66. Veled

1.1K 73 1
                                    

3 hét múlva...

- Shaaaawn! Megjöttem!
- Szia. -szaladt le a lépcsőn. - Na hogy vagy?
- Jól. Valmit meg kéne beszélnünk. -nyeltem egy nagyot, miközben megpróbáltam nem tudomásul venni, hogy Shawn egy szál melegítőben feszít előttem.
- Uhh ez rosszul hangzik. Várj csak felkapok egy pólót.
- Azt megköszönném. -ültem le a kanapéra.

- Szóval? -huppant le mellém.
- A-azt mondta, hogy...
- Naa mi van? -simogatta kezem.
- Ho-gy már soha nem fogok emlékezni.
- Mi? Ez biztos?
- Mhm. -bólintottam.
Shawn arcán legurult egyy-két könnycsepp, felállt, elfordult, hogy ne lássam.
- Shawn. Nem baj ha sírsz. Tudom, hogy nehéz. -tettem kezem vállára.
- Te ezt nem érted. Annyira szeretlek, hogy az már fáj. É-s most örökre elveszítettelek.
- Azt nem mondtam, hogy nem kezdhetjük újra.
Szavaimra megfordult, mélyen szemembe nézett.
- Ha egyszer szerettelek, beléd szerethetek újra is.
- Tényleg megpróbálnád?
- Persze. Shawn te egy magyon aranyos srác vagy, amennyire megismertelek ezalatt a cirka 2 hónap alatt. A tárgyalás alatt is végig mellettem voltál, tanúskodtál a gyökér ellen. Végig mellettem voltál. Látván mennyire szeretsz, nagyon szivesen megpróbálnám.
Válasz helyett arcával közelített, lassan ajkait enyéimre helyezte. Annyi érzelem volt csókjában, amennyit én nem tudtam, nem is tudnék még beleadni.

- Shawn. Ne-nekem ez még túl gyors. -sütöttem le tekintetem.
- Hé. Semmi baj. Az a lényeg, hogy megbeszéljük milyen tempóban haladjunk, kinek mi a jó. -nyúlt állam alá, ráemeltem szemeimet. - Ezt még te tanítottad nekem. -kuncogott.
- Mit?
- Hogy milyen is egy kapcsolat. És hogy hogy kell szeretni. -nyomott egy puszit homlokomra.
- Shawn?
- Hmm?
- Tarthatnánk még ezt titokban? Nem akarom egyelőre azt, hogy a többiek beleéljék magukat.
- Persze. Gyere ide. -húzott magához.
- Olyan jó itt. Veled...

Hai!
Tudom megint soká hoztam részt, és azt is, hogy ez össze lett csapva ezért bocsánatot kérek, megpróbálok mostmár színvonalasabb részeket írni.
Ha tetszett commentelj, szavazz!❤❤❤

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now