- Szóval mit is akartál nekem elmondani? -Kérdezte Dav.
- Hát öööö, nem tudom -hazudtam.
- Tudod, hogy nekem bármit elmondhatsz.
- Tudom csak ez nem egy olyan dolog, amit álltalában a lányok a bátyjukkal szoktak megbeszélni.
- Lefeküdtél valakivel? -kérdezte idegesen.
- Nem! Dehogyis!
- Akkor?
- Hát izé szerelmes vagyok.
- Tényleg csak ennyi? Ez nem olyan nagy baj! -Az arca kisimult, teljesen felvirult, mintha megkönnyebbült volna.
- Igen, csak ennyi.
- És ki az?
- Na itt kezdődnek a problémák.
- Naa mondd el!
- Huhh szóval... Shawn. -Mondtam szinte suttogva.
- Mendes? -kérdezte idegesen.
- Igen.
- Komolyan az a féreg!?
- Hé Shawn nem féreg!! -mondtam inkább már kiabálva.
- És még véded is!?
- Hogyne védeném, ha szeretem?
- Szereted?? Te nem szeretheted ŐT!
Miért nem vagy szerelmes valaki másba? Például Julesba.
- Miért jön mindenki Julessal?
- Nem tudom, de mit szeretsz benne, ha nem is ismred, a külsejét?
- NEM! Nem csak a külsejét! Anna is ezzel jött nekem.
- De a belsőjében mit szeretsz? Hisz egy öntelt bunkó.
- Nem az! Látom benne a jót.
- A jót, benne?
- Mindegy hagyjuk is ezt senki nem érti.Azzal hátatfordítottam neki. Hallottam, hogy mögöttem hátradől az ágyon. Tudtam, hogy ő is gondolkozik. Félt engem. Ahogy ott ültem, elvesztem a gondolataimban:
3 hónappal ezelőtt...
Késő este sétáltam hazafelé, mikor elkezdett esni az eső. "Csodás" mormoltam magamban. Éreztem, hogy a hajam és a ruhám egyre nedvesebb lett. Az eső egyre jobban esett, a cseppek csak úgy kopogtak a fejem búbján. Egyszer csak elállt fölöttem az eső. Felnéztem és megláttam őt. A fejem fölé tartott egy esernyőt.
"Hát te?" Kérdeztem.
"Éppen sétáltam az utcán, mikor megláttam, hogy egy lány késő este, esőben egyedül sétál, lassan elkezdtem megközelíteni, aztán leesett, hogy te vagy az, és elkezdtem sietni. Úgyhogy itt vagyok" mosolygott. "Viszont az igazi kérdés az, hogy te hogy kerülsz ide szé-"- Minden oké?
Gondolatmenetemből David ébresztett fel.
- Igen.
- Sajnálom. Bunkó voltam.
- Semmi baj. -mondtam őszintén.
- Csak tudod nagyon fé-
- Féltesz. Tudom.
- Nem tehetsz arról, hogy kibe szeretsz bele.
- Dav?
- Igen?
- Ittalszol ma?
- Pesze, szívesen.
- Nem akarom, hogy megint átéld, amit tegnap.
- Köszi, ölelt meg.
- Szeretlek Hanny.
- Én is téged Dav.❌❌❌❌❌
Miután megegyeztünk Daviddel, hogy itt alszik, lementünk anyához szólni róla. Úgyis megengedi.
- Anya! Itt aludhat ma Dav?
- Milyen régen hívtad már
Davnek. -Nevetett.
- De itt aludhat?
- Ez egyáltalán kérdés? Tudod, hogy David akkor aludhat itt, amikor csak akar.
Időközben ő is lebattyogott az emeletről.
- Szóval Dav ma mi legyen a vacsi?
- Nemár! Mostmár te is Davnek fogsz hívni?
- Nem, nem foglak, nyugi nekem mindig is David voltál és leszel is.
- Szóval akkor ma ittaludhatok és nem kell elviselnem a folyamatos kiabálást. Szeretek nálatok lenni.
- Ennek nagyon örülök, mondta anya.
- Olyan, minta ez lenne a második otthonom, vagyis igazából az egyetlen. -mondta a kanapén ülve.
- Ne mondj ilyet Dav. -közeledtem hozzá.
- De te is tudod, hogy így van. Te vagy a hugom és Lissáék meg a szüleim.
- Mindig is a fiunk voltál
David. -mondta anya.
- Nekem meg a
bátyuskám. -mosolyogtam,
majd hirtelen mozdulattal ráugrottam Davre, aki hangosan felrikkantott. f
Fordult a kocka, felém kerekedett és elkezdett csikizni. Már nem bírtam, olyan hangosan nevettem, hogy szerintem a szomszédok is hallották.
Mikor abbahagyta, észrevettem, hogy anya végig videózott. Vetettem rá egy szúrós pillantást, majd elnevettem magam és felrángattam Davet az emeletre.
- Gyere David húzzunk fel neked ágyneműt.
________________________Elmentem zuhanyozni, majd David is így tett. Félálomba voltam már, mikor bejött a szobámba. Kinyitottam a szemem és elémtárult az, amiért más lányok már eszeveszetten rohannának, hogy letámadják.
Haja kócos és nedves volt, egy törölköző volt dereka köré csavarva, ami már inkább a csípőjéig lecsúszott. Teste enyhén nedves volt, a félhomályban tökéletesen kirajzolódtak kockái, mellizmai, bicepszei és a V-vonala. Én valahogy nem éreztem azt, hogy letámadnám, hiszem a testvérem és úgy is tekintek rá, de azért csak nőből vagyok. Szóval észrevétlenül végigmértem és nyugtáztam, hogy nagyon dögös bátyám van.Nem vette észre, hogy ébren vagyok, úgyhogy elkezdte lecsavarni magáról a törölközőt. Megijedtem és felkiáltottam.
- Daviiid! Ébren vagyok.
Hirtelen felkapta a fejét és visszacsavarta magára a törölközőt.
- Miért nem szóltál hamarabb?
- Mert nem gondoltam, hogy elkezdessz itt sztriptíz showt tartani nekem!
- Jólvan még jó hogy időben szóltál. Na akkor fordulj el hadd öltözzek át.
- Jóhh. Forgattam a szemeimet, és azzal megfordultam.
- Amúgy miért nem vitted be az alsógatyádat a fürdőbe?
- Mert mondjuk elfelejtettem!?
- Jólvan na. Visszafordulhatok?
- Igen, persze.
- Pólót nem akarsz felvenni?
- Kéne?
- Igen.
- De nem szoktam.
- Nem érdekel, nálunk kell.
- Félsz, hogy egy ilyen adonisszal kell egy ágyban aludnod mi? -nevetett. Volt benne igazság, de akkor sem így volt.
- Nem dehogyis! Aki adonisz, az Shawn, te csak szimplán izmos vagy.
- Ahhj már el is felejtettem ezt a f*szt, de te megint eszembe juttattad, hogy ebbe a féregbe vagy szerelmes!
- David Woods!!! -kiabáltam idegesen.
- Jólvan visszavontam. -mondta, miközben befeküdt mellém az ágyba.
- Jó éjt Hanny.
- Jó éjt.Átölelt és úgy aludtunk, mintha tényleg tesók lennénk. De nem átlagosak, mert melyik két különböző nemű testvér aludna ilyen korban egymás mellett, ölelkezve??
Halika!💕💕🎈
Szóval ez lenne a mai rész, holnap is csak egy részt teszek ki, mivel az is hosszabb. Remélem tetszett, írjátok meg commentben a véleményeteket!❤❤
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...