7. Visszatért a másik Shawn?

2.5K 112 7
                                    

Miután felkeltem, bementem a fürdőszobába öltözködni. Egy egyenes vonalú, magas derekú, szaggatott farmert vettem fel a kedvenc, szürke rövidujjúmmal, aminek a hátulja ki van vágva, és masnival van összekötve. Semmi kivágása nincs a pólónak, kinek kéne tetszenem, ha az az ember akinek imponálni akarok, rám sem hederít, ha meg meglátná a dekoltázsom, még a végén megfektetne és egy lennék az egyéjszakás lányok sorában. Hajamat egyszerűen kiengedtem.
Feldobtam magamra egy kis sminket, de hirtelen kiabálásra lettem figyelmes. David volt.

Gyorsan beszaladtam a szobába, és a látvány, ami elém tárult, közel sem volt szép.
David ott fetrengett az ágyon, kiabált, teljesen leizzadt, haja kócos volt, pólója fel volt gyűrődve.
- Ne! Kérlek hagyjátok
abba! -kiabálta.
Odaszalatdam hozzá, elkezdtem vállánál fogva felrázni.
- David! David, kelj fel!!

Sikerült felébresztenem. Már vagy 2-3 perce fekszik, a plafont bámulja és szuszog.
- David kérlek szólalj meg! -kérleltem szinte sírva. Nagyon féltettem.
- Apám megölte anyát.
- Úristen ez borzasztó. Hallottam, hogy rosszat álmodsz, de nem gondoltam, hogy ennyire!
Rám nézett. Szemei könnyesek voltak. Jó pár éve nem láttam őt sírni. Talán sírt azóta, csak nem előttem, hogy erősnek lássam.
- Gyere, öltözz fel. Elkésünk.
- Nem akarok suliba menni.
- Pedig fogsz.
- Oké, csak előbb gyere ide. -nyújtotta kezét felém.
Odaültem mellé, fejét ölembe hajtotta, én közben simogattam. Sajnálom. A szülei veszekedései nagyon megviselik. Fél, hogy elválnak. Talán jobb lenne, ha elválnának, legalább David nem szenvedne annyit.
- Gyere, menjünk. -mondam.
Gyorsan lezuhanyzott, felöltözött. Elindultunk a buszhoz, közben már feloldódott, nevetett, de a keserűséget még mindig láttam arcán.

Beértünk a suliba, megöleltem, elváltunk egymástól. Megindultam a terem felé. Útközben találkoztam Shawnnal. Köszönés helyett rám mosolygott, amit viszonoztam is. Viszont a mosolya most különösen megfogott, jobban, mint máskor. Úgy mosolygott rám, mint akkor, három hónappal ezelőtt. Ugyanaz az édes, őszinte, igazi Shawn mosoly volt.

Bementem a terembe és köszöntem a többieknek.
- Sziasztok!
-Halii - üdvözölt Anna.
Leültem mellé, elkezdett nekem mesélni valamiről, de bevallom, nem nagyon figyeltem. A gondolataim Shawn körül forogtak. Tényleg ugyanazt a mosolyt láttam? Hihetetlen.

Éppen Annaval beszélgettem, mikor David megjelent a terem ajtajában.
- Daviid!! -kiabált szokásos nyávogó hangján Britney.
Az a kis hosszú barna hajú, zöld szemű picsa megpróbálja behálózni mostmár Davidet is. Csodás.
- Szia Davike! -Mondta, miközben végre odatopogott extramagas cipőjében Davhez. Elkezte taperolni, simogatni a bátyámat, ami nem csak nekem, hanem Davidnek sem tetszett.
- Figyelj Britney. Egy, most éppen Hannahoz jöttem, kettő még a szomszéd kutyájának sem kívánom, hogy te legyél a barátnője. Három, nem vagyok Davike, neked csak
David. -mondta, miközben lehámozta magáról Britney kezeit.
- Chh. Amúgy sem kellenél. -mondta vérig sértve B.
Közben az egész teremben huhogtak, hogy végre valaki leteremtette ezt a a picsát, vagy egyáltalán visszautasította.

-Szia. -jött oda a padomhoz Dav.
- Most komolyan ezt a ronda ribancot választod helyettem!?? -kérdezte felháborodottan Britney.
David erre egyből felkapta a fejét, és előjött a védekelmező bátyj énje.
- Ha még egyszer ilyet vagy akár egy rossz szót mersz mondani róla, nem érdekel, hogy lány vagy, de esküszöm, hogy a padlóra küldelek. -Mondta ingerülten Dav.

Majd visszafordult hozzám, elővette a telefonom a zsebéből és lerakta elém, a padra.
- Otthon hagytad. -mondta.
- Hogy került hozzád?
- Mikor kimentél az ajtón, akkor láttam meg az asztalon, zsebre vágtam és most találtam meg.
- Köszi.
Válasz helyett csak megölelt és adott egy puszit az arcomra észrevétlenül. És kiment a teremből.

