Öszintén? Igen. Féltem, hogy téged is kihasznál és igazából még mindig félek. Szépen lassan mahd tud bizonyítani nekem ez a srác. De ha boldoggá tesz, áldásom rátok.
- El sem hiszed, milyen boldog vagyok. Ennyire a fellegekben már rég éreztem magam. Még csak két napja vagyunk együtt, de te is tudod,hogy én sokkal régebb óta szeretem, ő is engem, csak nem mutatta ki. És imádom, hogy olyan kis féltékeny, meg durcás és néha úgy viselkedik, mint egy három éves. És amit meséltél régen, hogy tudni fogod, ha ő az igazi, abból, ha megcsókol és érzed.
Nálam ez az érzés meg van...Halika!❤❤❤❤
Most nagyon sok rész előre van írva, úgyhogy újra elkezdek naponta posztolni.
Ha tetszett comizz, szavvazz💟💟
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...