Kézenfogva sétáltunk fel az iskola lépcsőjén, szokásosan, mint minden reggel. Ma viszont egy cseppet ideges voltam, hiszen féltem Damien szemébe nézni a tegnapiak után.
Miután végigköszöngettünk a folyosón és elváltunk egymástól, nagyot nyelve beléptem a terembe. Mint mindig, most is hárman voltunk bent. Lidia jelenléte kicsit megnyugtatott, elmormoltan egy "sziasztok"-ot, levágódtam az első padba, rá se hederítve Damienre. Lidia kisétált a teremből, gondolom Dam küldte ki.
- Miaz Hannah? Mostmár úgy csinálsz, mintha tegnap semmi sem történt volna?
- Halkabban már! -fordultam felé.
- Ne hazuttold meg magad. Gyere ide.
Fejemet lehajtva sétáltam elé.
- Este még azt mondtad, hogy kicsit sem bántad meg. -simított végig lábamon.
- De-de most-már bánom. -csordult ki egy könnycseppem.
- Rossz válasz. -rántott közel magához, pólómnál fogva.
- Kérlek ne bánts! -rogytam össze.
- Hannah, nyugi, sosem bántanálak. -guggolt le mellém. - Te ki nézed belőlem, hogy egy ujjal is hozzád érnék?
- Ne-m. -szipogtam.
- Suli után gyere át.
- De ma úgy volt, hogy Shawn koncertjére megyek.
- Hát akkor lemondod.
- De fontos, hogy ott legyek kérlek. -néztem tengerkék szemeibe.
- Jó, jó de csak mert ennyire nem bírlak sírni látni. Mikor van a koncert?
- 8kor.
- Akkor előtte eljössz, oké?
- Oké. Mostmár elengedsz?
- Nehezemre esik, de igen.A napon nagyon lassan telt, próbáltam minden percet kiélvezni, amíg nem kell Dammel lennem. Valamilyen szinten várom, hogy mi lesz, de nem akarom újra megcsalni Shawnt. Így se bírom már ezt idegileg.
- Szia Han. -nyitott ajtót.
- Szia. -léptem be.
- Ülj csak le a kanapéra, kérsz valamit inni?
- Alkoholt semmi képpen, nem akarok részegen menni.
- Oké. -nevetett. - És mikor indulsz?
- Hát nem terveztem sokáig maradni, mert még haza kell mennem készülődni.
- Elvigyelek?
- Ezt most nem gondoltad komolyan. Meglátnak!
- És? Hamarosan úhyis meg kell tudniuk.
- Mit!? Damien köztünk nincs semmi!
- Ohh igazán? Akkor mi volt az a múltkori? -ült le elém.
- A-z egy félrértés volt.
- Ohh értem ezesetben várj egy percet. -és már el is tűnt a lépcsőfordulóban.- Még mindig így gondolod? -csukta le előttem a számítógép tetejét.
Csak tátott szájjal ültem és meredtem magam elé. Tehát caak nem törölte ki a videót.
- Azt hitted ilyen könnyen belemegyek? Úgy voltam vele, ha engem választasz, akkor letörlöm mert már hagyom szerencsétlen Shawnt, ígyis elég fájdalom lesz neki az, hogy elhagyta a barátnője. De mint látod itt akadékoskodsz, szóval idő kérdése és felrakom. Hacsak nem...
- Mi?
Ekkor száját enyémnek préselte, ami cseppet sem esett jól. Nem csókoltam vissza, próbálta elhúzódni, de ő leterített a kanapéra. Próbáltam ellenkezni, de ő leszarta és tovább küzdött ajkaimért.
- Damien az erőszakosságoddal csak még jobban taszítasz! -sírtam.
Ekkor kicsit lenyugodott, de folytatta tovább nyakam, kulccsontom csókolgatásával, miközben a csuklómat szorította.
- Mi folyik itt!? -csapódott ki az ajtó és egy ismerősen határozott hangot hallottam.
Ekkor Dam leugrott rólam én meg odaszaladtam megmentőmhöz és lábai elé borulva kapaszkodtam belé és sírtam.
- Hannah mi ez? -rángatott fel a földről. - Ha ezt Shawn megtudja...
- David ezt te nem érted.
- Igen David sosem fogod megérteji az elfolytott szerelmünket.
- Hogy miről beszélsz te kis féreg!? -kevert egyet le neki.
- David én őt nem szeretem higyj nekem!
- Majd megbeszéljük, gyere. Ja de várj. Srácok gyertek!
Ekkor berontott vagy 7 nagydarab srác, akik félig-meddig megvetve engem elsétáltak mellettem. Megfordultam és beazonosítottem-egyet kettőt. Ott volt Andrew, Julian, Scott, a többieket nem ismertem. David otthagyott és másik 3 sráccal lefogta Damient. A többiek körbe álltak és mögém, az ajtó felé néztek. Lépteket hallottam és már ezekből megismertem, kiez. Shawn. Ráemeltem tekintetem, de ő rám sem bagózott. Odasétált Damhez és jó erősen hasba rúgra. Erre felszisszentem.
Damien vért köpött, de ekkor is csak vigyorgott.
- Akkor inkább téged kellett volna rongyosra vernem. Hol a laptop?
- Nem mondom meg.
Újabb ütés.
- Fent.
- Van még másolat?
- Van.
- Hol?
- Egy pendriveon a fiókomba.
Shawn intett a fiúknak és elindultak fel.
- Smároltam a csajoddal pöcsarc. -köpött újra.
- Hogy mi? -fordult meg Shawn szemöldökét ráncolva. - Ha tényleg egy ujjal is hozzáértél... Megöllek.
- Nyugi, nem bántottam, ő is akarta. Most még meg is dugtam volna, ha nem jöttök.
- Shawn ne higyj neki! Meg akart erőszakolni, én nem akartam!
De ő ekkor sem nézett rám.
- De a múlt héten akartad Hannah, ne tagadd!
Erre csöndben maradtam. Hazudni nem akartam...Shawn lábai meg-meg remegtek, kezeit ökölbe szorította, orrbavágta Dam-et. Majd térdre rogyott az akkor már ájult fiú mellett, fejét kezeibe temette.
- Volt egyetlen dolog, ami az enyém volt és senki másé. Ez az egy. Mindig is féltem, hogy elveszik tőlem, de hogy ő önként tette ezt velem, álmonban sem gondoltam vol...-a végére elcsuklott a hangja.
- Shawnie én szeretlek. És sajnálom. Sajnálok mindent és hidd el, borzasztóan megbántam! -öleltem át, de ő nem viszonozta, csak érzéstelen, vörös szemeivel rámnézett, majd felállt és kisétált.
- Shawn kitöröltük! Még rajta volt egy merevlemezen, de azt is eltörtük.Davidék elengedték Damient, még egyszer mehfsnyegették, ha köpni mer, aztán beszálltunk a kocsikba és elindultunk.
Én Shawn mellé ültem, de ekkor ő kiszállt és átült egy másikba. A szívem megszakadt. De tudom, jogy én rontottam el és én is fogom helyrehozni...Hali!
Na hogy tetszett az új rész? Remélem izgalmas lett és élveztétek. Írjátok meg commentben, hogy suerintetek vajon mit fog csinálni Shawn ezek után?(Helyesírásért ismét srry)
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...