8. A teljes igazság

2.3K 97 5
                                    

Fájt. Nagyon fájt, hogy otthagytam és, hogy ezt csinálja velem. Már becsöngettek, de engem nem érdekel. Itt ülök a suli egy rejtett helyén, a lépcső alatt egy padon. Sírok, megállíthatatlanul. Olyan sokminden fáj most. Fáj, amit Britney csinált, fáj Shawn viselkedése, fáj David sorsa.
Egyszóval minden. De leginkább Mendes. A padlót pasztázva megint belemerültem a múltba...

"Már pár perce sétáltunk és kezét m-"
"még mindig derekamon tartotta. Nem mondom hogy nem élveztem, mert akkor hazudnék. Egy idő után a kezét becsúsztatta dzsekim alá. Ott pihentette tovább nagy mancsát. Hüvelykujjával elkezdte simogatni derekam. Nagyon jól esett. Az a melegség, amit kézfeje árasztott most a hidegben a legjobb volt. Kicsit hátrahajtottam fejem és lehunytam a szemem. Shawn ezen a tettemen elmosolyodott. Észrevette, hogy tetszik nekem, amit csinál. Tudtam hogy mosolyog, pedig csukva volt a szemem. Kicsit zavarba jöttem, ezért feleszméltem, kinyitottam a szemem és újra a földet pásztáztam.
Egy idő után kicsit kellemetlenül éreztem magam, hogy úgy fog, mintha a barátnője lennék. Féltem hogy ez annak a jele, hogy csak kihasznál. Elkezdtem mocorogni, ezzel jelezve, hogy vegye el a kezét.

"Jaj bocsánat olyan tuskó vagyok" -emelte el kezét derekamról.

"Semmi baj" -mosolyogtam.
"Viszont te még mindig nem magyaráztad meg igazi ittléted okát"
-róttam fel neki.

"Jahh igen" -vakargatta tarkóját.
"Szóval egy csajtól jövök"
Na pont ezt nem akartam tudni.

"Az éjszaka közepén?" -csodálkoztam.

"Há ja. Összevesztünk és engem nem érdeket tovább és otthagytam."

"Az utca közepén!?" -haborodtam fel.

"Neem, dehogyis, nála voltunk."
Szóval lefeküdtek. És miután együtt volt egy másik lánnyal, pont azután van itt velem. De jó!

"De min vesztetek így össze?"

"Háát. A csaj mikor megérkeztem, egyből le akart velem feküdni, de én nem. És kiakadt."

"És te miért nem akartál vele? Nem te vagy a  nagy kaszanova?" -kuncogtam.

"Nem! Én azt hittem, lehet ebből valami komolyabb is. De úgylátszik a csajnak csak az ágyba kellettem."

"Hűű, végre egyszer a nagy Shawn Mendest is kihasználták."

"Én nem használom ki a lányokat. Zömében."

"Hát épp ez a baj, ezek után hogy bízzon meg benned akár egy lány is?"
-kérdeztem leginkább a magam nevében. De gondoltam másokra is.

"Eddig tényleg csak ki akartam használni őket, de már komolyabb kapcsolatot akarok."

"Ezt most tényleg a te szádból hallom? El sem hiszem."

"Az nem az igazi Shawn, ez vagyok én."
-mormolta orra alatt, úgy, hogy alig hallottam. De meghallottam. Ez most komoly? Az csak egy álarc?

"Mit mondtál?" -a biztonság kedvéért visszakérdeztem.

"Semmit"

"Hát jó. És most hova készülsz Torontóban az éjszaka közepén?"

"A nagynénémék csak befogadnak."
-nevetett.

"Felkelted őket ilyen későn?"

"Te is a szüleidet nem?"

"Nem, nekem van kulcsom." -lengettem meg a kulcscsomómat.

"Hát igen, úgy nekem is könnyebb lenne bejutni. Akkor hazabuszozok"

"Ilyenkor? Egyedül?"

"Igen. Nem félek"
Úristen. Nagyon féltem, lehet,hogy izmos, és tud verekedni, de akkor is.

"Szóóval gondolom hétfőn már megint az igazi, bunkó Shawnnal fogok találkozni." -mondtam, miközben jeleztem, hogy megérkeztünk a házamhoz.

"Valószínűleg"

"Hát akkor szia. És köszi, hogy elkisértél." -háláltam meg, majd felsétáltam a lépcsőn.

"Szívesen"

"De gondolom máskor nem" -nevettem kínosan.

"Szia" -nevetett őszintén, akkor még azt hittem, hogy utoljára hallom így nevetni.

"Szia"
Megfordultam, kinyitottam az ajtót, de még hallottam Mendes egyik elhalkult mondatát: "Egyáltalán nem könnyű lepleznem az igazi énemet"
Jól hallottam? És ez az este tényleg megtörtént?

Éreztem, hogy a pad besüpped mellettem. Shawn ült le mellém.

-Tudom, mind gondolkoztál, én is azon...

Halika!💕
Megjöttem a mai résszel is.
Commentben írjátok le véleményeteket és, hogy szerintetek hogy fog folytatódni?❤❤💕💕

The bad boy - Shawn Mendes FF.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora