14. A buli 2/2

2.3K 96 5
                                    

- Köszi. -bontakoztam ki az ölelkezésünkből.
- Nincs mit megköszönnöd. Ha szükséged van rám én mindig itt leszek. Ha meg kell védenem, vagy csak egy ölelésre van szükséged, akkor is mindig itt leszek.
- Istenem! Te olyan aranyos
vagy! -mondtam, miközben kimentem az erkélyre.
- Nem is érdemellek meg! Komolyan! Olyan bunkó vagyok és tartózkodó veled, mikor te csak velem akarsz lenni, és ezt olyan nehéz elhinnem, hogy te engem akarsz, hogy bejövök neked. Én Hannah. Azért hittem egészen mostanáig, hogy csak kihasználsz, mert nem hittem, hogy te Shawn Peter Raul Mendes engem akarsz. Annyira sajnálom, hogy nem bíztam benned és, hogy még mindig vannak kételyeim.
- Nem is tudtam, hogy így érzel. Persze, hogy kellesz és nem értem, miért nem hiszed el, hogy szerethetlek, mikor olyan szép vagy és csodálatos a személyiséged. Még ha csúnya lennél, akkor is kellenél, mivel gyögyörű vagy belülről, csakhogy te a csúnyától olyan távol állsz, mint Makó Jeruzsálemtől. -mosolygott.
- Shawn. -erre eleredtek a könnyeim.
- Ilyen szépet még soha nem mondtak nekem!
- Ezt nem hiszem el. A volt pasijaid közül egyik sem mondott neked ilyet? Az egy barom, aki nem dícséri meg a barátnőjét, főképp, ha te vagy az.
- Nem volt kinek megdícsérnie.
- Ezt hogy érted? Még nem volt barátod?
- Nem.
- Az nem lehet. Hiszen egy főnyeremény vagy! Hogyhogy nem volt?
- Nem tudom. Nem volt és kész.
- És egyéjszakás kalandjaid voltak?
- Nem. Majd azzal szeretném az elsőt, aki szeret, vigyáz rám és komoly kapcsolatban vagyunk.
- Nagyon tisztellek.
- Miért?
- Mert még nem volt barátod és nem is siettetted, hiszen bárkit megkaphatnál és te nem vagy az a tipikus lány, aki tele van egyéjszakás kalandokkal. Te tényleg csak komoly kapcsolatra vágysz és ez nagyon ritka.
- Tudom, hogy elég gáz az én koromban, hogy még nem volt barátom.
- Nem gáz. Ez aranyos, olyan kis amatőr vagy.
- Mi?
- Mármint a pasikkal.
- Nem vagyok az. Pontosan tudom mit akarok.
- Velem is?
- Nem. Ebben az egyben nem vagyok biztos.
- Erre rájöttem. -jött közelebb.
Csak centik választottak el minket egymástól. Felnéztem rá, nagyon magas, olyan nagy az egész srác. Imádom. Shawn megint számat nézte, miközben beharapta alsó ajkát. Annyira zavarba hoz ilyenkor. Én csak nyakát, néztem, olyan tökéletes, puha a bőre. Behinteném puszikkal egész nyakát, mellkasát.
Miket ábrándozok én itt? Beteg vagyok esküszöm. De kívancsi vagyok, milyen lenne vele. Ahh Hannah hagyd már abba!

Gondolataim közben észre sem vettem, hogy olyan közel vagyok hozzá, hogy szinte egész testünk összeér és vadul harapdálom ajkamat.
- Tudom mire gondolsz. Én is arra.
- Te mindig tudod.
- Igen. Ez jelent valamit, ha ugyan arra gondolunk. -jött sokkal közelebb hozzám. Felém hajolt, éreztem forró lehelletét arcomon. Kezét derekamra helyezte és még közelebb húzott magához. Másik kezével hajamba túrt így egészen közel kerültek ajkaink egymáshoz. Két karom nyaka köré csavartam, egyikkel tarkóját simogattam. Lehunytam a szemem, ő is így tett és szép lassan közeledett. Éreztem, ahogy az ő szíve is, akárcsak az enyém egyre hevesebben vert, légzésünk felgyorsult. Shawn ajkai finoman súrolták enyémet.
- Hannah? -hallottam David hangját. Egyből elkaptam fejemet,
és elléptem tőle, Shawn is így tett, de egyik kezét továbbra is derekamon tartotta.
- Ti meg mi a faszt
csináltok? -kiabálta.
- Semmit. -mondtam kicsit félve.
- Fogd be a szádat David, mert kurvára nincs jogod így beszélni Hannah-val!! -kiabált Shawn és közelebb húzott magához védelmezően.
- Most fordult ez elő utoljára, hogy ti ketten egy helyiségben
vagytok! -fogta meg a karom és elrángatott Shawntól.
- Te amúgy mi a szart csinálsz
itt? -kérdeztem Davidtől.
- Jöttem megbeszélni veled a történteket, de úgy látom másról kell beszélnünk.
- David én kurvára nem vagyok a lányod és semmi közöd nincs hozzá, hogy mit csinálunk Shawnnal vagy akár bárkivel! Ez az én dolgom! És amúgy rohadtul csalódtam benned mert azt hittem te más vagy! De te is csak ugynaz a tuskó, tipikus pasi vagy!!!
- Hanny...
- Most menj kérlek.

The bad boy - Shawn Mendes FF.Where stories live. Discover now