-Nálad aludt? -kérdezte Anna.
- Igen.
- Na gratulálok Hannah! Megkaptad a suli egyik legjobb pasiját és már nálad is aludt! Tényleg gartulálok, mostmár egy igazi kurva vagy! -mondta gúnyosan az a ribanc, miközben odajött hozzám.
- Figyelj ide te kis lotyó! Engem nem érdekel, hogy a suli melyik pasijával fekszel le, de egy pasit hagyj ki a kis kurva listádról. És az mégpedig David! Mert ha mégegyszer meg mered közelíteni, kitépem az összes hajad! És amúgy meg kibaszottul semmi közöd nincs David és az én kapcsolatomhoz és rohadtul nem kezdek el neked magyarázkodni, hogy nem is vagyunk együtt, mert te neked, te veleéig romlott kis ribanc, semmi közöd nincs hozzá!! -ordítottam, már állva a fejébe. Britney arcán látszott a meglepődöttség és a félelem. Tetszett.
- És továbbá a többiek véleménye sem érdekel és nekik sincs közük az életemhez! -mondtam az ajtóhoz közeledve, mert már a sírógörcs kerülgetett.
Kifelemenet a teremből még hallottam pár dicsérő szót, mint például: "húú ezt jól megmondtad!" vagy "neked annyi Britney".

Engem már nem érdekelt senki és semmi csak gyorsan, szinte futva szeltem át a folyosókat, közben sírtam. Nagy siettségemben, valami keménynek ütköztem, nem is valaminek, hanem valakinek.
Shawn volt az. Az ő kemény, izmos mellkasának ütköztem.
-Jaj bocsi -néztem fel rá hirtelen, majd el is kaptam a fejem mert rájöttem, hogy kisírt szemeim elég árulkodóak. El is indultam tovább a folyosón, de erős kezével visszafogott, karomnál fogva.
- Hé. Mi a baj? -kérdezte, angyali hangjával. Olyan Déjà vu-m volt. Megint azzal a hangjával szólt hozzám, mint akkor...
- Semmi -feleltem, majd tovább akartam menni, de kezével még mindig fogta karomat. Hüvejkujjával elkezdett cirógatni, míg továbbra is finoman tartott.
- Látom, hogy van valami, máskülönben miért
sírnál? -mosolygott rám, ezzel egyből megnyugtatott.
De hirtelen újra az a fura, mégis lehetséges gondolat futott rajtam végig.

Ha most engedek neki, lehet, hogy egy leszek azok közül a lányok közül, akiket már megfektetett, de csak egy éjszakára kellett neki.

- Tényleg tudni akarod?
- Igen.
- Hmm. Fura.
- Mégis mi? -kérdezte összezavarodottan.
- Hogy téged egyáltalán érdekellek.
- Ezt hogy érted?
- Tudod legutoljára azon a bizonyos éjszakán voltál velem ilyen. Mintha most egy napra visszaköltözött volna beléd az a Shawn.
- Nem tudom miről beszélsz.
- Szintem meg tudod pontosan.
- Figyelj engem tényleg érdekel, hogy mi van veled, mondd el és hadd segítsek.
- Te. Te csak rontani tudsz, segíteni nem! Azt áruld el, hogy most miért jött vissza hirtelen az a Shawn, aki szerintem az igazi éned?
- Figyelj az a Shawn nem én voltam.
- Akkor most ki vagy?
- Nem tudom. Ugyanaz a srác.
- Mint akkor.
- Nem. Félreérted. -mondta, közben finoman maga felé fordított azzal a kezével, amivel egész végig fogott. Másikkal kézfejemtől egészen a vállamig végigsimított. Ettől a mozdulatától kirázott a hideg. Állam alá nyúlt és megemelte fejem így elérve, hogy szemébe nézhessek.
- Ezen mit lehet félreérteni? Nem akarok egy lenni a sok egyéjszakás kalandod közül, vagy nem akarom, hogy megint megbánts, sokadjára. Ha nem az az igazi éned, amit akkor este mutattál, nem nagyon akarok veled többet szóba állni, ha éppen nem muszáj.

Egyik kezét derekamra csúsztatta, majd ott kezdett el hüvejkujjával simogatni. Egy kicsit becsuktam a szemem, hiszen imádtam, amit csinált. Ő is észrevette, hogy tetszett mozdulata és elmosolyodott. Nagyon cuki volt.
- Emlékszem még arról az estéről, hogy ezt szereted.
- Nem. Ez így nem jó. Minden lányt így csábítasz el, ebből én nem
kérek. -karomat kiszabadítottam kezéből és elviharzottam, közben végig sírtam. Hallottam, hogy még utánamszól, de már nem érdekelt.
- "Hannah várj! Ez nem így van!"
Szavai egyre jobban elhalkultak...

Hali💕💕
Itt az új rész! Sokat dolgozam rajta remélem tetszik😉
Comiban véleményeket várok❤❤
Jövök holnap új résszel.💕

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now