Izzadtan, lihegve ébredtem fel, reméltem, hogy a saját szobámban. Sajnos nem így volt.
Az ajtóra pillantottam, résnyire nyitva volt, csupán egy kis fény szűrődött be.
Ekkor jöttem rá, hogy van lehetőségem megszökni.
Szerencsére ismertem a házat nagyjából, így tudtam merre megyek.
Előtte még egy cetlit ragasztottam a mosdó ajtajára."A mosdóban vagyok, kérlek ne zavarj, zuhanyzok. Meg tudod lányos dolgok, úgyhogy lehet nem fogom hallani, ha kiabálsz."
Undorodtam magamgól, hogy ilyen kedves üzenetet írtam neki. De ezt el fogja hinni.
Összekaptam a cuccaim, már amenyni itt volt, halkan kinyitottam az ajtót. A másik szobából a TV hangjai keveredve Austin horkolásával szűrődtek ki.
Szóval alszik. Így még könnyebb lesz.Leosontam a lépcsőn, megláttam az asztalon a telefonom, magamhoz vettem, már írtam is Shawnnak.
Már csak egy a bökkenő. Hol van a kulcs?
Az egész házat átkutattam, de nem volt meg. Az ablakokon le volt engedve a redőny, azt hangos lett volna felhúzni.
Benéztem a szobájába és a kulcs ott volt mellette. A szekrényen.
Finom léptekkel közeledtem, hirtelen felhorkant, azt hittem felébredt.
Elvettem a kulcscsomót, ami mint mindig, most is zörgött.
Lassan lementem, beleillesztettem a zárba, elfordítottam a kulcsot és kinyílt az ajtó. A szabadság csodás érzése végigfutott testemen, lelkemen.
Kiléptem az ajtón, lenyomtam a kilincset, de az nem mozdult.
Próbáltam újra és újra megmozdítani, hogy be tudjam csukni az ajtót, de valami erősen tartotta. Nem is valami, inkább valaki.Elengedtem a kilincset, futásnak eredtem, de elkapott. Szorosan fogta karomat, maga felé fordított és szembetaláltam magam vigyorgó fejével. Torkom szakadtából kiabáltam segítségért, erre felpofozott. Rángatott a házba, de nem hagytam magam.
- Most rögtön engedd el. -hallottam meg egy mély, ugyanakkor számomra megnyugtató hangot.
- Shawn. -suttogtam erőtlenül.
Austin kihasználta gyemgeségem és egy ördögi mosoly keretében berántott és ránk zárta az ajtót.- Mostmár leszarom, itt helyben megduglak! -kiabált.
Hallottam Shawn fenyegetőzését, dörömbölését, de ez cseppet sem nyugtatott meg. Hiába kapálóztam, egyesével kerültek le rólam a ruhadarabok.
Már csak a fehérneműm volt rajtam, melltartómat is kikapcsolta. Mikor azt is levette rólam, szörnyű érzés kerített hatalmába.
Most először látott férfi melltartó nélkül, rádásul nem saját akaratomból.
Előtört a szégyenlős kislány énem, aki csak összekupodova akar ücsörögni a sarokban fájdalmában...Sziasztok!💜
Ez egy hosszabb részlett, ma mindkét storymba hosszabbakat írtam, megjött az ichletem!😁
Szóóval remélem tetszett! Ha igen szavazz és commentelj!💜💜😍
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...