Kiéhezett szemekkel mért végig, teljesen meggyalázva éreztem magam.
Levette nadrágját, egy szál alsóban volt,majd azt is lerángatta magáról. A gombóc mégnagyobb lett a torkomban, itt már éreztem, hogy meg fog erőszakolni. Egy leszek azok közül a nők közül, akiknek egy napon teljesen megváltozott az életük, rossz irányba. Egy leszek a megrontott nők közül. Minden elhomályosult körülöttem, nem láttam, nem hallottam, már a fájdalmat sem éreztem.Egy hangos dübbenésre feleszméltem, valaki lerángatta rólam Austint, rendőrök szirénázását hallottam. Összekuporodtam a földön, ott sírtam tovább. Meleg kezeket éreztem meg derekamon, próbált felemelni, de én nem engedtem. Ez az egész megtört.
Pár szót még kivettem a rendőrök beszédéből, valami vallomásról beszéltek, meg hogy kell-e nekem segítség.
Forró ajkakat éreztem vállamon, Shawn volt az. Gyengéden felemelt, rámadta a kabátját és kivitt a kocsijába.
Mostmár elmondhatom magamról, hogy 10 percen belül több mint két férfi látott félmeztelenül. Shawn előtt is kellemetlenül éreztem magam, próbáltam takargatni melleimet kabátjával, sikertelenül.
- Hanny nyugi. Nem foglak kukkolni. -simogatta csupasz combom.
- Hova megyünk?
- Hozzám. Ma velem alszol.
Bólintottam, nekidöntöttem fejemet az ablaknak.Megérkeztünk hozzájuk, kinyitotta nekem az ajtót, mivel nem volt rajtam cipő, karjaiba vett, becipelt egészen a szobájáig. Út közben Shawn szülei kérdezősködtek, hogy mi van, de ő csak egy "majd elmondom" -al elintézte. Letett az ágyára, hosszasan megcsókolt.
- Nem azért mondom, de le kéne vinnem a kabátom. -suttogta fülembe, miközben kezével benyúlt a kabát alá, csupasz oldalamat simogatta. Forró érintésétől libabőrös lettem, nagyot nyelve szólásra nyitottam számat.
- Akkor veszem le, ha adsz egy pólót.
Bólintott, kinyitotta a szekrényt és kivett egy fekete rövidujjút. Felém nyújtotta, jobban szemügyre vettem a ruhadarabot, ami Shawn illatát árasztotta.
- Fordulj meg.
- Miért?
- Mert nem akarom, hogy megláss.
- Már úgyis lá-... -ekkor elhalkult és megfordult.
- De ne less.
- Nem fogok.
Levettem a kabátot, ketembe vettem a pólót és felhúztam magamra.
Ránéztem az ablakra és megláttam, hogy végig nézte az ablakon tükröződött alakom. Őszintén meg sem lepődtem, hiszen tudtam, hogy ez lesz.
- Na milyen? -pördültem meg tengelyem körül.
- Szép vagy. -lehelt egy csókot ajkaimra.
- Tudom, hogy lestél. -kuncogtam.
- Nem tehetek róla. Olyan gyönyörű vagy. -suttogta csókunba, miközben ledöntött az ágyra...Hi!😘
Tudom sokat vártatok erre a részre, remélem tetszett! Ha igen szavazzatok!💜
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...