54. Nem vagyok a tiéd

1.2K 65 0
                                    

- A-austin mit akarsz tő-lem?
- A testedet. A lelkedet. A szerelmedet. Téged...

- De én nem szeretlek.
- Majd fogsz.
- Nem kényszeríthetsz.
- De.
Lelökött az ágyra, kezét arcomtól lefele, egész testemen végigvezette, miközben az undortól majdnem elhánytam magam.
- Mondcsak szivi, milyen volt a Mendes gyerekkel kúrni?
Nem fogom elmondani. Nem tudhatja meg, hogy még nem feküdtünk le.
- Ahhoz nincs közöd.
- De igenis van. És csak megsúgom, velem százszor jobb lesz.
- Nem lesz jobb, mert nem fogok veled lefeküdni.
- Nem is kell, hogy te akard. Elég ha én akarom. Kapsz egy-egy bilincset a csuklóidra, talán a lábaidra is, aztán onnantól kezdve már nem érdekelsz.
- Miért csinálod ezt velem?
- Emlékezz vissza mi történt. Pontosabban mi nem. Most magadra hagylak, aludj, olvass, nézz TV-t. Engem nem érdekel. Szökni meg se próbálj, be leszel zárva, a telefonod elvettem. -mondta és kiment a szobából, az ajtót rám zárta.

Magamra hagyott gondolataimmal. Lehunytam szemem és Shawnra gondolva próbáltam álomba ringatni magam.

>Szia szépség. -kacsi tott rám szokásos perverz, ugyanakkor cuki mosolyával.
>Szia.
>Nem akarsz ma talizni? -a gyomrom fel-alá liftezett, nem hittem el, hogy ez velem történik.
>De, hol?
>Mondjuk a parkban?
>Persze. Mikor?
>Suli után.
>Oké.
>Már várom. Szia cicus.
>Szia.
El sem hiszem. Randizni megyek. Vele. A sráccal, aki mindennél jobban bejön nekem. Azt mondták a többiek, hogy a csávó bolond és, hogy inkább maradjak távol tőle. Dehát ő olyan cuki. El nem tudnám képzelni, hogy bántana.

>Azt hittem el se jössz. -mosolygott rám, miközben lazán egy padnak dőlt.
>Ki nem hagynám. -mosolyogtam.
>Arra gondoltam, hogy változtathatnánk helyszínt.
>Hova megyünk? -léptem közelebb hozzá.
>Gyere fel hozzám. -birizgálta a hajam.
Bólintottam, elindultunk a kocsijához.

Ahogy beléptünk a szobajába, egyből letámadott. Rangatta a ruháimat, hiába kértem, hogy hagyja abba, nem tette.

>Kérlek ne! -sírtam az ágyon fekve, összegömbölyödve.
>Mit ne? Nem akarsz élvezetet? Mert ha jó leszel, velem csak azt kapsz! -erősen megmarkolta derekam...

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now