74. Béke

1K 65 0
                                    

Csak mentem és mentem hazafelé, félúton el kezdtem futni. Fogalmam sincs miért de mázsás súly telepedett a lelekemre amit nem tudtam leszedni. Nem hiszem el. Shawnie az én szerelmem majdnem halalra vert valakit!? És Damien meg zsarolta azzal hogy megerőszakol és ő ezt nem mondta el. Pedig tudok vigyázni magamra és meg is tettem volna ha értem mi történik. Ezek után viszont nem tudom mit kéne tennünk. Feljelentsük? Valahogy kitöröljük a videót? Ez a legjobb megoldás.
Sarkon fordultam és utamat Shawn háza felé vettem.

- Hanny? -tárta ki az ajtót Shawn, miután 20 percen át csegettem.
Azt sem lehet figyelmem kívül hagyni, jogy egy törölközővel a dereka körül, vizesen állt előttem.
- Shawn megfázol! -léptem be az ajtón.
- Miért jöttél vissza? Azt hittem elijesztettelek.
- Van egy ötletem. Damiennel kapcsolatban.
- Hallgatlak, csak gyere fel, még nem zuhanyoztam le rendesen mert valaki meg zavart.

- Megvárlak kint. -ültem le az ágyára.
- Gyere. -rántott be kezemnél fogva a párás szobába. Lerántotta a törölközőjét, mire automatikusan eltakartam a szemem.
- Hannah. Már láttál ruha nélkül, mégis mitől félsz? -emelte el kezeimet szemem elől.
Nagyot nyeltem ahogy végignéztem Shawn igen formás fenekét, miközben beállt a zuhanyrózsa alá.
- Szóóval mire jutottál?
- Arra, hogy kitöröl...-
- Várj ez így nem jó.
- Mi?
- Nem hallak. -sétált ki hozzám, mindent végigcsurgatva a testéről lefolyó vízzel. Meg fogta a pólóm alját és lehúzta rólam.
- Elárulnád, hogy mégis mit csinálsz?
- Shhh. -csókolt meg. - Gyere be.

Miután minden ruhám a földre került, elöntötte a pír az arcomat, ahogy minden porcikámat végigvizslatva húzott be a zuhanyrózsa alá.
- Shaaawn! Vizes lesz a hajam!
- Nem érdekel. -húzta ki a gumit a hajamból. Mellkasahoz húzott és szorosabban ölelt mint valaha. Nyomott egy puszit fejem bubjára.
- Soha nem tudnálak elhagyni. Belahalnék ha elveszítenélek.
- De nem fogsz. Soha. Mert szeretlek.
- Én is téged. Nem is tudod mennyire féltettelek egész végig. És most is. A nap minden percében.
- Akkor miért nem mondtad el?
- Mert nem akartam, hogy rettegj.
- Nem rettegek. Biztonságban érzem magam. Mert te mindig ott vagy ha kell.
- Most nem voltam.
- De én megoldom.
- Béke szex? -nézett vigyorogva szemembe.
- Ahh neked mindig csak ezen jár az eszed? -csaptam mellkasára.
- Hé nem is! Na gyere. -fogta meg a karom. Adott egy törölközőt, majd szinte rohantumk a hálószobába...

❤❤❤❤
Hai
Na hogy tetszett a befejezés? Akartam egy ilyen lazább hangvételű részt, olyan nyomott lett a hangulata.
Ha tetszett, jelezzétek!
❤❤❤❤

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now