Hannah szemszöge:
Üljek le oda? Hozzájuk?
Nyeltem egy nagyot és megindultam. Próbáltam lazának tűnni, de közben nagyon be voltam szarva.
Amint leültem, mindannyian rámnéztek. A tanár vigyorgó tekintetével találtam szembe magam. Shawn és Jules aggódva figyeltek.
- Te Hannah vagy ugye? -szólalt meg egy fekete bőrdzsekis, emo srác.
- I-igen.
Mi van veled Hannah? Ne legyél beszari! Akkor kicsinálnak!
- Vagyis igen én vagyok. -húztam ki magam. Erre a srác elmosolyodott.
- Keményen beszóltál a tanárnak!
-vigyorgott egy másik srác, fehér pólóban. Elég helyes volt, fekete haja belelógott szemébe.
Csak bólintottam és Shawnra néztem. Fájdalmas és haragos volt a tekintete.
- Tetszik a gatyád. -szólalt meg egy fekete hajú lány mellőlem.
- Köszi. -mosolyogtam.
- A pulcsid se rossz. Kié? A pasidé?
- Ömm nem. Ez Davidé.
- David?
- David woods.
- Ahh az a srác kurva jó pali!
- Kiáltott fel egy piros hajú csaj.
Csak elmosolyodtam.
- És, ha nem ő a pasid, akkor kid?
- A test-... egy barátom.
- És akkor nincs pasid? -érdeklődött a fehér pólós srác.
- Nincss.
- Ez nagyon bizonytalan volt. -nevetett a piros lány.
- Nem akarsz ma eljönni velem mototrozni? -kérdezte a fehér pólós srác.
- Még a nevedet sem tudom.
- Damien.
- Nos Damien. Nem.
- Úú Damet lepattintották!
- Biztos vagy benne? Ez egy kihagyhatatlan alkalom! -tette kezét enyémre.
- Bi-biztos, hogy nem.
A szívem hevesen zakatolt, csak úgy kapkodtam a levegőt. Nagyon féltem és kellemetlenül éreztem megam. Egyszerűen nem szeretem, ha más pasi ér hozzám. Csakis Shawnt meg Julest és Davet fogadom el.
Elvigyorodott, mert azt hitte, ezt ő váltotta ki belőlem, így is volt, csak nem izgatott voltam, hanem féltem.
Ráemeltem tekintetem Shawnra, ahogy kezével elkezdte arcomat simogatni.
Szerencsémre, vagy nem, Shawn pont ide pillantott és ideges fejjel felugrott a székről, egyből idevágtatott.
- Vedd el róla a kezed! -kiabált rá.
Körbenéztem, a tanár kiment a teremből.
- Mert ha nem mi lesz? -állt fel Damien.
- Akkor péppé verlek!
- Szóval akkor ő a pasid! -vigyorgott rám.
- Ehhez semmi közöd nincs!
- De ha nem a csajod, miért nem kezdhetek ki vele?
- És ha a csajom? Akkor meg mi van seggfej? -Shawn feje egyre agresszívabb lett. Összes izma megfeszült, ahogy kiabált, kidagadtak az erek a nyakán.
- Akkor add nekem ide egy éjszakára! Elszórakoznék vele! -simogatta hajam.
Egyszerűen undorodtam tőle.- Na ezt nem kellett volna! -üvöltött Shawn és meglökte.
- Te meglöktél haver?
- Nem-vagyok-a-kibaszott-haverod! -tagolta.
Mostmár a srác is visszalökött. Shawn behúzott neki egyet, elterült a földön.
Megrémülve, könnyezve vártam a folytatást. Az osztálytársaink ekkora már körélyük gyűltek és valamelyiküknek drukkoltak.Damien, aki egyépként elég izmos, csak nem annyira, mint Shawn, feltápászkodott és gyomorszájon rúgta.
Hasához kapott összekuporodva szorította.
- Shawn! -próbáltam befurakodni hozzá, de e tömeg nem engedett.
Felegyenesedett és nekiesett a srácnak. Innentől nem tudtam számon tartani az ütéseket, csak annyit láttam, hogy szarrá verik egymást, miközben a többiek buzdítva kiabálnak és ha Jules vagy akárki le akarta volna állítani őket, azt visszatartották.
- Soha többet még csak rá sem nézhetsz! Felfogtad? -üvöltötte Shawn miközben...
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...