49. Megváltozott

1.2K 70 1
                                    

- Shawn! Állj meg! Hova viszel?
Mintha meg sem hallotta volna, húzott maga után, minha a kutyája lennék.
Kitárta a Wc ajtót, berángatott a helyiségbe.
Felnéztem rá, szemei csillogtak a vágytól, alsó ajkát erőteljesen beharapta, miközben az enyémet vizslatta.
Máskor ezt szexinek találtam volna, de most inkább megrémített.
Egy pillanat alatt átszelte a köztünk lévő távolságot, erősen a falhoz lökött, a kemény csempébe bevertem a fejem, de mindez semmi sem volt ahhoz képest, amilyen erővel szorított.

Feje vészesen közeledett az enyémhez, a fájdalomtól könnyeim mégjobban folytak. Ajkaimra tapadt, mohón falta számat, eleintem nem csókoltam vissza, próbáltam ellenállni, de nem ment. Visszacsókoltam, erőszakosan szétnyitotta ajkaimat, nyelvével befurakodott közéjük.
Egyik kezét levezette derekamra, erősen megmarkolta, másikkal összefogta két csuklómat, fejem fölé tartotta őket.
Derekamról átcsúszott fenekemre, erőteljesen belemarkolt, amire kicsit felnyögtem. Nem az élvezettől, inkább a meglepettségtől és a fájdalomtól.

Levegőért kapkodva elhúzódott tőlem, mélyen szemembe nézett.
- S-Shawn. Ezt most nem értem.
- Én sem. -túrt idegesen a hajába.
- Én most megyek. -fordultam meg újra utat adva könnyeimnek.
- Hannah! -kapta el karom.
- Nem engedlek el.
- Haha jó vicc. Szerintem jobban teszed ha hagy elmenni. -néztem gúnyosan szemébe.

Teljesen lefagyott, nem számított erre a reakcióra.
Magához rántott, egy lágy puszit nyomott homlokomra, majd elmosolyodott.
- Nem tudom mi van velem. Mióta beléptél az életembe, minden megváltozott. Én is.
- És az baj? Szerinted az rossz dolog, ha van egy komoly kapcsolatod és nem csak dugod a lányokat, hanam esetleg szereted is őket?
- Nem. De nincs több lány. Csakis te vagy. Te vagy az aki mindent megváltoztatott. És mikor erre ráeszméltem, azt hittem, hogy ez rossz és ezért valtoztam vissza ilyen hirtelen.

- Szeretlek Hannah. -kezét arcomhoz helyezte, ujjával alsó ajkamat simogatta.
Szólásra nyitottam számat, de nem tudtam semmit mondani.
Shawn arca eltorzult, mintha megijedt volna, hogy én nem szeretem. Pedig nem így volt, csak nem tudtam erre mit mondani.

Álmomban sem gondoltam volna, hogy Shawn valaha kimondja ezt. Hogy valaha így fog érezni.

- Látom te nem így vagy vele. -megfordult és kisétált az ajtón.

Halika!😍
Sokáig nem posztoltam így gondoltam ma rakok ki mégegy részt! Remélem tetszett!
Ha igen, szavazz és comizz😘😘

The bad boy - Shawn Mendes FF.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang