72. Ismerlek

1.1K 63 2
                                    

Hannah szemszöge:

"- Keményen beszóltál a tanárnak!
-vigyorgott egy másik srác, fehér pólóban. Elég helyes volt, fekete haja belelógott szemébe.
Csak bólintottam és Shawnra néztem. Fájdalmas és haragos volt a tekintete.
- Tetszik a gatyád. -szólalt meg egy fekete hajú lány mellőlem.
- Köszi. -mosolyogtam.
- A pulcsid se rossz. Kié? A pasidé?
- Ömm nem. Ez Davidé.
- David?
- David woods.
- Ahh az a srác kurva jó pali!
- Kiáltott fel egy piros hajú csaj.
Csak elmosolyodtam.
- És, ha nem ő a pasid, akkor kid?
- A test-... egy barátom.
- És akkor nincs pasid? -érdeklődött a fehér pólós srác.
- Nincss.
- Ez nagyon bizonytalan volt. -nevetett a piros lány.
- Nem akarsz ma eljönni velem mototrozni? -kérdezte a fehér pólós srác.
- Még a nevedet sem tudom.
- Damien.
- Nos Damien. Nem."

Mikor felébredtem almomból, egyből Shawn utan nyúltam volna, de inkább nem keltettem fel. Én már találkoztam vele. Az összevont ének órán. Ez hogy lehet? Végül Shawn is felébredt mocorgásomra, egyből elmeséltem neki az álmomat.

- Érted Shawn!? Emlékszem rá. Ő nem új fiú, ő volt aki kikezdett akkor velem. Mostmár elmondanád az igazat vele kapcsolatban? -emeltem meg fejem mellkasáról.
- Igazad van. Már talalkoztatok. Elment a suliból családi okok miatt, mire visszajött, egy osztállyal lejjebb kellett járnia, vagyis veled. Elvesztette a barátait, többé már nem a menő motoros banda tagja.
- És mi köze van hozzád?
- Azt nem mondhatom el.
- Miért?
- Csak próbállak megóvni!
- De azzal, hogy nem mondod meg, miért viszonyul így hozzám Damien, csak rosszabb lesz.
- Nem fogod fel, hogy nem mondhatom el!? -emelte meg hangját.
Felültem az ágyban, vele szemben és hallgattam tovabb monológját arról, hogy mennyire nem kéne kerdezősködnöm és hogy ő mennyire félt.
- De Shawn nem fogod fel, hogy már így is félek? -kiabáltam könnyeimmel küszködve.
- Nem fognád be végre? Ha nem akarom, nem mondom el úgysincs semmi közöd hozzá!!
- De van! Hiszen rólam van szó!
- Bazdmeg de hisztis ribanc vagy te!
- Te hogy beszélsz velem? -ugrottam ki az ágyból. Felrangattam a nadrágom, megfogtam a cuccaim és lerohantam a lépcsőn. Shawn utannam rohant, de nem is érdekelt, alsógatyában úgy sem tud sokáig követni.
Pont elcsíptem egy buszt nagy szerencsémre, ahogy visszanéztem rá, láttam, hogy káromkodik egyet, majd visszaszalad a házba.

Leszálltam a sulinál, bedobtam a cuccaim a szekrénybe, leültem egy padra a folyosón, mivel nulladik óra előtt értem be. Az egész iskola üres volt, csodálom, hogy egyaltalán beengedtek.
Teljesen belemélyedtem a telefonomba, csak azt vettem észre, hogy besüpped mellettem a pad.
- Shawn nem érdekelsz.
- Nem Shawn vagyok. -súgta fülembe.
- Damien. -sziszegtem.
- Mi az szépségem, összevesztetek Shawnieval?
- Semmi közöd hozzá.
- Nézz rám. -fordította el fejem államnál fogva.
- Tudom ki vagy.
- Ohh emlékszel rám bogaram!? Egyszer talalkoztunk már igaz?
- Igen. Akkor is teljesem ram akaszkodtál.
- Inkabb csak egy kis ártatlan flört. Mint ez is. -tette kezét térdemre, végigvezette belső combomon, amíg olyan közel nem lett ahhoz a ponthoz ami csak Shawnnak megengedett, hogy rácsaptam a kezére.
- Shhhh. -markolt bele combomba. - Ha ficánkolsz, jobbban fog fájni.
- Shawn eljön és megver úgyis.
- Ohh hogy te még nem is tudsz arról, mi van köztünk!?
- Nem. Jó lenne ha felvilagosítanál.
- Gyakorlatilag amennyi rád tartozik, abból annyi a lenyeg, hogy ha Shawn nem tesz nekem eleget, akkor teszlek magamévá, amikor csak akarlak. -csúsztatta fel ujjait egészen privát területemig, halkan sírasomat is viszafolytva tűrtem. Nem tudtam mit tenni, mivel egyik kezével torkomat szorította.
- Most szépen bejössz velem az egyik szertárba és tűrni fogod, ahogyan azt teszek veled, amit akarok.

Miért akar engem mindenki bántani? Ez már a második eset, hogy megerőszakolás szélén vagyok, mintha Shawn vonzzaná be az egészet.
A félelem elöntötte egész testemet, észre se vettem és már egy szertárban vagyunk, testével nakiprésel a falnak és melleimet, fenekemet markolássza.
Észbe kaptam, egy óvatlan pillanatban terdemmel lába közé rúgtam kicsaptam az ajtót és szaladtam, ahogy csak tudtam. Az ajtó előtt szaladtam el a lépcsőn, mikor a végén beleütköztem valakibe. Azt hittem Shawn az, de az illata alapjan rájöttem, ki is az.

- David se-gí-ts. -sírtam mellkasának dőlve.
- Mi az Hanny?
- Me-meg akart erőszakolni.
- Ki?
- Damien.
- Hol van?
- Nem tudom.
- Csak talaljam meg azt az állatot!
- Nee ne hagyj itt! -szorítottam karját.
- Shawn! -fordult el Dav.
- Hanny. -húzott szorosan magához. - Jól vagy baba?
- Nem igazán.
- Megkeresem. -indult fel a lepcsőn David.
Egy lagy csókot lehet számra, majd az irányt a busz felé vette.
- Mostmár el kell mondanod, mi történt.
- El fogom, majd ha hazaérünk. -nyomott egy puszit fejem búbjára...

Vélemények?

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now