Itt ülünk abparkban mindannyian, most Cameronék is meglátogattak minket. Igazából több mindent elfelejtettem, mint gondoltam. A legtöbb témához nem tudtam hozzászólni, mert azt sem tudtam miről van szó. Csak ülök Cam mellett, míg ő átkarol egyik kezével. Shawnt bámulom, aki mint mindig, most is észveszejtően néz ki. Szürke farmerben és egy sötétkék feszülős ingben áll és beszélget Davidékkel. El sem hiszem, hogy ő az enyém volt. Ez a srác szeret engem mindennél jobban de én úgy érzem, nem érdemlem meg. Mindenki elmondta, hogy ez mekkora hülyeség és hogy mennyire jó hatással vagyok rá. Arra már emlékszem, hogy Shawn egy rosszfiú volt, egy nőcsábász, de hiszek benne hogy nem lép félre.
Végülis megérteném, ha már nem kellenék neki, mert velem egy ideig úgy sem megy semmire. Az emlékeim nagy része talán soha nem fog visszajönni. Az érzéseim viszont egyre erősödnek iránta. Akarom őt minden percben, hogy megölelejen, megcsókoljon, fejemet a mellkasára hajtva aludjak el...- Hannah minden rendben? -nézett le rám Cam.
- Ahha. Csak elgondolkodtam.
- Hiányzik?
- Nagyon. De leginkább az elmúlt egy évnyi emlékem.
- Sajnálom.
- Hanny!
- Hmmm? -kaptam a fejem a hang irányába.
Shawn volt az. Imádom mikor így hív. Felálltam a padról, odasétáltam hozzájuk.- Szia. -húzott közelebb magához, mire kicsit meglepődtem, mivel még senki nem tud rólunk.
- Shawnie. Mit csinálsz?
- Most hogy mindenki itt van, szeretném elmondani nekik. -súgta a fülembe. Meleg lehettete csiklandozta nyakamat, számat mosolyra húztam és bólintottam.
- Szerintem elmondhatjuk már nekik.- Szeretnék valamit bejelenteni! -kiabált, hogy mindenki meghallja.
Az összes szem ránk szegeződött, sokakban már láttam a felismerést, hogy mit fog mondani.
- Hannah és én újra együtt vagyunk!
- Komolyan?
- Gratulálok! -ölelt meg Ana.
- Én már tudtam! -vigyorgott hátul Cam.
- Elmondtad neki? -fordult felém.
- Nem. Csak gondolom észrevette. -kuncogtam.Shawn erre csak nyomott egy rövid csókot ajkaimra, mire mindenki elkezdett huhogni, tapsolni.
- Hannah ezek szerint emlékszel Shawnra?
- Nem. Csak gondoltam,ha egyszer bele szerettem,miért ne szerethetném újra?
- Awww ez olyan cukii. -sétált felénk gúnyosan tapsolva egy szőke csaj.
- Te meg ki vagy?
- Ohh inkább kérdezd meg Shawnt!
Ránéztem, mire értetlenül bamult.
- Hanny higyj nekem, azt sem tudom ki ez.
- Ó már hogy ne tudnád ki vagyok. -mutatott fel egy képet, amin ő meg Shawn összegabajodva fekszenek egy kanapén.
- Hanny meg tudom magyarázni...Hali!
Végre megírtam, két hete próbálkozok vele de nem volt ichletem. Remélem nem lett nagyon összecsapott.
Ha tetszett szavazz, commentelj!😘😘😘
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...