Nagyon hideg van. Hiába van rajtam nagykabát, így is megfagyok. Az utcák üresek, egy árva lélek sincs kint ilyenkor. Csak én vagyok ilyen hülye.
Itt állok a háza előtt és nem vagyok benne viztos, hogy jó ötlet volt-e eljönnöm. Bekopogok az ajtón, de senki nem nyitja ki. Mégegyszer megpróbáltam, ekkor már lépteket hallottam, majd kinyílt előttem az ajtó.
Egy szőke hajú, mosolygós nő állt előttem.- J-jó napot. Hannah vagyok. Shawnt keresem.
- Ohh Hannah! Szóval te vagy az a lány. Gyere be.
- Ezt hogy érti?
- Kérlek tegeződjünk.
- Rendben.
- Egyépként úgy értettem, hogy te vagy az a lány, aki a fiunk fejét elcsavarta és jó útra térítette. Sokat változott miattad. És jó irányba.
- Ennek örülök. -erőltettem egy mosolyt az arcomra.
- Fent van. Beszéljétak meg, akármi is a baj. Szeretnénk ha együtt maradnátok.
Bólintottam és felsétáltam a lépcsőn.Megálltam az ajtaja előtt, nagy levegőt véve lenyomtam a kilincset. Lassan kinyitottam az ajtót, miközben a másik kezemmel kopogtam kettőt a biztonság kedvéért.
- Shawn?
Beléptem a szobába, megláttam, ahogyan békésen alszik összekuporodva az ágyán. Azt sem lehetett figyelmen kívül hagyni, hogy póló nélkül, egy szürke melegítőben volt. Édes, halk szuszogása felidézte bennem a pár nappal ezelőtti reggelt. Olyan megnyugtató volt mellette aludni.
- Shawnie. -ültem le mellé.
Nem akartam felkelteni, de mi mást tudtam volna tenni.Remegő kézzel simogattam meg arcát, kezemet egyre lejjebb csúsztattam egészen derekáig. Csupasz bőre meleg és puha volt. Gondolom egy érzékeny pontját érinthettem meg, mikor felmordult, szempillái megremegtek és lassan kinyitotta a szemeit.
- Hannah? -nézett rám álmos szemeivel.
- Shawn azért jöttem, hogy elmondjam én is szeretlek. -hajtottam le fejem.
- És ezt miért nem mondtad akkor? -ült fel.
- Mert lefagytam. Nem gondoltam, hogy te szeretsz. Hogy érzel valamit irántam, vagy hogy többet, mint testi vonzalmat.
- Persze, hogy szeretlek. Hanny te vagy a mindenem. -tette keze közé arcom.
- Akkor miért voltál velem ilyen?
- Mert megijedtem. Mert rájöttem, hogy megváltoztattál és azt hittem, hogy ez rossz.Beharapta alsó ajkát, majd lassan enyémhez érintette. Szenvedélyesen csókolt, hamar felémkerekedett, kezével felfedezte testem összes pontját. Minden porcikám remegett, égett a vágytól. Elvált tőlem, csókokkal hintette be nyakam, kulcscsontom. Feljebb húzta pólóm, mostmár hasam alját puszilgatta, halk sóhajokat kiváltva belőlem. Engedélykérően rám nézett, mire aprót bólintottam és a pólóm máris a földre került...
Hali!😊
Tudom elég későn posztolok, de most lettem kész a résszel. Remélem tetszett, ha igen szavazzatok!😚😚
YOU ARE READING
The bad boy - Shawn Mendes FF.
Fanfiction...Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehuny...