- Tanár úr segítek neki! -állt fel a székéről.
- Igen? És szerinted én ezt megengedem.
- Remélem.
- Nos Shawn. Akkor tied a terep.
Kisétált mellém a táblához, vészesen közel állt, vállam erős mellkasának nyomódott. Ezzel egyáltalán nem segített. Csak még idegesebb lettem, de már inkább Shawn jelenléte feszélyezett.
- Akkor fiam mondd meg a megoldást, a kishölgy meg kijavítja a munkáját.
- Alsó lá. -mondta ki a megváltó mondatot.
- Nos tiéd a tábla. -kezével a táblára mutatott.Léptem egyet előre, kezemet újra a táblához emeltem. Letöröltem a hibás hangjegyet.
- Shawn te ülj le. -utasította a tanár.
Most még őt is elküldi mellőlem. Ahogy Shawn elment mellettem megcsapott a finom férfias illata, egészen elkábított.
Elkezdtem leszámolni a pótvonalakat, berajzoltam.
- Rendben. Nos akkor visszaülhet.
Gyors léptekkel elindultam egyenesen a padomhoz.
- Most ez a divat gyerekek? -hallottam meg a tanár hangját.
Megálltam félúton, hárafordultam és ránéztem.
- Tessék? -emeltem meg kicsit a hangom.
- Ez a divat, hogy ilyen hanyagul jöttö iskolába, vagy csak te vagy ilyen? -egy különös, eszelős, ugyanakkor gúnyos mosoly ült ki a tanár arcára.
- Hmm. -böktem oda és megfordultam.
- Ha kérdeztem válaszolj!
- Nem. Tanár úr, nem ez a divat. Csak én szeretek szarul kinézni!
-néztem szúrósan a szemébe.
- Ilyen hangnemet nem engedhetsz meg velem szemben!
- Jó.
- Hogyan?
- Elnézést.Leültem Shawn mellé. Teljes testem remegett. Olyan erős vagyok a többiek előtt, mindig az is voltam. De Shawn mellett elgyengülök. Legszivesebben a nyakába borulnék és sírnék. De nem teszem. Erősnek kell lennem.
- Hé rendben vagy? -hallottam meg édes, lágy hangját. Kezével karomat simogatta.
Bólintottam egyet és rovábbra is a lábamat vizslattam, mintha olyan érdekes lenne.
- Sajnálom. -mondta miközben a kezembe csúsztatta a telefont.
Értetlenül néztem rá.
- Az én hibám.
- Nem. Dehogyis, én szólaltam meg hangosan.
Elvettem a telefonomat kezéből, megéreztem puha bőrét, teljesen libabőrös lettem. Észrevette reakcióm és édesen elmosolyodott. Elpirultam és elfodítottam fejem. Megfogta kezem és összekulcsolta enyémmel. Nagy, puha kezeibe tökéletesen beleillett az enyém...
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...