Ő is azon gondolkodik!? Hogy mi van?
Neki is jelentett valamit az az este?
- De azt mondtad, hogy az egy félreérés volt. -mondtam szomorkásan.
- Igen azt mondtam. De ez nem igaz.
Hatalmas kezét combomra helyezte, és elkezdett simogatni. Ugyanaz a tipikus Shawn mozdulat volt, hüvejkujjával.
- Shawn ez nekem így nem megy. Mit akarsz ezzel az egésszel elérni?
Engem is meg akarsz fektetni egy alkalomra??
- Nem. Dehogyis! Vagyis hosszútávon lehet. És többször is. -húzta perverz mosolyra száját. De ez nem az a most megduglak, többet nem kellessz mosoly volt. Ez cuki, huncut volt.
- És most mi lesz? -néztem mélyen mogyoróbarna szemeibe.
- Nem tudom.Továbbra is szemeit néztem, majd tekintetem elkalandozott rajta.
Haja tökéletesen állt. Göndör tincsei össze-vissza voltak. Szemei gyönyörűek, az egyik igaz, hogy kicsit kancsi, de így tökéletes. Orra olyan édesen helyezkedik el gyönyörű, rózsaszín ajkai felett. Olyan telt, formás szája van. Legszívesebben most megcsókolnám. Lejjebb vándorolt tekintetem. Nyaka tökéletes, bőre puhának, érzékenynek tűnik. Kulccsontja elővillan ruhája alól. Izmos vállára, mellizmára feszül a póló. Majd lenéztem kezére, amivel finoman simogatott. Újra szemébe néztem, de ő már rég nem a szememet nézte. Tekintete számra vándorolt. Kicsit zavarba jöttem, mikor beharapta alsó ajkát. Teljesen elpirultam. Úgytűnik ezt ő is észrevette és elmosolyodott.
- Ez így nem jó. Mégis mit csinálunk most? -érdeklődtem. Nekem tényleg nem megy így.
- Nem tudom. De valamiért azt érzem, hogy hozzám tartozol. -láttam a szemében, hogy őszintén mondta. El sem hiszem. A srác, akibe szerelmes vagyok viszont szeret. Ilyen még sohasem volt.
- Miért érzed ezt?
- Fogalmam sincs, de azt tudom, hogy ha most elengedlek, örökre elveszítelek.
- Hirtelen, hogy változott meg a véleményed rólam?
- Ez nem hirtelen történt.
- De nemrég még bunkóztál velem.
- Az csak a látszat, közben belülről égetett a bűntudat. Nem engedlek el.
- Hát pedig muszály lesz. -azzal felálltam és elmentem. Utánam jött.
- Most hova mész?
- Nekem ez nem kell. Én most megyek.
Otthagytam.
Kicsengettek, visszamentem a terembe.
- Hol voltál? -kérdezte aggodalmaskoda Anna.
- Mindegy.
- Mondd el. Mostanában semmit nem mondasz el nekem.
- Jó, gyere át délután.
- Okés.Hali❤
Ez a rész most elég rövid lett, de a holnapi sokkal hosszabb lesz😉😉
Várom a commenteket💕💕💕
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...