53. Mit akarsz tőlem?

1.2K 66 1
                                    

Lassan kinyitottam szemeim, azt hittem, csak egy álom volt, de amint megcsapott az ismerős illat, rájöttem, hogy nem otthon vagyok.
Felültem az ismeretlen ágyban, olyan 5 óra körül lehetett, már kezdett besötétedni. A szoba fehér falai, a fekete bútorok és a jellegzetes szag, ismerős érzést keltett bennem.

Halk nyikorgással kinyílt az ajtó, egy sötét alakot pillantottam meg.
- Felébredtél? -mondta érdes hangján.
- Hol vagyok? És miért hoztál ide?
- Az én szobámban vagy. Hannah meg sem ismered?
- De. És miért hoztál ide?
- Óhh az majd megtudod. -nevetett ördögien.
Felkapcsolta a villanyt, mire automatikusan szemem elé kaptam a kezem.
- Hoztam kaját, menj el zuhanyozz le, utána gyere ki és edd meg.
- Na még mit nem. Nem fogom azt csinálni, amit mondasz.
- Pedig jobban tennéd.
- Mert? Mi lesz ha nem?
- Nézd meg magad a tükörben.

Besétáltam a fürdőbe, magamra zártam az ajtót, belenéztem a tükörbe. Szörnyen néztem ki.
A szemem alatt egy lila folt, a szám sarka vérzett, a fejem nagyon fájt. Ezt tette velem? Milyen elvetemült állat?
Megmostam az arcom, lezuhanyoztam.
Kiléptem az ajtón, még mindig ott ült, ahol eddig.
- Egyél.
- Nem.
- De. Most enni fogsz.
- És mi van, ha megmérgezted?
- Kellesz maj még nekem, hidd el nem mérgezlek meg.
Leültem az ágyra, elkezdtem kanalazni a levest, ami egészen finom volt.
- Mióta vagyok itt?
- Tegnap hoztalak el.
- Mi? És azóta aludtam?
- Jól fejbevágtalak.

Felállt a székéről, lassú léptekkel közeledett. Megsimogatta arcom, egy tincset eltűrt fülem mögé. Olyan rosszul esett érintése, legszívesebben itt helyben meghalnék, minthogy ezt elviseljem.
Hüvelykujjával alsó ajkamat simogatta, amitől felfordult a gyomrom. Arcon köptem, válaszként felpofozott. Ráesgem az ágyra, arcomhoz kaptam a fájdalomtól.
Felémmászott, megmarkolta derekam, erőszakosan megcsókolt. Nem viszonoztam csókját, elhúzódott tőlem.
- A-austin mit akarsz tő-lem?
- A testedet. A lelkedet. A szerelmedet. Téged...

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now